Wat gaafquote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag volgend seizoen als jeugdtrainer stage lopen bij Club Brugge. Fan-tas-tisch.
Hoe ga je dat combineren dan? En wat voor stage? En waarom Club Brugge? Vragen, vragen...quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mag volgend seizoen als jeugdtrainer stage lopen bij Club Brugge. Fan-tas-tisch.
Maar daar gaat dit lied niet over.quote:
Studerenquote:
Dat durf ik niet te beamen aangezien ik nog niet buiten ben geweestquote:Op donderdag 15 april 2010 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooiste dag van het jaar so far, volgens mij.
Oh! Daar heb ik je mee naar toe genomen, alleen was er toen een invasie van een gemaskerde studentenvereniging.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Check
Ow en je kan er ook goedkoop eten: www.hetpakhuisgroningen.nl![]()
Nee, volgende weekquote:Op donderdag 15 april 2010 13:05 schreef Luco het volgende:
Moemoe, heb je nou vanavond die wandeling of was die vorige week al?
Ow ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh! Daar heb ik je mee naar toe genomen, alleen was er toen een invasie van een gemaskerde studentenvereniging.
Aah cool, dat klinkt heel vet! Ga je ook nog wat Brugge mee pikken?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:40 schreef Oneself het volgende:
Muhaha, vijftigers die aan hetzelfde lunchtafeltje belanden - want als de zon gedeeld kan worden, kan een tafeltje dat ook - en dan voor je lunch betalen zijn best aardig. Wat een gasten, eentje had een tassensite opgezet en stond in het FD.
Hoeft toch ook niet? Des te beter juist.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:02 schreef Slaif het volgende:
Van die 30 Euro liggen ze ook echt niet wakker.
Die blonde in de Brugstraat?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef JH87 het volgende:
Nee ik ben alleen even ontbijt gaan halen bij de Appie. En toen was m'n favoriete kassameisje er weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |