SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Dat is een boekwerk wat door de docent van de cursus is samengesteld en omvat materiaal dat gebruikt gaat worden tijdens de colleges.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik ga dit jaar een minor doen aan de faculteit rechten. Ik krijg allemaal mailtjes over klappers bestellen, maar wat is een klapper?
Ja, die doet het wel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef Compatibel het volgende:
Doet progress het wel?
http://progresswww.nl/rug/default.asp
Dit wordt een drama...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:15 schreef Compatibel het volgende:
Kun je iig intekenen voor colleges..
Aha, een syllabus dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een boekwerk wat door de docent van de cursus is samengesteld en omvat materiaal dat gebruikt gaat worden tijdens de colleges.
Oke kut...morgen is de eerste dag.quote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Je kan het beste een dagje voordat je colleges hebt wat rondlopen in de campus en je oriënteren. Wanneer je denkt dat je in een keer alles kan vinden dan ben je een half uur te laat, dat overkwam mij vorig jaar
Daar zat ik ook nog wel mee. Ik heb morgen ongeveer 10 minuten om die zaal te vinden (moet ruim te doen zijn als je weet waar je heen moet). We zien wel, ik heb ook geen zin om een trein eerder te nemenquote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus ehh...die zalen hè, zijn die nog een beetje makkelijk te vinden?
Wat een Bull. Routes staan op internet, en anders trek je gewoon je mond open. Zo lang je het niet aan een chinees vraagt ben je zo op de goede plaatsquote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Je kan het beste een dagje voordat je colleges hebt wat rondlopen in de campus en je oriënteren. Wanneer je denkt dat je in een keer alles kan vinden dan ben je een half uur te laat, dat overkwam mij vorig jaar
Routes naar de zalen?...waar dan?quote:Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat een Bull. Routes staan op internet, en anders trek je gewoon je mond open. Zo lang je het niet aan een chinees vraagt ben je zo op de goede plaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |