De i!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Sssssshhhhttt!
_ _ _ _ A A _ _ _ _ A _ _ _ A _ _ E
Haha, ahh je ging toch goed!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, Jop, jij en ik. En Slaif zie ik nu.
[..]. Iemand anders moet maar een letter gokken.
Laatst overgebleven klinker: UUUUquote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
_ I _ _ A A _ _ _ _ A _ _ _ A _ _ E
We gaan gewoon verder met deze topicvervuilingquote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, geen klinkers meer! Men, het woord is moeilijker dan ik dacht.
Haha okee, laten we er eens een 'zinnig' onderwerp aan koppelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:58 schreef Luco het volgende:
[..]
We gaan gewoon verder met deze topicvervuiling.
De N
Ik ben nu ER aan het kijken, Mark Greene is net overleden.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha okee, laten we er eens een 'zinnig' onderwerp aan koppelen.
Wat ben je aan 't doen further nu?
N zit er niet in, haha! Normaal worden mijn woorden binnen 2 sec geraden, I like this.
Arme Mark. Drama op de woensdagavond dus!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben nu ER aan het kijken, Mark Greene is net overleden.
Verder beetje rondlurken op FOK en VBL, ben nu alweer zenuwachtig voor komend weekend.
Wat ben jij nu verder aan het uitspoken nu?
Eehm, de B.
Nee, over het algemeen zuig ik enorm in Galgje, dus wat dat betreft is dit geen uitzondering. VBL is deels een subforum op FOK, maar tegenwoordig ook een losstaande site buiten FOK om. Gaat eigenlijk alleen over voetbal, waarbij vooral het Ajaxgedeelte mij boeitquote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Arme Mark. Drama op de woensdagavond dus!
Ik spook rond voor mij tv, die op That 70's Show staat. Alhoewel ik nu merk dat het een nieuwer seizoen is, waar Ashton Kutcher niet meer in zit.![]()
Haha, geen B. Ben je doorgaans 'goed' in galgje?
Waar staat VBL voor, btw?
Haha, Ajaax. Die moesten tegen Willem II voetballen vanavond toch? Wat voor beide een belangrijke wedstrijd was, omdat Ajax op 1 punt verschil kon komen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen zuig ik enorm in Galgje, dus wat dat betreft is dit geen uitzondering. VBL is deels een subforum op FOK, maar tegenwoordig ook een losstaande site buiten FOK om. Gaat eigenlijk alleen over voetbal, waarbij vooral het Ajaxgedeelte mij boeit.
De K!
Geboren Amsterdammer he, dan zit dat er redelijk ingegotenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, Ajaax. Die moesten tegen Willem II voetballen vanavond toch? Wat voor beide een belangrijke wedstrijd was, omdat Ajax op 1 punt verschil kon komen?![]()
Spit it. Na die A dacht ik aan iets met PINDA____, maar dan kon die 2e A niet logisch geplaatst worden in een woord.quote:Geen K. Zal ik het maar zeggen, of wil je graag doorgaan?
Ah vandaar, hoe kom je dan van Amsterdam in Groningen terecht?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Geboren Amsterdammer he, dan zit dat er redelijk ingegoten. Gat is nu inderdaad 1 punt, wordt nog spannend.
[..]
Spit it. Na die A dacht ik aan iets met PINDA____, maar dan kon die 2e A niet logisch geplaatst worden in een woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah vandaar, hoe kom je dan van Amsterdam in Groningen terecht?
Woord is .... *tromgeroffell....*Studie... Geneeskunde willen doen, uitgeloot worden. Farmacie willen doen, uitgeloot worden voor Utrecht, dus werd het Groningen. Geen moment spijt overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een woord trouwens... Goed bedacht
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Haha jemig, dus Groningen is je derde keuze? Hoe lang zit je hier dan nu?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Studie... Geneeskunde willen doen, uitgeloot worden. Farmacie willen doen, uitgeloot worden voor Utrecht, dus werd het Groningen. Geen moment spijt overigens.
En wat een woord trouwens... Goed bedacht![]()
Ik heb tot een week voor de uitslag van de loting niet aan Groningen gedacht. 16aug 2006 kreeg ik te horen dat ik dus naar Groningen kon, 25aug waren de intro's van de studie en 1sept begon het studiejaar. Gelukkig bij kennissen in Beilen kunnen logeren de eerste maand.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha jemig, dus Groningen is je derde keuze? Hoe lang zit je hier dan nu?
Ik moet eerlijk bekennen dat het woord van mn belscript komt. Mijn inspiratie is nogal laag atm.
Neuh. 2 dagen buikgriep gehad, maar zonet wel een hele wedstrijd gespeeld. Dat kon mn lichaampje eigenlijk nog niet aanquote:
Welke positie sta je? Ben je een type Fräser, Swart of Bergkamp?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Slaif het volgende:
[..]
Neuh. 2 dagen buikgriep gehad, maar zonet wel een hele wedstrijd gespeeld. Dat kon mn lichaampje eigenlijk nog niet aan
Eh ligt er aan in welk elftal ik speel en vorm. De ene noemt me een lange en lompe voorstopper, maar een trainer heeft me ook wel midmid gezet, maar was van mening dat ik alles wel te sierlijk wilde doenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke positie sta je? Ben je een type Fräser, Swart of Bergkamp?
Verdedigende mid dus. Heb je gewonnen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef Slaif het volgende:
[..]
Eh ligt er aan in welk elftal ik speel en vorm. De ene noemt me een lange en lompe voorstopper, maar een trainer heeft me ook wel midmid gezet, maar was van mening dat ik alles wel te sierlijk wilde doenVandaag stond ik midmid omdat ze me snel vonden, maar dat kan ook zijn omdat ik met de veteranen mee deed
Rechtsachter met dodelijke schaar!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef Slaif het volgende:
[..]
Eh ligt er aan in welk elftal ik speel en vorm. De ene noemt me een lange en lompe voorstopper, maar een trainer heeft me ook wel midmid gezet, maar was van mening dat ik alles wel te sierlijk wilde doenVandaag stond ik midmid omdat ze me snel vonden, maar dat kan ook zijn omdat ik met de veteranen mee deed
Ik heb ook overal gestaan van linksbuiten tot rechtsachter..
Neequote:Op donderdag 15 april 2010 08:28 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen!
Zijn mensen nogwat van plan om vanavond te doen?
Als je de Donald Duck niet leuk vindt moet je wel een chronisch gebrek aan humor hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Donald Duck.
Nooit ook maar iets aan gevonden.
Maar ben eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die die mening deelde helaas.
Of met elk willekeurig ander mens.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:42 schreef Luco het volgende:
Moet je eens met m'n broertje praten.
Al 3000 en één week het Vrolijkste Weekblad!quote:
Darwin Duckquote:Op donderdag 15 april 2010 10:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je de Donald Duck niet leuk vindt moet je wel een chronisch gebrek aan humor hebben
Darkwingquote:
Ajoh je weet wat ik bedoelquote:
Mwaha.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef JH87 het volgende:
Ik heb niets tegen je Alfred J. Kwak shirt Nietz, maar nu ben je toch wel een beetje inconsequent.
Donald Duck een moraal.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:01 schreef nietzman het volgende:
Nee, en ik heb niets tegen jou Jopje, maar als je dat zelf niet ziet ben je een fucking MBOer.
Alfred had een fucking boodschap.
heheh hoe flauw...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef nietzman het volgende:
Dat wel kunnen verbeteren, maar een lullig congresje organiseren gaat je boven de pet?
Wat gaafquote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag volgend seizoen als jeugdtrainer stage lopen bij Club Brugge. Fan-tas-tisch.
Hoe ga je dat combineren dan? En wat voor stage? En waarom Club Brugge? Vragen, vragen...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag volgend seizoen als jeugdtrainer stage lopen bij Club Brugge. Fan-tas-tisch.
Maar daar gaat dit lied niet over.quote:
Studerenquote:
Dat durf ik niet te beamen aangezien ik nog niet buiten ben geweestquote:Op donderdag 15 april 2010 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooiste dag van het jaar so far, volgens mij.
Oh! Daar heb ik je mee naar toe genomen, alleen was er toen een invasie van een gemaskerde studentenvereniging.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Check
Ow en je kan er ook goedkoop eten: www.hetpakhuisgroningen.nl![]()
Nee, volgende weekquote:Op donderdag 15 april 2010 13:05 schreef Luco het volgende:
Moemoe, heb je nou vanavond die wandeling of was die vorige week al?
Ow ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh! Daar heb ik je mee naar toe genomen, alleen was er toen een invasie van een gemaskerde studentenvereniging.
Aah cool, dat klinkt heel vet! Ga je ook nog wat Brugge mee pikken?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:40 schreef Oneself het volgende:
Muhaha, vijftigers die aan hetzelfde lunchtafeltje belanden - want als de zon gedeeld kan worden, kan een tafeltje dat ook - en dan voor je lunch betalen zijn best aardig. Wat een gasten, eentje had een tassensite opgezet en stond in het FD.
Hoeft toch ook niet? Des te beter juist.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:02 schreef Slaif het volgende:
Van die 30 Euro liggen ze ook echt niet wakker.
Die blonde in de Brugstraat?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef JH87 het volgende:
Nee ik ben alleen even ontbijt gaan halen bij de Appie. En toen was m'n favoriete kassameisje er weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |