Meestal, ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef broer het volgende:
Another? Gewoon via FOK!, toch?
Acapella? Daar heb je me een tijdje geleden aan geholpen, weet je nog?quote:Ik ben gevallen voor de nieuwe van Kelis. Maar daar post ik geen YouTube-linkje van, want dat kun je toch niet luisteren.
quote:
Serieus? Dat kan ik me niet herinneren. In welk topic heb ik dat gedaan?quote:Acapella? Daar heb je me een tijdje geleden aan geholpen, weet je nog?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is geen paard, dat is een schimmel.
Je was natuurlijk weer dronkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:37 schreef broer het volgende:
Serieus? Dat kan ik me niet herinneren. In welk topic heb ik dat gedaan?
Oooooooooooh, wie ben jij?!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:39 schreef sig000 het volgende:
Nee toverbal.![]()
[ afbeelding ]
Hij en ik 10 jaar geleden.
Nee hoor, dat is Bertus Staigerpaip.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:43 schreef sig000 het volgende:
Dat witte ding tussen merrie en hengstveulen.
Dat gebeurt me de laatste tijd toch maar heel weinig. Dat kan het nooit zijn geweest.quote:
Ik heb ook gezocht. Kan het niet vinden. Ik weet wel dat we het over Kelis hebben gehad. Dat is ook al heel wat, vind je niet?quote:Het was in RjP. Ik ga even zoeken.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:44 schreef svann het volgende:
[..]
Die draver natuurlijk. :p
Met een straciatella.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:47 schreef broer het volgende:
Ik heb ook gezocht. Kan het niet vinden. Ik weet wel dat we het over Kelis hebben gehad. Dat is ook al heel wat, vind je niet?
Die is een stuk groter. Heb 'm wel ergens op een paardenfoto maar dat wordt erg diep in de archieven duiken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is Bertus Staigerpaip.
Klopt!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:47 schreef broer het volgende:
Gevonden. Je was het zelf die een filmpje plaatste.
Raad je Plaatje voor stoepjesvegers en sneeuwschuivers #839quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
broer, ik zoek me helemaal gek maar het lukt niet.
Januari! (Ik zat nog in februari.) En nú pas vind je het nummer wat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:51 schreef broer het volgende:
Raad je Plaatje voor stoepjesvegers en sneeuwschuivers #839
Verdomd, dat is waar ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het clipje toen gepost en daarna kreeg ik een interessante pm van je.
Je was er vroeg bij. Ik kreeg het nummer pas een ruime week geleden echt in de gaten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Januari! (Ik zat nog in februari.) En nú pas vind je het nummer wat?
Godverdomme, ik ben zo hip.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:55 schreef broer het volgende:
Je was er vroeg bij. Ik kreeg het nummer pas een ruime week geleden echt in de gaten.
De man op de foto associeer ik niet echt met geestverruimende middelen en reggea.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:51 schreef sig000 het volgende:
Die is een stuk groter. Heb 'm wel ergens op een paardenfoto maar dat wordt erg diep in de archieven duiken.
WAquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
svannSorry ik was druk met zoeken.
Op mijn iPod.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:59 schreef svann het volgende:
WAMaar stoor je niet aan mij, je was bij de interessante PM van broer.
Waar speel je trouwens gedownloade clips op af zo zonder geluid op je pc?
Je kunt 'm PM'en , die van mij staat uit trouwens. Ik haat meelezers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan de pm helaas niet posten, svann, anders krijg ik een ban.
Dat is óók schending van het briefgeheimquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:08 schreef sig000 het volgende:
Je kunt 'm PM'en
I knoooooooow.quote:die van mij staat uit trouwens.
Meelezers van semibikkeltijd die je gaan pm'enquote:Ik haat meelezers.
Dat is de goede spelling, heb ook nog wel ergens pic dat ik aan het draaien ben.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ook reggae zijn, ik ben enigszins de weg kwijt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan de pm helaas niet posten, svann, anders krijg ik een ban.
Ben je nou bang voor een ban of voor schending van het briefgeheim?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is óók schending van het briefgeheim![]()
Ik mag 'm niet posten omdat het schending van het briefgeheim is, waardoor ik een ban kan krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:12 schreef broer het volgende:
Ben je nou bang voor een ban of voor schending van het briefgeheim?
Nee die kale baas die wanneer het hem uitkomt meeleest bijvoorbeeld, weet ik veel welke anderen dat ook kunnen? Dus na die rel daarover heb ik 't ding uitgezet en dat bevalt prima.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Meelezers van semibikkeltijd die je gaan pm'en
Kale baas. Begint met een D?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:15 schreef sig000 het volgende:
Nee die kale baas die wanneer het hem uitkomt meeleest bijvoorbeeld, weet ik veel welke anderen dat ook kunnen? Dus na die rel daarover heb ik 't ding uitgezet en dat bevalt prima.
Ja die.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kale baas. Begint met een D?
Rel. Oké. Ik weet van niks. De meeste rellen gaan aan mij voorbij
Dat is waar, anders wordt het leven wel heel erg ingewikkeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:20 schreef sig000 het volgende:
Ja die.
Alleen de FB rellen houd ik bij, je moet prioriteiten stellen.
Nee, die kans acht ik niet heel groot. Maar inmiddels sluit ik niks meer uit...quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar over een maand of drie ga jij zeggen: dat nummer van John Mayer is wel oké?
Inmiddels luister ik naar 'Caught out there'. Misschien wel een aardige tip, zo tien jaar na datoquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:22 schreef broer het volgende:
Nee, die kans acht ik niet heel groot. Maar inmiddels sluit ik niks meer uit...
http://discussie.30.forumer.com/index.php?showtopic=262quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
De meeste rellen gaan aan mij voorbij
Inderdaad, een topic met mijn paarden in F&F vind ik al te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar, anders wordt het leven wel heel erg ingewikkeld.
Die heb ik altijd erg leuk gevonden. Alleen haar optreden vond ik toen niets. (Net als velen.)quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels luister ik naar 'Caught out there'. Misschien wel een aardige tip, zo tien jaar na dato
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:24 schreef broer het volgende:
http://discussie.30.forumer.com/index.php?showtopic=262
Ik heb zoveel hobby's (ik zou liever hobbies schrijven maar dat is niet de goede Nederlandse spellingquote:Ik zou de moeite niet nemen om te lezen, want het is erg oninteressant allemaal. Maar mocht je je nou even écht vervelen...
Je hebt daar vast wel eens een topic geopend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:25 schreef sig000 het volgende:
Inderdaad, een topic met mijn paarden in F&F vind ik al te ingewikkeld.
Daar las ik laatst iets over.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:28 schreef broer het volgende:
het bandje van Taylor Hawkins, de drummer van Foo Fighters:
Ook "de ware" gevonden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer eens komt kijken. Ook hij is net als Lamon. bezig aan veranderingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |