De i!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Sssssshhhhttt!
_ _ _ _ A A _ _ _ _ A _ _ _ A _ _ E
Haha, ahh je ging toch goed!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, Jop, jij en ik. En Slaif zie ik nu.
[..]. Iemand anders moet maar een letter gokken.
Laatst overgebleven klinker: UUUUquote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
_ I _ _ A A _ _ _ _ A _ _ _ A _ _ E
We gaan gewoon verder met deze topicvervuilingquote:Op woensdag 14 april 2010 22:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, geen klinkers meer! Men, het woord is moeilijker dan ik dacht.
Haha okee, laten we er eens een 'zinnig' onderwerp aan koppelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:58 schreef Luco het volgende:
[..]
We gaan gewoon verder met deze topicvervuiling.
De N
Ik ben nu ER aan het kijken, Mark Greene is net overleden.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha okee, laten we er eens een 'zinnig' onderwerp aan koppelen.
Wat ben je aan 't doen further nu?
N zit er niet in, haha! Normaal worden mijn woorden binnen 2 sec geraden, I like this.
Arme Mark. Drama op de woensdagavond dus!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben nu ER aan het kijken, Mark Greene is net overleden.
Verder beetje rondlurken op FOK en VBL, ben nu alweer zenuwachtig voor komend weekend.
Wat ben jij nu verder aan het uitspoken nu?
Eehm, de B.
Nee, over het algemeen zuig ik enorm in Galgje, dus wat dat betreft is dit geen uitzondering. VBL is deels een subforum op FOK, maar tegenwoordig ook een losstaande site buiten FOK om. Gaat eigenlijk alleen over voetbal, waarbij vooral het Ajaxgedeelte mij boeitquote:Op woensdag 14 april 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Arme Mark. Drama op de woensdagavond dus!
Ik spook rond voor mij tv, die op That 70's Show staat. Alhoewel ik nu merk dat het een nieuwer seizoen is, waar Ashton Kutcher niet meer in zit.![]()
Haha, geen B. Ben je doorgaans 'goed' in galgje?
Waar staat VBL voor, btw?
Haha, Ajaax. Die moesten tegen Willem II voetballen vanavond toch? Wat voor beide een belangrijke wedstrijd was, omdat Ajax op 1 punt verschil kon komen?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen zuig ik enorm in Galgje, dus wat dat betreft is dit geen uitzondering. VBL is deels een subforum op FOK, maar tegenwoordig ook een losstaande site buiten FOK om. Gaat eigenlijk alleen over voetbal, waarbij vooral het Ajaxgedeelte mij boeit.
De K!
Geboren Amsterdammer he, dan zit dat er redelijk ingegotenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, Ajaax. Die moesten tegen Willem II voetballen vanavond toch? Wat voor beide een belangrijke wedstrijd was, omdat Ajax op 1 punt verschil kon komen?![]()
Spit it. Na die A dacht ik aan iets met PINDA____, maar dan kon die 2e A niet logisch geplaatst worden in een woord.quote:Geen K. Zal ik het maar zeggen, of wil je graag doorgaan?
Ah vandaar, hoe kom je dan van Amsterdam in Groningen terecht?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Geboren Amsterdammer he, dan zit dat er redelijk ingegoten. Gat is nu inderdaad 1 punt, wordt nog spannend.
[..]
Spit it. Na die A dacht ik aan iets met PINDA____, maar dan kon die 2e A niet logisch geplaatst worden in een woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah vandaar, hoe kom je dan van Amsterdam in Groningen terecht?
Woord is .... *tromgeroffell....*Studie... Geneeskunde willen doen, uitgeloot worden. Farmacie willen doen, uitgeloot worden voor Utrecht, dus werd het Groningen. Geen moment spijt overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een woord trouwens... Goed bedacht
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Haha jemig, dus Groningen is je derde keuze? Hoe lang zit je hier dan nu?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Studie... Geneeskunde willen doen, uitgeloot worden. Farmacie willen doen, uitgeloot worden voor Utrecht, dus werd het Groningen. Geen moment spijt overigens.
En wat een woord trouwens... Goed bedacht![]()
Ik heb tot een week voor de uitslag van de loting niet aan Groningen gedacht. 16aug 2006 kreeg ik te horen dat ik dus naar Groningen kon, 25aug waren de intro's van de studie en 1sept begon het studiejaar. Gelukkig bij kennissen in Beilen kunnen logeren de eerste maand.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha jemig, dus Groningen is je derde keuze? Hoe lang zit je hier dan nu?
Ik moet eerlijk bekennen dat het woord van mn belscript komt. Mijn inspiratie is nogal laag atm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |