Wanneer Nederland wereldkampioen wordt, ga ik er over nadenken.quote:Op zondag 25 april 2010 02:17 schreef Marble het volgende:
Gaat er hier nog iemand een oranje naam nemen?
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.quote:Op zondag 25 april 2010 02:20 schreef sig000 het volgende:
Wanneer Nederland wereldkampioen wordt, ga ik er over nadenken.
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!quote:Op zondag 25 april 2010 02:29 schreef broer het volgende:
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.
Ik blijf tijdens het WK zwart.quote:Op zondag 25 april 2010 02:17 schreef Marble het volgende:
Gaat er hier nog iemand een oranje naam nemen?
Ow, dat zou ook kunnen natuurlijk maar is dat niet erg vroeg al dan?quote:Op zondag 25 april 2010 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Zijn al die oranje namen voor het WK? Ik dacht dat het voor Koninginnedag was.
O, maar dat vind ik niet erg. Altijd gezellig, zo'n demonstratie. Waar het ook voor is.quote:Op zondag 25 april 2010 02:31 schreef svann het volgende:
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!
Ja, daar heb je wel gelijk in. Voor Koninginnedag is het waarschijnlijk te vroeg.quote:Op zondag 25 april 2010 02:32 schreef sig000 het volgende:
Ow, dat zou ook kunnen natuurlijk maar is dat niet erg vroeg al dan?
Wel met bier uit de fles natuurlijk.quote:Op zondag 25 april 2010 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
O, maar dat vind ik niet erg. Altijd gezellig, zo'n demonstratie. Waar het ook voor is.
Dat zou wel wat zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Had je bijna in de verkeerde demonstratie mee gelopen!
Voor het WK ook , kortom het slaat weer eens nergens op.quote:Op zondag 25 april 2010 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Voor Koninginnedag is het waarschijnlijk te vroeg.
Normaal zijn is populair tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik GEEN vreemde gedachtekronkels heb, normaal zijn is gewoon niet populair tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |