quote:
Met het oog op morgen begint er ook altijd meequote:
Flipnotised.quote:
Helemaal te gekke shit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:49 schreef svann het volgende:
[..]
Flipnotised.
Nee, dan Don Caballero.
Vooral de eerste vier nummers van "World Class Listening Problem" (2006).
Onderschat Kraftwerk niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:53 schreef 78RPM het volgende:
Kraftwerk... brrrrr.... Mooi door z'n lelijkheid...
Echt niet, ze waren zeeeeer goed. (Waren, want van de originele bezetting is er niemand meer in de band).quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:00 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, nou slaapt ze al, sig.
[ afbeelding ]
Je lijkt Piet Paulusma welquote:
Pak ze lekker hard. Laat je lul leegzuigen. Neem haar in alle gaten. Bef haar terwijl ze aan je zuurstok zuigt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
Na 10 jaar heb ik eindelijk de ware gevonden, en denk ik aangezien er plotseling zoveel veranderd is in mijn leven dat ik echt denk dat het genoeg is geweest.En ja, dit is gewoon weer een overdreven dramatisch afscheid zoals ik al 4 keer gedaan heb, maar voor het geval dat ik het ditmaal echt meen, succes in het vinden van geluk, of het behouden van het geluk, ik voel me echt klaar voor een avontuur en ga jullie gewoon missen, al zal ik daarom worden uitgelachen.
Dag I.R., broer, Tong, ER, WA, Marble, Q, Sig, Vonne, Svann, Arcee en alle anderen.
Ik heb nu echt het gevoel dat ik iets gevonden heb wat ik nog niet eerder had, en als ik het weer mis heb kom ik uiteraard weer terug als volledige loser, maar ik hoop dat het deze keer niet nodig is.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
Na 10 jaar heb ik eindelijk de ware gevonden, en denk ik aangezien er plotseling zoveel veranderd is in mijn leven dat ik echt denk dat het genoeg is geweest.En ja, dit is gewoon weer een overdreven dramatisch afscheid zoals ik al 4 keer gedaan heb, maar voor het geval dat ik het ditmaal echt meen, succes in het vinden van geluk, of het behouden van het geluk, ik voel me echt klaar voor een avontuur en ga jullie gewoon missen, al zal ik daarom worden uitgelachen.
Dag I.R., broer, Tong, ER, WA, Marble, Q, Sig, Vonne, Svann, Arcee en alle anderen.
Ik heb nu echt het gevoel dat ik iets gevonden heb wat ik nog niet eerder had, en als ik het weer mis heb kom ik uiteraard weer terug als volledige loser, maar ik hoop dat het deze keer niet nodig is.
Ik heb 'm ook weer aardig in de bol, al zie zon ineens.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:53 schreef svann het volgende:
Ik moet konstateren dat de lente medogenloos heeft toegeslagen.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
Neeeeeee, jij gaat helemaal niet weg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:11 schreef Lamon. het volgende:
Lamon heeft wel vaker rare gedachtekronkels, dat is ook zijn charme denk ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Dat je "de ware" hebt gevonden, betekent niet dat je hier niet meer mag posten.
Ja, laten we hem hier besprekenquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:10 schreef sig000 het volgende:
Lamon heeft wel vaker rare gedachtekronkels, dat is ook zijn charme denk ik.
'' Dan blijft ie in ieder geval lurken en Lamon kennende kan ie het posten niet laten dan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, laten we hem hier bespreken
Nee. Clipjes zijn er niet om te kijken, hè. Ik heb deze gisteren gedownload. Vind je het wat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:18 schreef broer het volgende:
Kun je nou YouTube-clipjes kijken? Mét geluid?
Oh, dat is wel slim.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:20 schreef sig000 het volgende:
'' Dan blijft ie in ieder geval lurken en Lamon kennende kan ie het posten niet laten dan.
Ik houd me rustig dit topic, die dromedarissen aan het begin zijn wel genoeg weer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:18 schreef broer het volgende:
Kun je nou YouTube-clipjes kijken? Mét geluid?
En als ik veel heb gezopen, bevind ik mij opeens in paardentopicsquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:24 schreef sig000 het volgende:
Ik houd me rustig dit topic, die dromedarissen aan het begin zijn wel genoeg weer.![]()
Alleen als ik veel bier op heb, ga ik die posten.
Ik schrok al. Dacht dat de Revolutie had plaatsgevonden en dat ik het niet had gemerkt.quote:
Sorry, John Mayer is niet helemaal mij smaak. Iets te zoetig.quote:Vind je het wat?
Nee, dan houd ik je wel op de hoogte. One way or another.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:25 schreef broer het volgende:
Ik schrok al. Dacht dat de Revolutie had plaatsgevonden en dat ik het niet had gemerkt.
Mij ook. Maar ik bleef dit nummer maar horen op de radio en ik ben er uiteindelijk voor gevallen.quote:Sorry, John Mayer is niet helemaal mij smaak. Iets te zoetig.
Ow wacht heb nog prachtige pic van de mijne, 3 generaties eigen fokkerij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als ik veel heb gezopen, bevind ik mij opeens in paardentopics
Wel híer posten ajb.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:27 schreef sig000 het volgende:
Ow wacht heb nog prachtige pic van de mijne, 3 generaties eigen fokkerij.![]()
Even zoeken, ben zo terug.
Another? Gewoon via FOK!, toch?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dan houd ik je wel op de hoogte. One way or another.
Ik ben gevallen voor de nieuwe van Kelis. Maar daar post ik geen YouTube-linkje van, want dat kun je toch niet luisteren.quote:Mij ook. Maar ik bleef dit nummer maar horen op de radio en ik ben er uiteindelijk voor gevallen.
Meestal, ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef broer het volgende:
Another? Gewoon via FOK!, toch?
Acapella? Daar heb je me een tijdje geleden aan geholpen, weet je nog?quote:Ik ben gevallen voor de nieuwe van Kelis. Maar daar post ik geen YouTube-linkje van, want dat kun je toch niet luisteren.
quote:
Serieus? Dat kan ik me niet herinneren. In welk topic heb ik dat gedaan?quote:Acapella? Daar heb je me een tijdje geleden aan geholpen, weet je nog?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is geen paard, dat is een schimmel.
Je was natuurlijk weer dronkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:37 schreef broer het volgende:
Serieus? Dat kan ik me niet herinneren. In welk topic heb ik dat gedaan?
Oooooooooooh, wie ben jij?!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:39 schreef sig000 het volgende:
Nee toverbal.![]()
[ afbeelding ]
Hij en ik 10 jaar geleden.
Nee hoor, dat is Bertus Staigerpaip.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:43 schreef sig000 het volgende:
Dat witte ding tussen merrie en hengstveulen.
Dat gebeurt me de laatste tijd toch maar heel weinig. Dat kan het nooit zijn geweest.quote:
Ik heb ook gezocht. Kan het niet vinden. Ik weet wel dat we het over Kelis hebben gehad. Dat is ook al heel wat, vind je niet?quote:Het was in RjP. Ik ga even zoeken.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:44 schreef svann het volgende:
[..]
Die draver natuurlijk. :p
Met een straciatella.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:47 schreef broer het volgende:
Ik heb ook gezocht. Kan het niet vinden. Ik weet wel dat we het over Kelis hebben gehad. Dat is ook al heel wat, vind je niet?
Die is een stuk groter. Heb 'm wel ergens op een paardenfoto maar dat wordt erg diep in de archieven duiken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Bertus Staigerpaip.
Klopt!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:47 schreef broer het volgende:
Gevonden. Je was het zelf die een filmpje plaatste.
Raad je Plaatje voor stoepjesvegers en sneeuwschuivers #839quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
broer, ik zoek me helemaal gek maar het lukt niet.
Januari! (Ik zat nog in februari.) En nú pas vind je het nummer wat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:51 schreef broer het volgende:
Raad je Plaatje voor stoepjesvegers en sneeuwschuivers #839
Verdomd, dat is waar ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het clipje toen gepost en daarna kreeg ik een interessante pm van je.
Je was er vroeg bij. Ik kreeg het nummer pas een ruime week geleden echt in de gaten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Januari! (Ik zat nog in februari.) En nú pas vind je het nummer wat?
Godverdomme, ik ben zo hip.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:55 schreef broer het volgende:
Je was er vroeg bij. Ik kreeg het nummer pas een ruime week geleden echt in de gaten.
De man op de foto associeer ik niet echt met geestverruimende middelen en reggea.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:51 schreef sig000 het volgende:
Die is een stuk groter. Heb 'm wel ergens op een paardenfoto maar dat wordt erg diep in de archieven duiken.
WAquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
svannSorry ik was druk met zoeken.
Op mijn iPod.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:59 schreef svann het volgende:
WAMaar stoor je niet aan mij, je was bij de interessante PM van broer.
Waar speel je trouwens gedownloade clips op af zo zonder geluid op je pc?
Je kunt 'm PM'en , die van mij staat uit trouwens. Ik haat meelezers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan de pm helaas niet posten, svann, anders krijg ik een ban.
Dat is óók schending van het briefgeheimquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:08 schreef sig000 het volgende:
Je kunt 'm PM'en
I knoooooooow.quote:die van mij staat uit trouwens.
Meelezers van semibikkeltijd die je gaan pm'enquote:Ik haat meelezers.
Dat is de goede spelling, heb ook nog wel ergens pic dat ik aan het draaien ben.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ook reggae zijn, ik ben enigszins de weg kwijt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan de pm helaas niet posten, svann, anders krijg ik een ban.
Ben je nou bang voor een ban of voor schending van het briefgeheim?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is óók schending van het briefgeheim![]()
Ik mag 'm niet posten omdat het schending van het briefgeheim is, waardoor ik een ban kan krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:12 schreef broer het volgende:
Ben je nou bang voor een ban of voor schending van het briefgeheim?
Nee die kale baas die wanneer het hem uitkomt meeleest bijvoorbeeld, weet ik veel welke anderen dat ook kunnen? Dus na die rel daarover heb ik 't ding uitgezet en dat bevalt prima.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Meelezers van semibikkeltijd die je gaan pm'en
Kale baas. Begint met een D?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:15 schreef sig000 het volgende:
Nee die kale baas die wanneer het hem uitkomt meeleest bijvoorbeeld, weet ik veel welke anderen dat ook kunnen? Dus na die rel daarover heb ik 't ding uitgezet en dat bevalt prima.
Ja die.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kale baas. Begint met een D?
Rel. Oké. Ik weet van niks. De meeste rellen gaan aan mij voorbij
Dat is waar, anders wordt het leven wel heel erg ingewikkeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:20 schreef sig000 het volgende:
Ja die.
Alleen de FB rellen houd ik bij, je moet prioriteiten stellen.
Nee, die kans acht ik niet heel groot. Maar inmiddels sluit ik niks meer uit...quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar over een maand of drie ga jij zeggen: dat nummer van John Mayer is wel oké?
Inmiddels luister ik naar 'Caught out there'. Misschien wel een aardige tip, zo tien jaar na datoquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:22 schreef broer het volgende:
Nee, die kans acht ik niet heel groot. Maar inmiddels sluit ik niks meer uit...
http://discussie.30.forumer.com/index.php?showtopic=262quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
De meeste rellen gaan aan mij voorbij
Inderdaad, een topic met mijn paarden in F&F vind ik al te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar, anders wordt het leven wel heel erg ingewikkeld.
Die heb ik altijd erg leuk gevonden. Alleen haar optreden vond ik toen niets. (Net als velen.)quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels luister ik naar 'Caught out there'. Misschien wel een aardige tip, zo tien jaar na dato
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:24 schreef broer het volgende:
http://discussie.30.forumer.com/index.php?showtopic=262
Ik heb zoveel hobby's (ik zou liever hobbies schrijven maar dat is niet de goede Nederlandse spellingquote:Ik zou de moeite niet nemen om te lezen, want het is erg oninteressant allemaal. Maar mocht je je nou even écht vervelen...
Je hebt daar vast wel eens een topic geopend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:25 schreef sig000 het volgende:
Inderdaad, een topic met mijn paarden in F&F vind ik al te ingewikkeld.
Daar las ik laatst iets over.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:28 schreef broer het volgende:
het bandje van Taylor Hawkins, de drummer van Foo Fighters:
Ook "de ware" gevonden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer eens komt kijken. Ook hij is net als Lamon. bezig aan veranderingen...
Trusten, broerquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:34 schreef broer het volgende:
Google is mijn vriend.
Ondertussen is het wel ongeveer bedtijd, had ik bedacht.
Ik ben zo ongeveer het tegenovergestelde van Tong met topics openen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt daar vast wel eens een topic geopend.
Waar?quote:
Is wel leuk. Beetje bombastisch, maar stiekem toch gewoon fijne rechttoe rechtaan rock-'n-roll. Wat previews in iTunes luisteren moet wel een goed beeld geven.quote:Maar omdat de revolutie nog niet is uitgebroken, moet ik het hierbij laten.
Nog niet.quote:
*btw dit is I.R.Baboon semi.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer eens komt kijken. Ook hij is net als Lamon. bezig aan veranderingen...
Gewoon drie los van elkaar staande zinnen typen, dat is tong's formule.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben zo ongeveer het tegenovergestelde van Tong met topics openen.
In Q, ik heb 'm hier. "It's the other Foo Fighters side-project"quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:37 schreef broer het volgende:
Waar?
Er zit iets meer achter de TT bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon drie los van elkaar staande zinnen typen, dat is tong's formule.
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:40 schreef sig000 het volgende:
Het echte Lamon topic is ergens diep in de archieven nog wel te vinden
Ah, oké. Ik was al bang dat je elders meelas.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
In Q, ik heb 'm hier. "It's the other Foo Fighters side-project"
Elders?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:43 schreef broer het volgende:
Ah, oké. Ik was al bang dat je elders meelas.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.
Nou volgens mij ben ik de enige wakker nog van het gepeupel hier.quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:56 schreef Stali het volgende:
Oh, hier zit het. En het handjevol weet het ook nog eens heel goed te laten lopen.
Sorry..
Wanneer Nederland wereldkampioen wordt, ga ik er over nadenken.quote:Op zondag 25 april 2010 02:17 schreef Marble het volgende:
Gaat er hier nog iemand een oranje naam nemen?
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.quote:Op zondag 25 april 2010 02:20 schreef sig000 het volgende:
Wanneer Nederland wereldkampioen wordt, ga ik er over nadenken.
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!quote:Op zondag 25 april 2010 02:29 schreef broer het volgende:
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.
Ik blijf tijdens het WK zwart.quote:Op zondag 25 april 2010 02:17 schreef Marble het volgende:
Gaat er hier nog iemand een oranje naam nemen?
Ow, dat zou ook kunnen natuurlijk maar is dat niet erg vroeg al dan?quote:Op zondag 25 april 2010 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.
O, maar dat vind ik niet erg. Altijd gezellig, zo'n demonstratie. Waar het ook voor is.quote:Op zondag 25 april 2010 02:31 schreef svann het volgende:
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!
Ja, daar heb je wel gelijk in. Voor Koninginnedag is het waarschijnlijk te vroeg.quote:Op zondag 25 april 2010 02:32 schreef sig000 het volgende:
Ow, dat zou ook kunnen natuurlijk maar is dat niet erg vroeg al dan?
Wel met bier uit de fles natuurlijk.quote:Op zondag 25 april 2010 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
O, maar dat vind ik niet erg. Altijd gezellig, zo'n demonstratie. Waar het ook voor is.
Dat zou wel wat zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!
Voor het WK ook , kortom het slaat weer eens nergens op.quote:Op zondag 25 april 2010 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Voor Koninginnedag is het waarschijnlijk te vroeg.
Normaal zijn is populair tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik GEEN vreemde gedachtekronkels heb, normaal zijn is gewoon niet populair tegenwoordig.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:03 schreef svann het volgende:
Je hersens hóren kronkels te hebben.
Het is niet goed om te straight te zijn!
Het is wel zorgelijk dat wanneer ik anderen FOK! laat lezen, ze zeggen dat het een site voor idioten is, en zich afvragen waarom ik er maar op blijf zitten.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:03 schreef svann het volgende:
Je hersens hóren kronkels te hebben.
Het is niet goed om te straight te zijn!
Vandaag was de tweede verjaardag van mijn vader die door actieve euthanasie na 2 jaar kanker weg is, dus ik deel je mening dat het een wat andere dag dan anders is.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:17 schreef sig000 het volgende:
Ben vandaag afscheid gaan nemen bij de schoonvader van mijn dochter en ook goede vriend van me.
6 weken geleden werd hij vanwege wat vage motorische klachten opgenomen en was daarvoor kerngezond.
Nu zijn z'n hersenkronkels weggevreten door verkeerde eiwitten.
Werkelijk waar ongelofelijk wat dat met een mens doet.
Hij kan werkelijk helemaal niets meer maar is geestelijk nog helemaal bij.
Ik ben er door gehard.quote:
Dat is waar anderen nog in moeten trainen.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben er door gehard.
Anderen hebben tegenwoordig niet veel invloed op hoe ik denk dat ik me wil gedragen, da's het gekke van nare ervaringen, het ontwikkelt wel een volledig eigen en vaak onafhankelijk karakter.
Om uit lijden nog iets positiefs te halen is dat mijn insteek tenminste.
Euthanasie kan in dit geval niet omdat er door de lange onzekerheid over de oorzaak en het zeer snelle ziekteverloop er geen veklaring was die daarvoor nodig is.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vandaag was de tweede verjaardag van mijn vader die door actieve euthanasie na 2 jaar kanker weg is, dus ik deel je mening dat het een wat andere dag dan anders is.
Gedeelde smart is halve smart, Sig!
Oh nee, het was niet als advies of suggestie bedoeld, enkel om te vertellen dat ik me in kan denken dat je leven nu op zijn kop staat, niets meer, niets minder, en zonder het eeuwige "Het komt vast wel goed!"-geslijm, want het komt misschien niet goed. Enkel medeleven in een rotte periode, meer kan ik niet bieden...quote:Op woensdag 28 april 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Euthanasie kan in dit geval niet omdat er door de lange onzekerheid over de oorzaak en het zeer snelle ziekteverloop er geen veklaring was die daarvoor nodig is.
Pas afgelopen donderdag is de diagnose gesteld en die is nogal zeldzaam.
De staatsloterij winnen geeft statistisch gezien meer kans.
Daarom post ik het ook in dit topic, gewoon om het van me af te schrijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh nee, het was niet als advies of suggestie bedoeld, enkel om te vertellen dat ik me in kan denken dat je leven nu op zijn kop staat, niets meer, niets minder, en zonder het eeuwige "Het komt vast wel goed!"-geslijm, want het komt misschien niet goed. Enkel medeleven in een rotte periode, meer kan ik niet bieden...
En daarom lezen we het, en reageren we erop...quote:Op woensdag 28 april 2010 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom post ik het ook in dit topic, gewoon om het van me af te schrijven.
Klopt. Vandaar dat ik nu nog op ben.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:00 schreef svann het volgende:
Jij bent vandaag even 'toevallig' bij je moeder op de koffie geweest om het moment te delen (of te verzachten), Lamon?
Dat is tof inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En daarom lezen we het, en reageren we erop...
Je kan 1000 vrienden hebben, maar 's nachts zit je toch in je eentje met dat in je kop, en dan lijkt het me fijn als je niet in je eentje zit met een hel...
Dat lijkt me idd niet zo interessant dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is tof inderdaad.![]()
Het KLB topic over de verstopte Utrechtse binnenstad door trage rouwstoet met koets en paarden lees ik wel na de begrafenis.
Jaha. Maar die kut-Belgen zijn weer eens uitgelopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:36 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Docu. Never mind the bollocks van The Sex Pistols
Klote iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaha. Maar die kut-Belgen zijn weer eens uitgelopen
Ik ga zodra het filmpje eindelijk klaar is een "Show hier je duet met een gekke Belg"-topic openen als ik nog wakker ben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Waar héb je het over, Lamon?
En dat oranje kleurtje: precies
Je hebt een gekke Belg van de straat getrokken?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:51 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga zodra het filmpje eindelijk klaar is een "Show hier je duet met een gekke Belg"-topic openen als ik nog wakker ben.![]()
Whehehe. Het WK laat nog zo'n anderhalve maand op zich wachten. Altijd weer aandoenlijk om te zien hoeveel mensen hier denken dat Oranje werkelijk een kans maaktquote:En dat massagedrag irriteert me mateloos, ik weet niet eens meer of het nu voor koninginnedag is of voor voetbal...
De gemiddelde Nederlander geeft Oranje geen kans.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
Altijd weer aandoenlijk om te zien hoeveel mensen hier denken dat Oranje werkelijk een kans maakt![]()
Jij irriteert me niet, Tong. Is dat iets waard?quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:57 schreef tong80 het volgende:
Is er nog iets dat je niet irriteert lamon ?
Een kenner.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens gaat Robben 'm niet worden, tong.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij irriteert me niet, Tong. Is dat iets waard?
Wat voor zin hebben die oranje tagjes danquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:58 schreef tong80 het volgende:
De gemiddelde Nederlander geeft Oranje geen kans.
Waar heb je het over
Zie mijn gedichtquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens gaat Robben 'm niet worden, tong.
Ik quote deze even voor het nageslacht. En je mag mij tzt ook quoten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:59 schreef tong80 het volgende:
Robben schiet Nederlabd naar de eeuwigheid.
Placebo combineren met een schreeuw naar voetbal moet gerespecteerd worden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bloedvorm is de norm
om op het WK een ster te worden.
Schitteren aan de hemel en schitteren op het veld.
Je bent pas een held
als je een kans weet om te vormen
tot een doelpunt dat telt.
Arjen groeit momenteel naar de vorm,
om onsterfelijk te worden.
Arjen kan eeuwig gaan stralen,
en met hem heel Nederland.
Zonder dralen zal ik dan zeggen :
Ik ben door emoties overmand.
Ow jee, helemaal vergeten dat 't alweer vrijdag was.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:11 schreef broer het volgende:
Sig, je post vóór twee uur!
Overigens klikte ik door jouw opmerking op Lamons naam en kwam ik erachter dat hij al een jaar niet meer in de videotheek werkt. Ik krijg ook echt niets meer mee, hè...
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:16 schreef sig000 het volgende:
En ach wat jij nu precies doet is ook niet duidelijk.
Ik houd wel van dat vage.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Dan heb ik niks gezegd.
Ik hoef ook helemaal niet te weten waar Lamon dan wél werkt, maar die videotheek was een dusdanig vaste waarde dat ik me er even over verbaasde dat die vaste waarde was weggevallen.quote:
En nu is de winkel echt geopend.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:59 schreef sig000 het volgende:
Ben nog steeds aan het wachten, dat is best wel hard.
Sterkte, sig.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:59 schreef sig000 het volgende:
Ben nog steeds aan het wachten, dat is best wel hard.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Stali het volgende:
Ik denk twee weken en dan gaat het licht zoetjes aan wel uit.
Maar er zijn mensen die deze wetenschap graag onder vuur willen leggen.
Neem tenminste aan dat je doelt op die dude uit India?
Dan kom ik op 7 dagen met enkele uitzonderingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:29 schreef svann het volgende:
Google maar even op "versterven uitdrogen" of iets dergelijks.
Sig, doe niet zo cryptisch en post even het verhaal. Je wilt het kwijt, doe het dan niet half. Maar het lijkt me nogal erg ellendig om mee te maken. Wens de persoon en jou uiteraard sowieso veel sterkte toe.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee het gaat om iemand met een zeer zeldzame ziekte die zijn hersens opvreet en verder nog oergezond is.
Dag of 7 zonder vocht is wel zo'n beetje de grens toch?
Ok dan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Creutzfeldt-Jakobquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Sig, doe niet zo cryptisch en post even het verhaal. Je wilt het kwijt, doe het dan niet half. Maar het lijkt me nogal erg ellendig om mee te maken. Wens de persoon en jou uiteraard sowieso veel sterkte toe.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:19 schreef sig000 het volgende:
2 Maanden geleden zat ik nog gezellig biertje te drinken met 'm.
Dat is voor iedereen duidelijk. Alleen buiten de zeldzame ziekte gaat ie ook nog elke wetenschap voorbij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:32 schreef svann het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk verder kerngezond, maar erg lang kan het niet meer duren nu.
Ehhrmm?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:
Binnenkort paniek in Utrecht, op hol geslagen paarden in begrafenisstoet.
Ik neig altijd op FOK! tussen extreem zwarte humor, tot het bijna gevaarlijk wordt voor mijn slachtoffers en oprecht medeleven voor andere mensen.quote:
Uiteraard is het maar een forum, maar de benadering van users richting mijn persoontje lijkt wel eens anders, soms positief, soms negatief.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:54 schreef sig000 het volgende:
Ik kan juist op dit forum waar alles verder gaat, de dingen wel goed relativeren.
Het is maar een forum immers.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard is het maar een forum, maar de benadering van users richting mijn persoontje lijkt wel eens anders, soms positief, soms negatief.
Een spontane en oprechte steunbetuiging, dit lijkt me het moment om FOK! af te sluiten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:00 schreef Bluezz het volgende:
Hey Sig, wat vreselijk kut zeg. Is/was het een vriend van je?
Ik heb aan aantal jaren geleden een patient verzorgd met CJ, wat een ongelofelijke snelle sluipmoordenaar is dat![]()
![]()
Hij leeft nog steeds weliswaar in morfine roes, het bewust meemaken van CJ is iets wat je niemand toewenst.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:00 schreef Bluezz het volgende:
Hey Sig, wat vreselijk kut zeg. Is/was het een vriend van je?
Ik heb aan aantal jaren geleden een patient verzorgd met CJ, wat een ongelofelijke snelle sluipmoordenaar is dat![]()
![]()
Sterkte.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja nu kom ik in begrafenisstoet terecht met koets en zwarte paarden ervoor.
Met jou op de bok bedoel je?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
Het is niet de 1e keer zoiets dat scheelt.quote:
Da's klote wanneer je altijd de grapjas probeert uit te hangen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn beste vriend werd doodgereden terwijl ik die avond met hem was wezen stappen. Op de terugreis werden we tegengehouden door de politie. We moesten een andere weg nemen. Ik maakte er nog grapjes over niet wetende wat er was gebeurd.
tsja dat heet toeval.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens op een ander forum, gerelateerd aan Fok ging iemand op skie-vakantie. Zijn laatste post was : 'Zij die gaan sterven groeten u.' Hij verongelukte idd.
Ja even met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's klote wanneer je altijd de grapjas probeert uit te hangen.
Het leven is vergankelijk en wat erna komt................ Heb geen idee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja even met de neus op de feiten gedrukt.
En dan ook nog eens wel mooi levend he.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niets vrees ik, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen en geloven.....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het leven is vergankelijk en wat erna komt................ Heb geen idee?
quote:
Ben je daar ook bij?quote:Op zondag 9 mei 2010 02:37 schreef sig000 het volgende:
Dinsdag tussen 12 en 1 kun je de afslag Utrecht Veemarkt beter mijden, de kans dat je stapvoets achter vierspan Friezen terecht komt is erg groot.
Zulks goede tipsquote:Op zondag 9 mei 2010 04:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het is alleen nog wat vroeg om nu al onbijt op bed te gaan brengen.
In zo'n geval kun je beter nog een biertje nemen.quote:Op zondag 9 mei 2010 04:39 schreef Japsnars het volgende:
rond 1 uur heb ik mijn laatste biertje gehad en ik heb nu al barstende koppijn.
Kan ik al een pijnstiller innemen of ga ik dan dood?
Dat werkt als een verdoving.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
In zo'n geval kun je beter nog een biertje nemen.
Je bent nuchter in het benaderen van dingen, Svann. Ik niet, ik zwelg in dramatiek, niet eens om aandacht te trekken, dat is echt en oprecht mijn karakter. Ik stort mezelf in dingen zonder er bij na te denken, ik noem bv. een Kiva.. Maar ik moet bedachtzamer worden, en beslissingen nemen, en ook dat doe ik met diezelfde dramatiek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:41 schreef svann het volgende:
Je bent tevreden met je leven, dus wat doe je hier nog?
Vreemde redenatie.
Als je zin hebt post je, als je geen zin hebt niet.
Zoals je weet is er hier geen ballotagecommissie die je postmotivatie onder de loep neemt.
Open een eigen naamtopic en neem langzaam afscheid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Het is bijna een detective onderzoek, ik ben ontzettend bezig om voor eeuwig afscheid te nemen van FOK!, het gaat stap voor stap. Ik voel voor Sig die ineens iets traumatiserends meemaakt, ik gun RB en AB alle geluk, ik snap nog steeds niet alles van de afgelopen jaren...het is een langzaam afscheid, maar daarom is het echt. Zoals Ofyles2 al zegt, je bent ergens mee bezig en het gaat langzaam, maar het draait ooit je leven om...
Waarom kan ik nou niet gewoon zeggen, dat het mooi geweest is, en op het kruisje drukken, ik heb nu bijna alles wat ik wilde hebben, nog is het kut en kan ik het niet zo makkelijk, 800 posts verwijderen in mijn FoBo, no problem, mijn huidige situatie erkennen, makkelijk zat, alles kan, maar dat knopje voor de laatste keer uitklikken is moeilijk....misschien wat meer klb lezen, dat maakt het wat makkelijker.
Was ik maar zo'n GeenStijl debiel...
quote:
Ja het was mooi, zijn hele familie die erg groot is, vierspan Friesche paarden met koets waar ook Ramses Shaffy met naar zijn laatste rustplaats gebracht is, dat was helemaal naar zijn wens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:09 schreef Stali het volgende:
Dat niet kerkelijk maakt toch niet uit? En wat bedoel je met chaotisch? En hoe ellendig het ook is, heb jij het als een waardig afscheid ervaren?
De band met de achtergebleven vrouw en kinderen is dusdanig groot dat er wel meer dingen op me afkomen als een kaartje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:39 schreef Stali het volgende:
Dit klinkt wel heel mooi en waardig ook. Ben blij dat je de uitvaart zo goed ervaren hebt en wens je alle sterkte toe. Het is niet mals om iemand te zien wegteren en al het afwachten terwijl beterschap uitgesloten is.
Vergeet volgend jaar niet om die mevrouw bijv. een kaartje te sturen. Dit zal haar echt goed doen.
Wrs. zal je dit uit je zelf al doen maar zoveel mensen vergeten het en dan maakt het het verlies voor een weduwe nog harder.
Is er een reden waarom je van Fok! afwilt en sowieso dat stapje voor stapje doet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Het is bijna een detective onderzoek, ik ben ontzettend bezig om voor eeuwig afscheid te nemen van FOK!, het gaat stap voor stap. Ik voel voor Sig die ineens iets traumatiserends meemaakt, ik gun RB en AB alle geluk, ik snap nog steeds niet alles van de afgelopen jaren...het is een langzaam afscheid, maar daarom is het echt. Zoals Ofyles2 al zegt, je bent ergens mee bezig en het gaat langzaam, maar het draait ooit je leven om...
Waarom kan ik nou niet gewoon zeggen, dat het mooi geweest is, en op het kruisje drukken, ik heb nu bijna alles wat ik wilde hebben, nog is het kut en kan ik het niet zo makkelijk, 800 posts verwijderen in mijn FoBo, no problem, mijn huidige situatie erkennen, makkelijk zat, alles kan, maar dat knopje voor de laatste keer uitklikken is moeilijk....misschien wat meer klb lezen, dat maakt het wat makkelijker.
Was ik maar zo'n GeenStijl debiel...
Goed om te lezen dat jullie steun aan elkaar hebben. Sterkte.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
De band met de achtergebleven vrouw en kinderen is dusdanig groot dat er wel meer dingen op me afkomen als een kaartje.
Maar goed da's persoonlijk en ken jij niet weten.
Wel tof dat ik 't van me af kan schrijven dat scheelt echt.
Dat gaat wel goed, het is raar om de grote plannen niet meer met hem te doen maar daardoor komen er weer andere dingen op gang.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat jullie steun aan elkaar hebben. Sterkte.
Plannen wijzigen maar het lijkt me niet mals wat je meemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed, het is raar om de grote plannen niet meer met hem te doen maar daardoor komen er weer andere dingen op gang.
Weet je, heb de betrekkelijkheid van het leven nog beter leren kennen, daardoor kan ik nu beter mijn eigen ding doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Plannen wijzigen maar het lijkt me niet mals wat je meemaakt.
Dat eigen ding doen is ook een idee in mijn kop, op een of andere manier vind ik dat toch belangrijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:09 schreef Stali het volgende:
Dat eigen ding snap ik niet. Zal het ook echt nooit begrijpen wat het ding dan is.
Maar goed ik heb inmiddels ook aan de wijn zitten lebberen hoewel ik "het ding" zonder ook nooit zo goed snap.
Begrijp wel dat je het kranig oppakt en een flinke steun bent voor de vrouw en kinderen. Erg tof van je. En wens je succes met de veranderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |