Dit blijft ook een prachtig bericht...quote:Studenten halen massaal onvoldoende
GRONINGEN - Van de vijfhonderd studenten aan de Rijksuniversiteit Groningen die zich eind augustus inschreven voor een hertentamen Europees recht, hebben slechts dertig een voldoende gehaald.
Nog nooit eerder waren de resultaten van een hertentamen Europees recht in Groningen zo slecht. Dat bevestigde donderdag een medewerker van de Rijksuniversiteit Groningen. Volgens de woordvoerder schreven zich eind augustus vijfhonderd studenten in voor het hertentamen. Daarvan kwamen er bijna tweehonderd niet opdagen, of ze lieten hun tentamen niet nakijken en kregen een nul. In totaal leverden 315 studenten hun tentamen in. Van hen haalden er 270 een onvoldoende, bijna 90 procent. De gemiddelde score bedroeg 3,9.
Niiiiiiiiiicequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:00 schreef Steengeyl het volgende:
Leuke meiden heeft Albertus Magnus. Leuke foto's ook.
http://www.campus.tv/vere(...)s-magnus-naakt/21262
Met wat meer foto's
http://www.jaggle.nl/V2/c(...)ing_naakt_of_zoiets/
Er gaat niets boven Groningen ?
Ben blij dat ik 'm de eerste keer gehaald hebquote:Op zondag 19 september 2010 10:06 schreef StarGazer het volgende:
Europees Recht stond altijd al bekend als een tentamen waarin er dramatisch gescoord werd. Maar dit overtreft echt alles. En dan hebben ze nog de mogelijkheid om een bonuspunt te regelen wanneer ze meedoen aan de werkgroepjes
.
Ja, wegens onderhoud ofzo? Van 15-18 oktober.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt de rugmail er uit dit weekend ofzo
Ah thanks. Ik gooi die mailtjes daarvan altijd gelijk wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, wegens onderhoud ofzo? Van 15-18 oktober.
Stond volgens mij ook alleen op Nestorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ah thanks. Ik gooi die mailtjes daarvan altijd gelijk weg
zelfde probleemquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:52 schreef Luco het volgende:
Het CIT heeft wederom gefaald. Webmail doet het weer niet bij mij, op 3 verschillende browsers. Blijft steeds hangen op 81%.
Erg kort door de bocht dit. Hangt heel erg van de richting van je master af. De master Farmacie is bijvoorbeeld de beste van het land, terwijl je voor orthopedagogiek echt niet naar Groningen hoeft te komen...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Complexiteit het volgende:
Zeg, ik hoorde dat de kwaliteit van het onderwijs in Groningen niet zo best is.
Ervaringen? Misschien dat ik m'n master er wil doen nl.
Misschien kun je aangeven aan welke faculteit je wilt studeren / welke master je wilt gaan doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Complexiteit het volgende:
Zeg, ik hoorde dat de kwaliteit van het onderwijs in Groningen niet zo best is.
Ervaringen? Misschien dat ik m'n master er wil doen nl.
Ze pochen er graag mee dat ze de zoveelste beste rechtenfaculteit van het land zijnquote:Bij de visitaties van de afgelopen 15 jaar is de rechtenfaculteit van Groningen steeds één van de beste drie. Daaruit blijkt dat onze kwaliteit constant hoog is. Naast inhoudelijke argumenten zijn de scores voor organisatie en studiefaciliteiten altijd hoog.
Ja ik kreeg het mailtje omdat de study abroad fair daardoor afgelast was.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:59 schreef Kaas- het volgende:
http://www.campus.tv/nieu(...)23102/comment-page-1
Miron Filipovic, een goede vriend van mij en derdejaars student international business & management aan de Rijksuniversiteit Groningen, is afgelopen week omgekomen tijdens zijn uitwisseling naar Nottingham. Na een feestje afgelopen zaterdagavond heeft niemand hem meer gezien, tot hij gisteren in een kanaal werd gevonden. Wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk, verschrikkelijk nieuws.. Mijn steun gaat uit naar zijn familie en zijn grote vriendenkring.
Safari.quote:Op maandag 22 november 2010 11:31 schreef One_conundrum het volgende:
via welke dinges. Explorer, chrome, mozilla?
Ik zal het straks eens op mijn pc proberen dan, ook al zit ik daar weinig achter maar ik vind dat hij gewoon op elke browser zou moeten werken.quote:Op maandag 22 november 2010 11:35 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, nouja probeer es met een andere. Mozilla bij mij gaat prima, chrome bij mijn vriendin niet.
Mijnes ook.quote:Op maandag 22 november 2010 12:08 schreef LWD-Godius het volgende:
My courses plus zit er ook tijdelijk uit.
Ik heb al een tijdje niks meer met Lefier gedaan, dus 100% zeker weet ik het niet. Maar meestal is het dat ze bedoelen dat wanneer jij zelf op een kamer reageert en je die kamer ook krijgt (dus je bent de hoogste op de lijst) en je zegt vervolgens nee, dat geld als 1 aanbieding. Dus als je dat 4x doet word je uitgeschreven.quote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef Ruuddd het volgende:
Even vraagje:
Volgend jaar ben ik van plan om naar Groningen te komen om daar Bedrijfskunde te doen. Ik heb een kamer nodig omdat het natuurlijk veel leuker is en het ook niet aan te reizen is vanaf mijn ouderlijk huis.
Ik heb zitten kijken op lefier.nl voor een goede kamer, maar ik snap de procedure niet helemaal. Op de site staat na 4x een kamer aanbieding word je automatisch uitgeschreven Wat houdt dit in? dat je 4x een mailtje krijgt van Lefier met: Dit is een kamer die jij ongeveer zoekt..!? en dan is het 4x niets en je wordt automatisch uitgeschreven? Of werk het anders?
Nog een andere vraag is: Welke buurt(en) zijn goed om in te wonen als student?
Hoor het hopelijk snel,
Ruud
Dit klopt.quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niks meer met Lefier gedaan, dus 100% zeker weet ik het niet. Maar meestal is het dat ze bedoelen dat wanneer jij zelf op een kamer reageert en je die kamer ook krijgt (dus je bent de hoogste op de lijst) en je zegt vervolgens nee, dat geld als 1 aanbieding. Dus als je dat 4x doet word je uitgeschreven.
Helpman valt nog wel mee! Binnen 10 min op de fiets ben je al in 't centrum,quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef Bob. het volgende:
Ehm nou ik als ik zo kijk naar de wijken waar ze nu wat aanbieden zou ik zelf niet zo snel in Selwerd/Beijum/Helpman/Villabuurt gaan zitten, want dat is zo ver van alles af.
Maar verder zijn de meeste wijken van Groningen wel gezellig, heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |