Dat is een boekwerk wat door de docent van de cursus is samengesteld en omvat materiaal dat gebruikt gaat worden tijdens de colleges.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik ga dit jaar een minor doen aan de faculteit rechten. Ik krijg allemaal mailtjes over klappers bestellen, maar wat is een klapper?
Ja, die doet het wel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef Compatibel het volgende:
Doet progress het wel?
http://progresswww.nl/rug/default.asp
Dit wordt een drama...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:15 schreef Compatibel het volgende:
Kun je iig intekenen voor colleges..
Aha, een syllabus dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een boekwerk wat door de docent van de cursus is samengesteld en omvat materiaal dat gebruikt gaat worden tijdens de colleges.
Oke kut...morgen is de eerste dag.quote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Je kan het beste een dagje voordat je colleges hebt wat rondlopen in de campus en je oriënteren. Wanneer je denkt dat je in een keer alles kan vinden dan ben je een half uur te laat, dat overkwam mij vorig jaar
Daar zat ik ook nog wel mee. Ik heb morgen ongeveer 10 minuten om die zaal te vinden (moet ruim te doen zijn als je weet waar je heen moet). We zien wel, ik heb ook geen zin om een trein eerder te nemenquote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus ehh...die zalen hè, zijn die nog een beetje makkelijk te vinden?
Wat een Bull. Routes staan op internet, en anders trek je gewoon je mond open. Zo lang je het niet aan een chinees vraagt ben je zo op de goede plaatsquote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Je kan het beste een dagje voordat je colleges hebt wat rondlopen in de campus en je oriënteren. Wanneer je denkt dat je in een keer alles kan vinden dan ben je een half uur te laat, dat overkwam mij vorig jaar
Routes naar de zalen?...waar dan?quote:Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat een Bull. Routes staan op internet, en anders trek je gewoon je mond open. Zo lang je het niet aan een chinees vraagt ben je zo op de goede plaats
Ik vond het niet saai, maar zooo lang...en mijn rooster wordt volgende week alleen maar ergerquote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
En hoe was de eerste dag van de eerstejaars?
Ik vond de colleges al vrij saai, dat belooft wat
Sinds dit jaar staan er zelfs bordjes op de faculteit GMW, met richtingaanwijzers naar de collegezalen enzo.quote:Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat een Bull. Routes staan op internet, en anders trek je gewoon je mond open. Zo lang je het niet aan een chinees vraagt ben je zo op de goede plaats
Prima colleges. Een beetje het zelfde als m'n vorige studie, maar nu wel een interessant onderwerp.quote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
En hoe was de eerste dag van de eerstejaars?
Ik vond de colleges al vrij saai, dat belooft wat
Ik snap echt niets van het zernikequote:Op maandag 6 september 2010 08:58 schreef One_conundrum het volgende:
Mjaa, van zernike wel, maar dat is minder ingewikkeld dan de binnenstad
Daar had ik ook vandaag alleen maarquote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van het zernikeBen altijd blij wanneer ik die lelijke oranje tentamenhal heb gevonden.
Het is ook niet echt in de buurt...nogal irritant om daar telkens heen te fietsenquote:Op maandag 6 september 2010 21:13 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van het zernikeBen altijd blij wanneer ik die lelijke oranje tentamenhal heb gevonden.
Gelukkig maar vier keer per jaarquote:Op maandag 6 september 2010 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook niet echt in de buurt...nogal irritant om daar telkens heen te fietsen
Ik zit 4 dagen per week in dat hokquote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Gelukkig maar vier keer per jaar![]()
Je zult maar elke dag college hebben in die leerfabriek, in plaats van in een historisch pand.
prestigieuzequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:22 schreef Tangarine het volgende:
Gister de intro van mijn master (Euroculture) gehad... Kregen een luxe lunch, en 's middags een Djembé workshop aangeboden van de universiteit... en zelf het hoofd van onderwijs van letteren kwam ons even welkom heten! Het is tof om een presticieuze master te doen
Dat merk ik ook ja, ik ben al nooit al te best in nederlandse spelling geweest, maar na 3 jaar alles in het engels te moeten schrijven is het echt vrij dramatisch geworden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:35 schreef One_conundrum het volgende:
Dat krijg je met al dat Engels. Ik ben ook een beetje angstig om mijn Bachelor Thesis in het NL's te doen, maar het is op zich ook wel weer een goede oefening. Krijg steeds meer moeite met dtdtdtdt's op het einde enzo...
Je studentnummer staat ook op je collegepas of heb je die nog niet gekregen?quote:Op woensdag 8 september 2010 00:07 schreef klaasdj het volgende:
Hoe kom ik er achter wat m'n studentnummer is als ik die eerste brief kwijt ben? Zou namelijk graag inloggen.
Knol is echt een baas hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is die wiskunde docent vervelend. Telkens hele grote pauzes tussen de uitspraak van woorden en vervolgens is de uitleg ook niet heel duidelijk. Door hem lijkt basiswiskunde nog rocketscience...
Ben z'n naam even kwijt though.
Nope, maar ik heb op mijn prive e-mail m'n nummer ook ontvangen hoorde ik vandaag.quote:Op woensdag 8 september 2010 00:24 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je studentnummer staat ook op je collegepas of heb je die nog niet gekregen?
Ik zal het nog even afwachten.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:56 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Knol is echt een baas hoorWacht maar tot statistiek twee, dat is helemaal feest.
Dit blijft ook een prachtig bericht...quote:Studenten halen massaal onvoldoende
GRONINGEN - Van de vijfhonderd studenten aan de Rijksuniversiteit Groningen die zich eind augustus inschreven voor een hertentamen Europees recht, hebben slechts dertig een voldoende gehaald.
Nog nooit eerder waren de resultaten van een hertentamen Europees recht in Groningen zo slecht. Dat bevestigde donderdag een medewerker van de Rijksuniversiteit Groningen. Volgens de woordvoerder schreven zich eind augustus vijfhonderd studenten in voor het hertentamen. Daarvan kwamen er bijna tweehonderd niet opdagen, of ze lieten hun tentamen niet nakijken en kregen een nul. In totaal leverden 315 studenten hun tentamen in. Van hen haalden er 270 een onvoldoende, bijna 90 procent. De gemiddelde score bedroeg 3,9.
Niiiiiiiiiicequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:00 schreef Steengeyl het volgende:
Leuke meiden heeft Albertus Magnus. Leuke foto's ook.
http://www.campus.tv/vere(...)s-magnus-naakt/21262
Met wat meer foto's
http://www.jaggle.nl/V2/c(...)ing_naakt_of_zoiets/
Er gaat niets boven Groningen ?
Ben blij dat ik 'm de eerste keer gehaald hebquote:Op zondag 19 september 2010 10:06 schreef StarGazer het volgende:
Europees Recht stond altijd al bekend als een tentamen waarin er dramatisch gescoord werd. Maar dit overtreft echt alles. En dan hebben ze nog de mogelijkheid om een bonuspunt te regelen wanneer ze meedoen aan de werkgroepjes
.
Ja, wegens onderhoud ofzo? Van 15-18 oktober.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt de rugmail er uit dit weekend ofzo
Ah thanks. Ik gooi die mailtjes daarvan altijd gelijk wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, wegens onderhoud ofzo? Van 15-18 oktober.
Stond volgens mij ook alleen op Nestorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ah thanks. Ik gooi die mailtjes daarvan altijd gelijk weg
zelfde probleemquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:52 schreef Luco het volgende:
Het CIT heeft wederom gefaald. Webmail doet het weer niet bij mij, op 3 verschillende browsers. Blijft steeds hangen op 81%.
Erg kort door de bocht dit. Hangt heel erg van de richting van je master af. De master Farmacie is bijvoorbeeld de beste van het land, terwijl je voor orthopedagogiek echt niet naar Groningen hoeft te komen...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Complexiteit het volgende:
Zeg, ik hoorde dat de kwaliteit van het onderwijs in Groningen niet zo best is.
Ervaringen? Misschien dat ik m'n master er wil doen nl.
Misschien kun je aangeven aan welke faculteit je wilt studeren / welke master je wilt gaan doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Complexiteit het volgende:
Zeg, ik hoorde dat de kwaliteit van het onderwijs in Groningen niet zo best is.
Ervaringen? Misschien dat ik m'n master er wil doen nl.
Ze pochen er graag mee dat ze de zoveelste beste rechtenfaculteit van het land zijnquote:Bij de visitaties van de afgelopen 15 jaar is de rechtenfaculteit van Groningen steeds één van de beste drie. Daaruit blijkt dat onze kwaliteit constant hoog is. Naast inhoudelijke argumenten zijn de scores voor organisatie en studiefaciliteiten altijd hoog.
Ja ik kreeg het mailtje omdat de study abroad fair daardoor afgelast was.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef Kaas- het volgende:
http://www.campus.tv/nieu(...)23102/comment-page-1
Miron Filipovic, een goede vriend van mij en derdejaars student international business & management aan de Rijksuniversiteit Groningen, is afgelopen week omgekomen tijdens zijn uitwisseling naar Nottingham. Na een feestje afgelopen zaterdagavond heeft niemand hem meer gezien, tot hij gisteren in een kanaal werd gevonden. Wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk, verschrikkelijk nieuws.. Mijn steun gaat uit naar zijn familie en zijn grote vriendenkring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |