Lees hier meer op Treinreizigerquote:Zweedse treinen vertraagd door porno kijkende spoormedewerker
donderdag 8 april 2010
Een spoorwegmedewerker van de Zweedse spoorbeheerder (Banverket) heeft tijdens zijn werk diverse malen porno gekeken. Daardoor kon jij zijn werk niet goed uitoefenen en liepen treinen vertraging op. Dat melden diverse media. De 52-jarige werd al op de vingers getikt en komt er opnieuw vanaf met een waarschuwing.
ROFLquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:43 schreef greavy het volgende:
Kom ik dit tegen:
[..]
Lees hier meer op Treinreiziger
![]()
Steeds beter gelukkigquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Fles![]()
Hoe gaat het met jou? En de revalidatie?
daar zaten trouwens 2 foutjes in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:00 schreef greavy het volgende:
Tegenstrijdige berichten hier.. De één zegt niet te beknopt opgaan in de situatie, de ander zegt weer van wel.. Maar die van Duvel is wel netjes gemaakt, zeker meer ervaring ?
Zometeen de brief maar printen, en dan op de bus doen (met die verbeteringen van Duvel)
Je hebt gelijk, heb het maar even aangepastquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef bork het volgende:
[..]
daar zaten trouwens 2 foutjes in.
waarna de conducteur vroeg mij om mijn vervoersbewijs vroeg
waarop ik naar waarheid antwoordde ik dat ik voor mijn hobby treinen fotografeer
OK, overheen gelezen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef bork het volgende:
[..]
daar zaten trouwens 2 foutjes in.
waarna de conducteur vroeg mij om mijn vervoersbewijs vroeg
waarop ik naar waarheid antwoordde ik dat ik voor mijn hobby treinen fotografeer
Fijn!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Steeds beter gelukkigBinnenkort ga ik weer in mn eigen hok wonen
Net op tijd vordat het mooie weer begint
En met jou?
Ik ruik meestal alleen die andere branderij: de BK.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:13 schreef Fixers het volgende:
Geef mij maar de geur van de DE branderij op Utrecht CS.
Vergelijkbaar verhaal: http://www.nvbs.com/jongeren/klusweekend.htmquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
In het kader van een kunstproject heeft Atelier van Lieshout uit Rotterdam een goederenwagon van Museumspoorlijn S·T·A·R omgebouwd tot een pionierswagen, een geromantiseerde verwijzing naar de sobere en harde tijden van de eerste veenpioniers, de ontginners van het veenlandschap.
Hij staat in Stadskanaal en je kan m ook laten verplaatsen! Het is keigezellig, wel koud water en geen stroom.
De wc is een houten zitting met hooi
Heel leuk!
Maakt 'm wel héél erg failsafe qua ongelukkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:38 schreef Crientj het volgende:
Ja hoi.
Leyenseweg wilde gister weer eens niet, rot overgang.
Als je daar van houdt, moet je eens in Enschede komen kijken. Daar wordt elke maand een bijeenkomst georganiseerd waar je 2 uur lang alleen maar treinen kan kijken. En dat met zo'n 20 man die vooral over treinen praten, en dat onder genot van een kopje koffie of thee en een koekje.quote:
Ik woon in Vlaardingen, misschien dat ik wel even ga kijken danquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef greavy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb het maar even aangepast![]()
Zijn er hier nog mensen die 30 april richting Vlaardingen gaan, om een ritje met de stoomtrein Vlaardingen Centrum - Hoek van Holland Haven te doen? Ik ben er zeker bij, en misschien wel meer dan één ritje
Dit wordt gereden door 2 locomotieven, 2 tenders, en 5x 2e en 3e klasse rijtuigen waarvan één voorzien is van buffet
Staat ook op o.a. Opheusden en Utrecht Overvechtquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:31 schreef greavy het volgende:
Fles, heb je dit naambordje al:
[ afbeelding ]
Deze staat te Arnhem Zuid. Misschien al vervangen, maar deze tegengekomen op 2 April.
Moet de rest van de koninklijke familie maar 2e klasse gaan zitten, gelukkig zitten daar prullenbakken niet in de wegquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:51 schreef MREn het volgende:
Vooral opvallend dat het B-bakken zijn en geen A-bakken.
Misschien hebben die een mooiere tekening? Het geheel is nu symmetrisch...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:51 schreef MREn het volgende:
Vooral opvallend dat het B-bakken zijn en geen A-bakken.
Van Nederland 138. Alternatieve en historische bij elkaar. Dus ook de dakletters van Utrecht Terwijde, de grote neonbakken van Bijlmer Arena, de tegelmozaïekjes van Kropswolde en Gilze-Rijen, de muurschilderingen van Santpoort-Zuid, en allerhande dingen langs museumlijnen (Haaksbergen, Amstelveen, Wognum-Nibbixwoud, dat soort spul).quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
Die staan goed in de collectie![]()
Hoeveel van die oude bordjes heb je al?
Erg mooie foto.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef greavy het volgende:
Oh, die moet ik ook maar eens opzoeken.. Ben er al eens langsgekomen, maar nooit opgevallen..
--
Klikje
Kwam deze foto net tegen op Somda, wel een vreemde combi zo. De middelste rijtuig is een koninklijk rijtuig, de andere 2 gewone prio's (vingerverf rijtuigen).
mooi sprintje met een mooi resultaat!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als alles goed gaat zal morgen Hare Majesteit Koningin Beatrix in het Spoorwegmuseum in Utrecht de tentoonstelling "Royal Class, vorstelijk reizen" openen. Vandaag werden er enkele zogenaamde conditieritten rond Utrecht gereden. Toen een collega met de stoptrein naar Utrecht was vertrokken, ontving ik een sms van hem dat het koninklijk rijtuig van Beatrix ingeklemd tussen 2 loks serie 1700 en 2 Prio-rijtuigen onderweg was van Blauwkapel naar Hilversum. Met een flinke sprint vanaf het kantoor naar het bos bij Hilversum Sportpark, passeerde de trein al vrij snel en is bovenstaande foto het resultaat.
Dat vind ik eigenlijk de mooiste trein die er op dit moment rondrijdt.. niet in de laatste plaats omdat die locs opeens zo ontzettend schoon zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als alles goed gaat zal morgen Hare Majesteit Koningin Beatrix in het Spoorwegmuseum in Utrecht de tentoonstelling "Royal Class, vorstelijk reizen" openen. Vandaag werden er enkele zogenaamde conditieritten rond Utrecht gereden. Toen een collega met de stoptrein naar Utrecht was vertrokken, ontving ik een sms van hem dat het koninklijk rijtuig van Beatrix ingeklemd tussen 2 loks serie 1700 en 2 Prio-rijtuigen onderweg was van Blauwkapel naar Hilversum. Met een flinke sprint vanaf het kantoor naar het bos bij Hilversum Sportpark, passeerde de trein al vrij snel en is bovenstaande foto het resultaat.
Mooie foto, mooie omgeving, maar het lijkt net alsof de loc vervormd is?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als alles goed gaat zal morgen Hare Majesteit Koningin Beatrix in het Spoorwegmuseum in Utrecht de tentoonstelling "Royal Class, vorstelijk reizen" openen. Vandaag werden er enkele zogenaamde conditieritten rond Utrecht gereden. Toen een collega met de stoptrein naar Utrecht was vertrokken, ontving ik een sms van hem dat het koninklijk rijtuig van Beatrix ingeklemd tussen 2 loks serie 1700 en 2 Prio-rijtuigen onderweg was van Blauwkapel naar Hilversum. Met een flinke sprint vanaf het kantoor naar het bos bij Hilversum Sportpark, passeerde de trein al vrij snel en is bovenstaande foto het resultaat.
Ik had dat ding nog nooit gezien sinds het rijtuig is omgebouwd, maar nu kwam ik hem als treinreiziger twee keer tegen op 1 dag. Erg toevalligquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als alles goed gaat zal morgen Hare Majesteit Koningin Beatrix in het Spoorwegmuseum in Utrecht de tentoonstelling "Royal Class, vorstelijk reizen" openen. Vandaag werden er enkele zogenaamde conditieritten rond Utrecht gereden. Toen een collega met de stoptrein naar Utrecht was vertrokken, ontving ik een sms van hem dat het koninklijk rijtuig van Beatrix ingeklemd tussen 2 loks serie 1700 en 2 Prio-rijtuigen onderweg was van Blauwkapel naar Hilversum. Met een flinke sprint vanaf het kantoor naar het bos bij Hilversum Sportpark, passeerde de trein al vrij snel en is bovenstaande foto het resultaat.
Je hebt gelijk, ze zijn van ACTSquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef dennistd het volgende:
Zijn dat nou niet net twee 1600'en die van ACTS?
Met toestemming van de NS?quote:Op woensdag 14 april 2010 07:34 schreef greavy het volgende:
Er zijn weer een paar nieuwe foto's van het ongelukje te Watergraafsmeer met ICL beschikbaar:
Klik hier om ze te bekijken
Foto's door een NedTrain medewerker gemaakt.
Hoax!quote:Op woensdag 14 april 2010 02:28 schreef busfoto.nl het volgende:
Maandagmiddag 13 april moest ik van Amsterdam naar Rotterdam en heb dit gedaan met de Fyra. Het betrof trein 1054 vertrek 17:26 (Asd), 17:40 (Shl) naar Rotterdam.
Tussen Schiphol en Rotterdam ben ik een keer door de trein gelopen om te tellen hoeveel reizigers er inzaten. Al het personeel, enqueteurs en mij niet meegerekend kwam ik uit op exact 225 reizigers. Uitgaande van ongeveer 480 zitplaatsen was de bezettingsgraad van deze spitstrein dus 47%.
Zal wel door het wijzigingsblad gekomen zijn dat maandag van kracht is gewordenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:47 schreef greavy het volgende:
Gister zat er SGMm in de 5000, heb hem zelf gezien in de 5060.. Normaal is dit DD-AR (en regelmatig ook met een mDDM stuurstand erbij).
Vandaag (opnieuw) SGMm in de 5000 gezien.. Nieuwe trend van de NS?
WBL 12 April geeft aan mDDM (dus met mDDM stuurstand erbij) of DD-AR (met een loc). Maar het is natuurlijk niet altijd vast, dat. Wisselt wel vaker. Maandag reed er eveneens al SGMm rond.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal wel door het wijzigingsblad gekomen zijn dat maandag van kracht is geworden
Uiteraard te lezen op spoornieuws.nlquote:Veel stellen DM'90 die in december al terzijdegesteld werden maar door de winterperikelen weer op mochten komen draven, gaat weer aan de kant.
Het gaat daarbij om alle bij NS rijdende stellen vanaf de 3427. Dit zijn de 3427 - 3436 en 3445. De 3446 en 3447 stonden nog terzijde en zijn gebruikt als onderdelenleverancier.
De stellen 3443 en 3444 zijn gehuurd door Syntus en zouden half maart al teruggaan, maar de Achterhoekse vervoerder heeft een maand aan die termijn vastgeknoopt, waardoor de stellen volgens planning één der komende dagen terug moeten gaan naar NSFSC en terzijdegesteld worden.
Vandaag was de 3430 overigens nog in dienst, maar deze zal zich snel bij de andere stellen in Zwolle of Hengelo voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |