Dit blijft ook een prachtig bericht...quote:Studenten halen massaal onvoldoende
GRONINGEN - Van de vijfhonderd studenten aan de Rijksuniversiteit Groningen die zich eind augustus inschreven voor een hertentamen Europees recht, hebben slechts dertig een voldoende gehaald.
Nog nooit eerder waren de resultaten van een hertentamen Europees recht in Groningen zo slecht. Dat bevestigde donderdag een medewerker van de Rijksuniversiteit Groningen. Volgens de woordvoerder schreven zich eind augustus vijfhonderd studenten in voor het hertentamen. Daarvan kwamen er bijna tweehonderd niet opdagen, of ze lieten hun tentamen niet nakijken en kregen een nul. In totaal leverden 315 studenten hun tentamen in. Van hen haalden er 270 een onvoldoende, bijna 90 procent. De gemiddelde score bedroeg 3,9.
Niiiiiiiiiicequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:00 schreef Steengeyl het volgende:
Leuke meiden heeft Albertus Magnus. Leuke foto's ook.
http://www.campus.tv/vere(...)s-magnus-naakt/21262
Met wat meer foto's
http://www.jaggle.nl/V2/c(...)ing_naakt_of_zoiets/
Er gaat niets boven Groningen ?
Ben blij dat ik 'm de eerste keer gehaald hebquote:Op zondag 19 september 2010 10:06 schreef StarGazer het volgende:
Europees Recht stond altijd al bekend als een tentamen waarin er dramatisch gescoord werd. Maar dit overtreft echt alles. En dan hebben ze nog de mogelijkheid om een bonuspunt te regelen wanneer ze meedoen aan de werkgroepjes
.
Ja, wegens onderhoud ofzo? Van 15-18 oktober.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt de rugmail er uit dit weekend ofzo
Ah thanks. Ik gooi die mailtjes daarvan altijd gelijk wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, wegens onderhoud ofzo? Van 15-18 oktober.
Stond volgens mij ook alleen op Nestorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ah thanks. Ik gooi die mailtjes daarvan altijd gelijk weg
zelfde probleemquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:52 schreef Luco het volgende:
Het CIT heeft wederom gefaald. Webmail doet het weer niet bij mij, op 3 verschillende browsers. Blijft steeds hangen op 81%.
Erg kort door de bocht dit. Hangt heel erg van de richting van je master af. De master Farmacie is bijvoorbeeld de beste van het land, terwijl je voor orthopedagogiek echt niet naar Groningen hoeft te komen...quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Complexiteit het volgende:
Zeg, ik hoorde dat de kwaliteit van het onderwijs in Groningen niet zo best is.
Ervaringen? Misschien dat ik m'n master er wil doen nl.
Misschien kun je aangeven aan welke faculteit je wilt studeren / welke master je wilt gaan doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Complexiteit het volgende:
Zeg, ik hoorde dat de kwaliteit van het onderwijs in Groningen niet zo best is.
Ervaringen? Misschien dat ik m'n master er wil doen nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |