abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 00:44:44 #151
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_85559405
Even een TVP en introotje....

Ik ga volgend jaar eindelijk American Studies doen. Hiermee loop ik toch al sinds de 3e van de havo in mijn hoofd. Ik was nogal lui en heb mijzelf ooit van de route VWO gewerkt en daar sindsdien niet veel meer aan gedaan. Je kent dat wel.

Ik ben Luchtvaarttechniek (Aviation Studies) gaan doen aan de Hogeschool van Amsterdam, maar vond het te 'technisch'. Had ik kunnen verwachten. Ik ben toen geswitched naar HBO Communicatie om in het tweede jaar journalistiek te gaan doen in Ede en heb daar in één jaar en een beetje mijn P gehaald heb. Ik heb, op aanraden van een docent, gekozen om American Studies te gaan doen. Dit betekent dat ik nu al een jaar bijna compleet schoolloos ben.

Bijna begin ik dus nu weer aan een nieuw avontuur in mijn leven en heb daar volop zin in. Studentenvereniging(voor het eerst), nieuwe sport(football, lacrosse, boksen of voetbal; keuze nog niet gemaakt), nieuwe bijbaan, nieuwe kamer en misschien het bijvak Spaans, Russisch of Chinees.

In de toekomst wil ik er Natuurkunde of Scheikunde bij gaan doen. De enige vakken die mij echt gelegen en uitgedaagd hebben op de middelbare school. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik er überhaupt boeken van had, laat staan voor examens geleerd. O-) :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_85576804
Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik begin in september aan mijn 2e jaar en moet van het eerste jaar nog 15 punten halen. Moet ik me in Progress ook voor de colleges van die vakken inschrijven of is het inschrijven voor de tentamens voldoende? Ik ben namelijk niet van plan om de colleges van het eerste jaar nog een keer te gaan volgen, maar enkel om de tentamens te gaan maken. Een domme vraag misschien, maar ik kan het nergens vinden. ;)

Alvast bedankt!
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:22:25 #153
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_85576820
Hangt er vanaf of je toegang wil tot het nestor gedeelte van die vakken. Niet inschrijven is niet op nestor komen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_85577133
Dat snap ik inderdaad. Maar die toegang heb ik dan ook niet meer nodig. Het gaat me puur om de vraag of ik me verplicht ben in te tekenen voor het college van een eerstejaarsvak (dat ik al gevolgd heb), als ik enkel van plan ben het tentamen te gaan maken. Dank voor het snelle reageren overigens!
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:47:53 #155
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_85577688
Volgens mij niet. Ik heb het al een paar keer niet gedaan, en geen probleem. Dus niet voor vak, wel voor tentamen.
pi_85580389
Oke, dan ga ik daar maar vanuit. Dank voor het antwoord!
pi_85611734
Ik ga dit jaar een minor doen aan de faculteit rechten. Ik krijg allemaal mailtjes over klappers bestellen, maar wat is een klapper?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 augustus 2010 @ 16:19:38 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85612132
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik ga dit jaar een minor doen aan de faculteit rechten. Ik krijg allemaal mailtjes over klappers bestellen, maar wat is een klapper?
Dat is een boekwerk wat door de docent van de cursus is samengesteld en omvat materiaal dat gebruikt gaat worden tijdens de colleges.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_85615983
Heb me vergist, laat maar. Werkt allemaal prima. :D

[ Bericht 45% gewijzigd door -Strawberry- op 23-08-2010 21:38:20 ]
pi_85616500
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85616583
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef Compatibel het volgende:
Doet progress het wel?
http://progresswww.nl/rug/default.asp
Ja, die doet het wel!
pi_85616726
Kun je iig intekenen voor colleges..
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85616821
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:15 schreef Compatibel het volgende:
Kun je iig intekenen voor colleges..
Dit wordt een drama...
pi_85622148
Nestor doet het niet ofzo?
pi_85673642
Ik verkoop veel boeken die nodig zijn voor het eerste jaar International business & management aan de RUG! Heb je interesse, stuur dan even een PM en dan geef ik je de Marktplaats link.
pi_85688402
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat is een boekwerk wat door de docent van de cursus is samengesteld en omvat materiaal dat gebruikt gaat worden tijdens de colleges.
Aha, een syllabus dus.
pi_85736565
Ik ga dit jaar Bedrijfskunde studeren in Groningen aan de RUG.
Ik ben alleen nog opzoek naar een kamer.
Is er hier iemand die toevallig een beschikbare kamer weet of misschien wel heeft?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 augustus 2010 @ 17:06:35 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_85736609
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Aha, een syllabus dus.
Die ja
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86109085
Dus ehh...die zalen hè, zijn die nog een beetje makkelijk te vinden?
pi_86109327
Je kan het beste een dagje voordat je colleges hebt wat rondlopen in de campus en je oriënteren. Wanneer je denkt dat je in een keer alles kan vinden dan ben je een half uur te laat, dat overkwam mij vorig jaar :')
pi_86109944
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Je kan het beste een dagje voordat je colleges hebt wat rondlopen in de campus en je oriënteren. Wanneer je denkt dat je in een keer alles kan vinden dan ben je een half uur te laat, dat overkwam mij vorig jaar :')
Oke kut...morgen is de eerste dag. :') Sowieso heb ik nog geen OV kaart dus om nou daarheen te gaan voor 30 euro om enkel een beetje rond te lopen is ook zo...tja.
  zondag 5 september 2010 @ 23:19:33 #172
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_86110288
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus ehh...die zalen hè, zijn die nog een beetje makkelijk te vinden?
Daar zat ik ook nog wel mee. Ik heb morgen ongeveer 10 minuten om die zaal te vinden (moet ruim te doen zijn als je weet waar je heen moet). We zien wel, ik heb ook geen zin om een trein eerder te nemen :P
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  zondag 5 september 2010 @ 23:23:49 #173
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86110471
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat een Bull. Routes staan op internet, en anders trek je gewoon je mond open. Zo lang je het niet aan een chinees vraagt ben je zo op de goede plaats
pi_86112208
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:23 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat een Bull. Routes staan op internet, en anders trek je gewoon je mond open. Zo lang je het niet aan een chinees vraagt ben je zo op de goede plaats
Routes naar de zalen?...waar dan? :D

Ik weet de straat wel te vinden ja. Denk dat je dat bedoelde.
  maandag 6 september 2010 @ 08:58:01 #175
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86116748
Mjaa, van zernike wel, maar dat is minder ingewikkeld dan de binnenstad :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')