Goed zo! Klinkt inderdaad erg saai op die manier. Ik heb nu stofwisseling en water- en zouthuishouding en dat is écht niet mijn blok. Ik heb in de afgelopen twee weken nog niets gedaan qua opdrachten/lezen, dus ik moet nu wel wat gaan doenquote:Op maandag 12 april 2010 20:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Een half COO doorgeworsteld, supersaai.. Het probleem is een beetje dat dit blok over het maagdarm-stelsel gaat, en het begin is dus allemaal introductie, maar ik zit al 4 maanden de embryonale darm te reconstrueren, dus de basis van darmen heb ik wel onder de knie
Jij?
Neehoor, nergens voor nodigquote:Op maandag 12 april 2010 21:10 schreef royjn het volgende:
omfg dat vraagt om een betere foto
[ afbeelding ]
![]()
Kan ook wel tetten foto plaatsenquote:Op maandag 12 april 2010 21:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Neehoor, nergens voor nodig
Edit: nee dat is mooi ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door royjn op 12-04-2010 21:24:52 ]what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stofwisseling is ook echt niet mijn onderwerp.. Wij hebben gelukkig blokken van 8 weken, dus het is niet zo'n ramp als je 2 weken niks doet, maar dan moet je dat daarna wel gaan inhalen, en dat doe ik nooitquote:Op maandag 12 april 2010 21:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo! Klinkt inderdaad erg saai op die manier. Ik heb nu stofwisseling en water- en zouthuishouding en dat is écht niet mijn blok. Ik heb in de afgelopen twee weken nog niets gedaan qua opdrachten/lezen, dus ik moet nu wel wat gaan doen. Vandaag begonnen met het lezen van een samenvatting! Het begin is gemaakt zullen we maar zeggen
.
dan kan morgane niet meer meekijkenquote:
Ik vind blokken van 4 weken heel fijn, maar dan tikken 2 weken wat harder aanquote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Stofwisseling is ook echt niet mijn onderwerp.. Wij hebben gelukkig blokken van 8 weken, dus het is niet zo'n ramp als je 2 weken niks doet, maar dan moet je dat daarna wel gaan inhalen, en dat doe ik nooit
Wat een luxe!quote:
Nope... moest werken! Planning is om volgende week wel te gaanquote:Op maandag 12 april 2010 13:37 schreef swarmahoer het volgende:
mikki pubquiz vanavond?
Kijk hem even elitair doenquote:Op maandag 12 april 2010 19:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik eet geen fabrieksbrood, maar versa 1.70 / 2 eu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |