door milf?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Zonet, keihard gedumpt.![]()
![]()
![]()
Nu is AP echt heel erg verdrietig.
Vroeg ik mij ook al af.quote:
Ik denk dat ie iedere keer 'Ohhh Hege' riep als is kwamquote:
Tering hee, niet aangedacht. Ze zei: ik wil niet iemand die mij voor gek zet.quote:
AP is zo een petjesdebiel ja? Geen wonder dus.quote:
Quoten voor het nageslachtquote:
Fok!'ers die opmerkingen hebben over andermans uiterlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
AP is zo een petjesdebiel ja? Geen wonder dus.
Duidelijk dat ze je Fok!account gevonden heeft.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tering hee, niet aangedacht. Ze zei: ik wil niet iemand die mij voor gek zet.![]()
![]()
Want? Sommige zaken zijn nu eenmaal royale sneuheid, hoe je het ook bekijkt en wie het ook zegt. Petjes vallen in die categorie.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Fok!'ers die opmerkingen hebben over andermans uiterlijk.![]()
De ironie.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef Fortitude het volgende:
Kuttopic, beter maak je er een filmpje van.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
Huil niet over je toetsenbord, dan gaat hij misschien stuk.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef mierenfokker het volgende:
TS is van de afvalwagen af gevallen toen die aan het werk was
Wat een kanker faalhaas ben je ook heh APquote:
Ik heb het al zo zwaar. En je gaat nu heel gemeen tegen mij doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat een kanker faalhaas ben je ook heh AP
Serieus, wegens plaatsvervangende schaamte en spierpijn in mijn voet van het tenenkrommen heb ik het filmpje na 20 seconde uitgezet
is al eens gemaakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:12 schreef InjectedwithaPoison het volgende:
advancedpauper
tering wat ben ik goed
Je bent wel vermakelijk met dat falen van jequote:Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb het al zo zwaar. En je gaat nu heel gemeen tegen mij doen.![]()
![]()
Pics van je tieten?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had toch gezegd dat je niet op Fok mocht komen.
groetjes, je moeder.
Kankerquote:
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan echter niets grappigs in je post detecteren.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:28 schreef Multivitamine het volgende:
Hey TS,
Speel jij niet in de jostiband?
Groetjes,
Baas
Mijn teennagels zitten vast in de vloer...quote:
Die stem, muhahahah!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Het went toch wel nu inmiddels? 't is al de zoveelste keer dit jaar.
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:18 schreef henrydg het volgende:
Maartens vriendin EX heeft fok.nl ontdekt
Dit kan een oplossing zijn ja, denk er maar over na AP. Ik denk dat je er wel van zou opknappenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef Dartanion het volgende:
Hoi AP,
je kan jezelf altijd nog van kant maken. Er is dus een uitweg
Groetjes,
Goede eerste post na een banquote:Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Eindelijk unbanned. Nu kan ik eindelijk zeggen dat je maar een aandachtsgeil misselijk usertje bent, AdvancedPower.
Kan iemand me aanvullen? Ik heb niet echt die-hard meegelurkt, maar bij mij staat de teller op:quote:
Zoiets ja, maar dan bij alles +5quote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan iemand me aanvullen? Ik heb niet echt die-hard meegelurkt, maar bij mij staat de teller op:
Dumptopics: III
Hege-Bokko-ik-ben-zo-verliefd-op-je-maar-ik-heb-geen-lef-topics: II
Videotopics: II
Zijn er nog wel andere leuke dingen gebeurd?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan bij alles +5
Neequote:Op woensdag 14 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn er nog wel andere leuke dingen gebeurd?
Hoeveel Penisbaard-hypes heb je gecreeërd in de afgelopen 3 maanden? En een update over je volgelingen-count.quote:
Ik heb dat net gelezenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:17 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb gehoord dat Penisbaard een man en kinderen heeft.
2 of 3. Volgelingen weet ik niet, wel veel mensen die mij volgens mij maar irritant vinden.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel Penisbaard-hypes heb je gecreeërd in de afgelopen 3 maanden? En een update over je volgelingen-count.
Ik vind je een topwijf!! Ga zo door Gea!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
2 of 3. Volgelingen weet ik niet, wel veel mensen die mij volgens mij maar irritant vinden.
Zal zo kijken of ze online isquote:Op woensdag 14 april 2010 21:29 schreef Trollface. het volgende:
Penisbaard, nog een vervolggesprek met Natascha gehad?
Heb je het bier koud staanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:30 schreef DeBassist het volgende:
ik ben trots dat ik hier mijn 2500e post mag posten
jaquote:
Dankjewel voor deze analyse sluipmoordenaar (quote:Op woensdag 14 april 2010 19:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan echter niets grappigs in je post detecteren.
Pics?quote:
dat wordt dus een slapeloze nachtquote:
Lijkt net erger gephotoshopt.quote:
kan-ker wtf gastquote:
Tof dat je dat vindt, maar uw mening is de mijne niet vrees ikquote:Op woensdag 14 april 2010 23:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
AP ziet er gewoon normaal goed uit hoor, gewoon een beetje mattiej sijn op die leeftijd niet allemaal serieuze shit. So'n gozert krijgt tenminste wel wat aandacht van de shix in tegenstelling tot sommige vrees ik.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Tof dat je dat vindt, maar uw mening is de mijne niet vrees ik
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Tof dat je dat vindt, maar uw mening is de mijne niet vrees ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |