quote:Op woensdag 14 april 2010 02:18 schreef Dewardo het volgende:
The prestige?
quote:Op woensdag 14 april 2010 02:48 schreef Yurithemaster het volgende:
pim voortuinPunten in deel 1941:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Dewardo
2 Yurithemaster
quote:(Londen, 20 december 1948) is een Britse componist, musicus en producer. Hij is bekend als producer van onder andere Pink Floyd (Dark Side Of The Moon) en werkte bij de beroemde Abbey Road Studios.
Later richtte hij in de jaren '70 de bandop. Met veel (meer en minder) bekende studiomuzikanten maakte deze band zeer gepolijste conceptalbums. Het bekendst zijn het op single uitgebrachte The Turn Of A Friendly Card (gezongen door Chris Rainbow) en het door ex-Zombies zanger Colin Blunstone gezongen Old and Wise. De grootste hit van
in Nederland was echter het door zijn compaan en co-producer Eric Woolfson gezongen "Don't answer me"
Tuurlijk tomtomaat +1quote:Op woensdag 14 april 2010 09:29 schreef tomtomaat het volgende:
Alan Parson van de Alan Parson Project
quote:
Of ken het plaatje al.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:36 schreef Burnett het volgende:
[..]
Bekijk de foto "door je wimpers" of ga op een meter of 4 a 5 staan...
Ja, same. Na mijn post viel mijn frank ookquote:Op woensdag 14 april 2010 11:40 schreef lubje25 het volgende:
Eerste indruk was ook monroe maar zag r niet meer. Tot je tipGaaf plaatje.
Ik vond hem best leuk gevonden. Dit jaar een vervolg, ben benieuwdquote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoodwinked?
Punten in deel 1941:quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:04 schreef Yankee het volgende:
Hagi
Ik wacht even of iemand het wel weet....tot 12.15...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:09 schreef lubje25 het volgende:
nee, hij wordt altijd voorgesteld als Jakhals Erik.
Dijkstraquote:Op woensdag 14 april 2010 12:09 schreef lubje25 het volgende:
nee, hij wordt altijd voorgesteld als Jakhals Erik.
Maartenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:21 schreef Yankee het volgende:
Den Bakker
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:36 schreef Burnett het volgende:
De Magere Brug
Waar zie jij paddenstoelen?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:52 schreef lubje25 het volgende:
Ik ook niet, stel gele paddestoelen en blaadjes of zo meer kan ik er niet van maken.
verklaar je nader aub hoe krijg dat te zien dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:58 schreef Burnett het volgende:
[..]
Punten in deel 1941:
2 Dewardo
2 Yurithemaster
1 iggyinthehouse
1 tomtomaat
4 Yankee
2 Burnett
1 De_Hertog
1 banaantjeEE
3 lubje25
1 RQPS![]()
quote:1. Pick a spot on the picture (the middle seems to work best) and just stare at it.
2. Allow your eyes to relax, don't just stare AT the image, try to stare THROUGH it. You'll notice your eyes will go slightly out of focus. This is normal.
3. Keep staring, don't give up, once you begin to see the first image, it gets much easier.
quote:Why Some People Cannot See Hidden Stereogram Images
by Jason Weekley A.B.O.C., L.D.O.
The basic principle behind a stereogram depends on the ability for a person to merge multiple objects into one. There are many factors that could inhibit a person's ability to see the object hidden beneath the initial surface. As an example....place your thumbs and index fingers together in the shape of a triangle, and find an object in the distance to look at through the triangle. It must be a distant object! independently close one eye, then the other....you will notice that you were only able to see the complete object through one eye without moving the triangle. This concept is called eye dominance. Sometimes the brain will shut off one eye, and rely on the dominant eye, if the object to be viewed doesn't come in focus. There are many people who need corrected vision that don't realize it because of the human ability to adapt.
Another possible cause is convergence. At close range (12-18 inches), your eyes converge an average of 3mm...but this is not so for everyone. Just as you have a dominant eye for distance, you will also have a dominant eye for near. After years of depending on one eye to do the majority of the work, you can depend less on convergence and adaptability. By allowing your eyes to relax, and blur....you attempt to overide your brain's intent, and allow both eyes to be equally dysfunctional. Thus, images begin to overlap and the muscles that control your eyes are less likely to fix at the same point that they normally would. The same people that have problems crossing their eyes...even a little...will have the greatest frustration when attempting to view stereograms.
Other conditions such as esophoria and esotropia can cause the eye to move inwards...(commonly called a lazy eye), and exophoria and exotropia (a tendency for an eye to shift toward the temple), will have an impact. I would suggest that people could adjust their distance from the stereogram and have a greater rate of success. A distance that works for the majority, doesn't always work for everyone. And last but not least...I would enjoy the statistics relating the ability of a person to see stereograms with regard to their profession. Analytical/Artistic mindset?
Voluit, en staat rechts van de zes.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zie enkel de vorm van een zes hoor. Is die sigma voluit geschreven of enkel via het symbool?
Nee, sorry ik zie er echt niets inquote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef Burnett het volgende:
[..]
Voluit, en staat rechts van de zes.
Als je de 6 ziet, houd de stand van je ogen vast en beweeg je hoofd iets naar achter terwijl je die 6 scherp houdt en blijf kijken.
quote:
quote:Vooruit! Ik probeer een vogel te zijn. En zeg dan wel goed: aan alle goeie dingen komt een einde.
Dat slaat bij nader inzien helemaal nergens opquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat slaat bij nader inzien helemaal nergens op.
Het ging om Nelly Furtado....het waren allemaal songtitels van Nellyquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat slaat bij nader inzien helemaal nergens op.
quote:
Ik had 'm zelf op de eerste foto ook niet herkendquote:
Klopt en die krijgen van Barca hiervoor iets van 1.5 mln per jaarquote:
Punten in deel 1941:quote:Op woensdag 14 april 2010 14:54 schreef Burnett het volgende:
jacques anguetil
eddy merckx
bernard hinault
miguel indurain
lance armstrong
Spitz kwam niet verder dan een 'beschamende' 4 individuele. (3 met de relay)quote:Op woensdag 14 april 2010 15:03 schreef Niox het volgende:
Heiden sowieso, andere zou ik niet weten. Spitz en Phelps wonnen er meer dan 5.
quote:
Ohjaquote:Op woensdag 14 april 2010 16:23 schreef Yankee het volgende:
Bugsy Siegel?
Heel goed jongensquote:
die wel lubje25 +1quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef lubje25 het volgende:
oh nee miss montreal denk ik
Punten in deel 1941:quote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef nightcowboy het volgende:
Doyle Brunson
Dan was ik niet aanwezigquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef nightcowboy het volgende:
Vroeg ik laatst ook maar toen wist niemand 'm.
Wat isquote:is een Belgische pils, gebrouwen in Leuven, en valt onder het concern AB InBev. Het heeft een alcoholpercentage van 5.2%.
Het bier ontstond in 1926, toen het als 'kerstbier' onder de naam(Latijn voor Ster) op de markt werd gebracht. Het recept is sindsdien geregeld gewijzigd waardoor het bier met name in de laatste jaren aanzienlijk minder bitter is geworden.
Mijn favoriete bierquote:
Yankee is aan de beurt om een vraag te stellen. Lees de OP even doorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef VinceMega het volgende:
Van wie is de volgende quote:
"Ik snap het wel, maar ik begrijp er (helemaal) niks van."
Excuses, maar vond het zelf namelijk een goede vraag. (het was clown bassie).quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yankee is aan de beurt om een vraag te stellen. Lees de OP even door
Is ook een prima vraag. Je kan zo'n vraag beter bewaren tot je een vraag goed beantwoord. Dan ben je aan de beurt en mag je een vraag stellenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef VinceMega het volgende:
[..]
Excuses, maar vond het zelf namelijk een goede vraag. (het was clown bassie).
quote:
Had even geen inspiratie banaanquote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef banaantjeEE het volgende:
buhh, geen idee![]()
Een Nederlander waarschijnlijk
quote:
Punten in deel 1941:quote:Op woensdag 14 april 2010 17:17 schreef nightcowboy het volgende:
Deee-Lite?
Vince lees de OP nou eens echt door.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:17 schreef VinceMega het volgende:
Dan moet het Dee Lite zij.
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:39 schreef Deceit het volgende:
gado gado
Phil Mickelson, Michealson is te ver uit de buurt. Winnaar van Augusta inderdaadquote:
Die is goed. Andere twee:quote:
Te laatquote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef lubje25 het volgende:
Geef het nog ff, hij heeft het punt pas 8 minuten.
Jeejquote:Op woensdag 14 april 2010 18:29 schreef Niox het volgende:
3 Yurithemaster
jupjupquote:
Jij gebruikt zeker niet de standaard layout?quote:
Dat waren ze jaquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:41 schreef Terpentin07 het volgende:
oceanic
Nee hoor, diegene die de juiste vliegmaatschappij weet, stelt gewoon de volgende vraagquote:Op woensdag 14 april 2010 18:46 schreef VinceMega het volgende:
Volgens mij lopen er een aantal dingetjes door elkaar.....
En anders is het 2u wachten tussen elke vraagquote:
Yuri stelde na 11 minuten een nieuwe vraag, maar jij kon weer eens geduld opbrengen om daar op te wachten.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En anders is het 2u wachten tussen elke vraag
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Yuri stelde na 11 minuten een nieuwe vraag, maar jij kon weer eens geduld opbrengen om daar op te wachten.
Dat had ik nog niet eens gezien. Dat slaat dus nergens op. 2 punten toekennen voor een en dezelfde vraag....quote:Op woensdag 14 april 2010 18:55 schreef Yankee het volgende:
Waar slaat het op om iemand eerst het punt te geven en vervolgens nogmaals een punt aan iemand anders voor dezelfde vraag?!
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien. Dat slaat dus nergens op. 2 punten toekennen voor een en dezelfde vraag....
quote:
Lijkt me ookquote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Niets tegen lblardi hoor maar dat punt moeten we maar intrekken.
VM +1quote:
O, ik wist niet dat er punten werden toegekend voor onvolledig beantwoorde vragen. Ik scrolde even snel door het topic en dacht dat de vraag nog open stond.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Niets tegen lblardi hoor maar dat punt moeten we maar intrekken.
Ik begrijp sommige redeneringen hier ook niet hoor...jij geeft het meest volledige antwoord en toch krijgt die andere gozer het punt...quote:Op woensdag 14 april 2010 19:31 schreef Iblardi het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat er punten werden toegekend voor onvolledig beantwoorde vragen. Ik scrolde even snel door het topic en dacht dat de vraag nog open stond.
Nou ja, geen punt hoor. (Letterlijk en figuurlijk.)
Jij kan er niets aan doen. Nadat de vraagsteller had besloten een onvolledig antwoord goed te rekenen had ie geen punt maar aan jouw mogen geven. Dat is alles.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:31 schreef Iblardi het volgende:
[..]
O, ik wist niet dat er punten werden toegekend voor onvolledig beantwoorde vragen. Ik scrolde even snel door het topic en dacht dat de vraag nog open stond.
Nou ja, geen punt hoor. (Letterlijk en figuurlijk.)
Dat laatste is wel van belang natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik begrijp sommige redeneringen hier ook niet hoor...jij geeft het meest volledige antwoord en toch krijgt die andere gozer het punt...
Langs de andere kant gaf jij je antwoord wanneer het punt reeds werd toegekend![]()
Klopt!quote:
En ieder keer is Banaantje erbij betrokkenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef Terpentin07 het volgende:
Iedere keer als ik hier kom is een discussie gaande.
Draagt niet bij aan de charme van de AKQ idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef Terpentin07 het volgende:
Iedere keer als ik hier kom is een discussie gaande.
Ik doel op hoe hij de laatste 20 minuten staat te spelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef enilnomrow het volgende:
Ik zou je een minpunt moeten geven voor het duimpje naar beneden, maar hij is correct!
Nu pas merk ik het logo van Hamburg opquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik doel op hoe hij de laatste 20 minuten staat te spelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Yankee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Yankee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
quote:
ja, beetje jiskefet en af en toe voetbal. Die namen die jij noemt slaan op de lullo's...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:13 schreef VinceMega het volgende:
Van Bimsbergen, Camphues en Kerstens :p. Zit je ook te kijken?
Weet alleen gerard cocks/koks/cox bij naam.
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef tong80 het volgende:
Kees Prins Michiel Romeyn en Herman Koch.
Hilarisch vanavond
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |