En ieder keer is Banaantje erbij betrokkenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef Terpentin07 het volgende:
Iedere keer als ik hier kom is een discussie gaande.
Draagt niet bij aan de charme van de AKQ idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef Terpentin07 het volgende:
Iedere keer als ik hier kom is een discussie gaande.
Ik doel op hoe hij de laatste 20 minuten staat te spelen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:46 schreef enilnomrow het volgende:
Ik zou je een minpunt moeten geven voor het duimpje naar beneden, maar hij is correct!
Punten in deel 1941:quote:
Punten in deel 1941:quote:
Nu pas merk ik het logo van Hamburg opquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:48 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik doel op hoe hij de laatste 20 minuten staat te spelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Yankee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Yankee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |