Sorry, maar ik zag staan dat het topic 299 posts had en ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:34 schreef Bragi het volgende:
Wat een kut-TT.
Voor straf ga je het maar kijken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zag staan dat het topic 299 posts had en ik kon het niet laten..
NEE.quote:
Zij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Straf? Voor straf mag ie het nooit meer kijken, dat is pas erg.
Waarom ben ik nou verdulleme weer een bazin? Ik heb daar niet voor gestudeerd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:53 schreef Horloge het volgende:
TS is een baas bazin.
Aardige aflevering, niet de allerleukste.
Gewoon omdat daarom.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou verdulleme weer een bazin? Ik heb daar niet voor gestudeerd.
Ja hè? Echt te grappig!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef rjbrethouwer het volgende:
Marshall was gewoon bavaria aan het drinken in de pub
Was me ook al opgevallen, minpuntje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef rjbrethouwer het volgende:
Marshall was gewoon bavaria aan het drinken in de pub
qftquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zag staan dat het topic 299 posts had en ik kon het niet laten..
ja zijn gezicht kwam zo bekend voorquote:Op woensdag 14 april 2010 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik dacht al dat ik hem ergens van kende ja.
Ik moest ook meteen aan Marcel uit friends denken. Zoveel van dat soort apen zullen er niet werken in de televisie-industrie.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik geloof er dus echt geen zak van dat iemand die aap zou herkennen. Komop, alle apen lijken op elkaar.
Ja, en de apen die er al werken worden ook allemaal getypcast...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan Marcel uit friends denken. Zoveel van dat soort apen zullen er niet werken in de televisie-industrie.
Tof verjaardagskadoquote:Op woensdag 14 april 2010 02:37 schreef DaneV het volgende:
T
Wait for it.... VP!
BTW ik zag deze vandaag liggen bij Selexyz![]()
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006388804/index.html
That's racistquote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik geloof er dus echt geen zak van dat iemand die aap zou herkennen. Komop, alle apen lijken op elkaar.
was ook sarcasme van mijn kantquote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Aanrader! Heb hem voor kerst gehad.quote:
Grappig, wist niet dat die beestjes zo oud werden. Marcel zat in de eerste seizoenen van Friends, dat is toch ook al weer zo'n 15 jaar geleden.quote:
Ik geloof hen eerder dan jij.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef Burdie het volgende:
OMG gaat nu iedereen die tweet over die aap geloven?
Kom op, dat komt toch rechtstreeks uit de dikke duim van de serieschrijvers?.
't Zou gewoon fijn zijn als jij aannames doet met enige argumentatie.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Allicht. Maar het is niet een wedstrijdje 'wie gelooft hun het eerst' of wel soms?.
Tuuuuuuuuuuuut .quote:Op donderdag 15 april 2010 13:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Zou gewoon fijn zijn als jij aannames doet met enige argumentatie.Met 'Kim is lesbisch' in het WIDM-topic ook al.
Ik ging ontopic in op een reactie van jou.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
En het zou fijner zijn als jij mij gewoon met rust laat.
Terug ontopic.
Ik zie anders niet wat Kim met deze serie te maken heeft.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ging ontopic in op een reactie van jou.
Dat was een voorbeeld om mijn eerdere opmerking in die post te onderbouwen.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zie anders niet wat Kim met deze serie te maken heeft.
Zonder niet natuurlijk!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Mirel het volgende:
Robin is met een Desert Eagle kankergeil.
Ik begin haar ook steeds irritanter te vindenquote:Op zondag 18 april 2010 15:05 schreef TC03 het volgende:
Lily is echt zooo verschrikkelijk niet-grappig.
Ik moet hem nog kijken, had vanavond ingepland, maar nu heb ik er niet meer zoveel zin inquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:52 schreef Jivis het volgende:
Wat een kut aflevering zeg. De serie heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt, het ging echt he-le-maal nergens over. Alleen Barney kwam af en toe in de buurt van grappig.
Bah.
Niet kijken, hij is nog kutter dan je denktquote:Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik moet hem nog kijken, had vanavond ingepland, maar nu heb ik er niet meer zoveel zin in
Ik heb het duo Marshal-Lily sowieso nooit briljant gevonden.quote:Op zondag 18 april 2010 16:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik begin haar ook steeds irritanter te vinden
Het aantal goede grappen is echt dramatisch dit seizoen. Deze aflevering was ook zeker niet de leukste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Was ongeveer het enige leuke deze keer
Even kijken hoor. Euhm, ik zie het al: het is een comedy maar er zaten geen grappen in.quote:
QFT.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Even kijken hoor. Euhm, ik zie het al: het is een comedy maar er zaten geen grappen in.
Er zaten wel grappen in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Even kijken hoor. Euhm, ik zie het al: het is een comedy maar er zaten geen grappen in.
Ik denk eerder dat de rek er een beetje uit is bij de kijkers. Met andere woorden, de meeste verhaalmogelijkheden zijn inmiddels wel langsgekomen en voor ons komt wat de karakters doen nooit meer als verrassing. We zijn te gewend geraakt aan ze.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:
Aflevering is was wel redelijk, maar je merkt toch wel dat serie over zijn hoogtepunt heen is.
Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de rek er een beetje uit is bij de kijkers. Met andere woorden, de meeste verhaalmogelijkheden zijn inmiddels wel langsgekomen en voor ons komt wat de karakters doen nooit meer als verrassing. We zijn te gewend geraakt aan ze.
Mja, hij heeft er nog steeds helemaal niets van begrepen. Ik ergerde me vanaf het begin al aan hem eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.
Maar ik denk dat vrijwel iedereen al snel door had dat dit huis uiteindelijk zijn eigen huis zou worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.
jepquote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef Bragi het volgende:
Dat had Barney toch al eens eerder beweerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |