Sorry, maar ik zag staan dat het topic 299 posts had en ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:34 schreef Bragi het volgende:
Wat een kut-TT.
Voor straf ga je het maar kijken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zag staan dat het topic 299 posts had en ik kon het niet laten..
NEE.quote:
Zij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Straf? Voor straf mag ie het nooit meer kijken, dat is pas erg.
Waarom ben ik nou verdulleme weer een bazin? Ik heb daar niet voor gestudeerd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:53 schreef Horloge het volgende:
TS is een baas bazin.
Aardige aflevering, niet de allerleukste.
Gewoon omdat daarom.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou verdulleme weer een bazin? Ik heb daar niet voor gestudeerd.
Ja hè? Echt te grappig!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef rjbrethouwer het volgende:
Marshall was gewoon bavaria aan het drinken in de pub
Was me ook al opgevallen, minpuntje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef rjbrethouwer het volgende:
Marshall was gewoon bavaria aan het drinken in de pub
qftquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zag staan dat het topic 299 posts had en ik kon het niet laten..
ja zijn gezicht kwam zo bekend voorquote:Op woensdag 14 april 2010 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik dacht al dat ik hem ergens van kende ja.
Ik moest ook meteen aan Marcel uit friends denken. Zoveel van dat soort apen zullen er niet werken in de televisie-industrie.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik geloof er dus echt geen zak van dat iemand die aap zou herkennen. Komop, alle apen lijken op elkaar.
Ja, en de apen die er al werken worden ook allemaal getypcast...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan Marcel uit friends denken. Zoveel van dat soort apen zullen er niet werken in de televisie-industrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |