Met jou op de bok bedoel je?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
Ja nu kom ik in begrafenisstoet terecht met koets en zwarte paarden ervoor.
Het is niet de 1e keer zoiets dat scheelt.quote:
Da's klote wanneer je altijd de grapjas probeert uit te hangen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn beste vriend werd doodgereden terwijl ik die avond met hem was wezen stappen. Op de terugreis werden we tegengehouden door de politie. We moesten een andere weg nemen. Ik maakte er nog grapjes over niet wetende wat er was gebeurd.
tsja dat heet toeval.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens op een ander forum, gerelateerd aan Fok ging iemand op skie-vakantie. Zijn laatste post was : 'Zij die gaan sterven groeten u.' Hij verongelukte idd.
Ja even met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's klote wanneer je altijd de grapjas probeert uit te hangen.
Het leven is vergankelijk en wat erna komt................ Heb geen idee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja even met de neus op de feiten gedrukt.
En dan ook nog eens wel mooi levend he.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja nu kom ik in begrafenisstoet terecht met koets en zwarte paarden ervoor.
Niets vrees ik, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen en geloven.....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het leven is vergankelijk en wat erna komt................ Heb geen idee?
quote:
Ben je daar ook bij?quote:Op zondag 9 mei 2010 02:37 schreef sig000 het volgende:
Dinsdag tussen 12 en 1 kun je de afslag Utrecht Veemarkt beter mijden, de kans dat je stapvoets achter vierspan Friezen terecht komt is erg groot.
Zulks goede tipsquote:Op zondag 9 mei 2010 04:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het is alleen nog wat vroeg om nu al onbijt op bed te gaan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |