Ja, je hebt een Déjà vu, waarbij er meerdere getuigen zijn voor de verandering!quote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een beetje opgeblazen. En ik heb het gevoel dat ik dat al eerder heb gezegd
leuk! Ben je van plan om naar het buitenland te gaan of is het voor zelfverrijking?quote:
Paar weken geleden? Dat was begin februari .. :p Was het alweer vergeten.quote:Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef scrub_nurse het volgende:
ik meen me te herinneren dat dat n paar weken geleden nog was..
Ot :
quote:Op maandag 12 april 2010 21:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
OEH UND, vlinders. Tijden geleden dat ik dat echt eeeecht heb gevoeld.
Ja zeg dat muts, maarre je bent heul lief wat je allemaal doetquote:Op maandag 12 april 2010 22:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
![]()
Ot: in spanning voor morgen na mn flater
En ondertussen hard werktquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Krijg je als je de hele dag in S/G rondhangt.![]()
Krijg het bij het Honoursprogramma van mijn studiequote:Op maandag 12 april 2010 19:57 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
leuk! Ben je van plan om naar het buitenland te gaan of is het voor zelfverrijking?
Das Kut he............dat wachten.........quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef zwartedoos het volgende:
zucht nu duurt t toch wel lang...misschien was mn blunder toch wel erger dan ik dacht
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef laforest het volgende:
Hoop moody mensen hier zeg.
Met mij alles okay, einde van de week nieuwe vakantie boeken.
Moody en vrij labiel. Als je deze reeks doorbladert word je vanzelf neerslachtig.quote:
Nice!quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Krijg het bij het Honoursprogramma van mijn studieWe moeten onze scriptie in het Engels schrijven, dus English for Academic Purposes is wel welkom
Cursus van enkele honderden euro's per persoon... Krijgen wij gewoon
Superleuke docente, half Schots, half Nederlands... Maar ze spreekt alleen maar Engels, echt met zo'n mooi en netjes accent
Was eigenlijk van plan het al eens zelf te doen, misschien niet in wetenschappelijk opzicht dan... Maar idd voor zelfverrijkingMaar als ik het nu zo krijg, dan grijp ik dat natuurlijk met beide handen aan!
OT: koud en spierpijn... In combi met misselijkheid hoop ik niet dat dit voortekenen van griep zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens lief!
Maar daarnaast wel redelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:03 schreef msnk het volgende:
Gefrustreerd.
Moet leren, maar wil niet lukken met oog op vanavond. dingen die niet lopen zoals ze zouden moeten,.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moody en vrij labiel. Als je deze reeks doorbladert word je vanzelf neerslachtig.
OT: voel me prima.![]()
smaak was niks mis meequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:20 schreef scrub_nurse het volgende:
haha was t vies? vlg mij maakt t geen flikker uit
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef zwartedoos het volgende:
Kom er net achter dat ik rijst heb gegeten wat een jaar over datum was
ludduvuduquote:
Naar is dat altijd.quote:
jah, vandaag extra zwaarquote:
dank je, kdenk maar vroeg naar bed en mn ogen uit mn kop janken dat ben ik al paar weken op aant kroppenquote:
huilen, schreeuwen en boos zijn lucht heel erg opquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dank je, kdenk maar vroeg naar bed en mn ogen uit mn kop janken dat ben ik al paar weken op aant kroppen![]()
![]()
2 uur roken en rocken ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
huilen, schreeuwen en boos zijn lucht heel erg op![]()
als je ook weer op tijd ophoudt - anders zit het je op te fokken. Ikzelf ben zo iemand.... Gaat compleet met me aan de haal dan... Kutliefdequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
huilen, schreeuwen en boos zijn lucht heel erg op![]()
Ja klopt, hier net zo.....kan je hele leven op z'n kop zettenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je ook weer op tijd ophoudt - anders zit het je op te fokken. Ikzelf ben zo iemand.... Gaat compleet met me aan de haal dan... Kutliefde
Love; Can't live with it, can't live without itquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef -Engel- het volgende:
nou ik voel me alleen... kan wel een boel knuffels gebruiken
in die zin idd dat het 't fijnste gevoel is (als alles goed is) en ook het gevoel dat het meeste pijn doet als het over is...quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Love; Can't live with it, can't live without it![]()
Wel een beetje kunnen slapenquote:Op woensdag 14 april 2010 07:26 schreef -Engel- het volgende:note to self niet vergeten de wekker op snooze te zetten (voor je het weet, is het gewoon alweer 7 uur)
a.k.a. beetje suffig
Mjaa hier net zoquote:Op woensdag 14 april 2010 07:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat wel... lag er alleen een beetje laat in
OT antwoord: Ontzettend brak, moet ook gaan werken en heb geen zinquote:Op woensdag 14 april 2010 07:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
agh en nu moet ik weer werken....
En hoe voel jij je (very OT-vraag)
ook toe aan een vrije dag?quote:Op woensdag 14 april 2010 07:50 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
OT antwoord: Ontzettend brak, moet ook gaan werken en heb geen zin![]()
![]()
Vrije dagquote:
Vrouwquote:
Gefeli babe.quote:
Kusje op,quote:
beebquote:
He HS, kom op meid niet doenquote:
Dat heb ik nou nooit met mn belastingaangiftequote:
hey wat is er?quote:
Je bent niet dikquote:Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
hey wat is er?
OT:
Geweldig
Maar nog wel te dik.
volgens mij hebben veel mensen vandaag een k*t dagquote:
ja zou ik ook fijn vinden (duurt nog een week of driequote:Op woensdag 14 april 2010 08:00 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Vrije dagwat dacht je van een vrije week
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks lieveeerd!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gefeli babe.
Hier erg druk. Gaat een lange dag worden.
jeetje dat gaat ook lekker samen..quote:Op woensdag 14 april 2010 21:53 schreef DeBassist het volgende:
agressief, verliefd en nog wat ziekjes dat lijkt me wel genoeg voor een woensdagavond
mja het gaat best nog wel aardig samen eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 22:32 schreef monikanyc het volgende:
[..]
jeetje dat gaat ook lekker samen..
voel me leeg , emotieloos en heb hoofdpijn.
EN vrolijk EN kleine voejtes? jou dag kan niet meer stukquote:
Suc6quote:Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
Moe, maar moet opstaan want deadline vanmiddag... Bah
Thanksquote:
K blijf voor je duimen Yukiquote:Op donderdag 15 april 2010 10:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
Deadline 1 (die van vanmddag) is wel bijna klaar.
Denk ik tenminste, want een opdracht ervoor hebben we eigenlijk niet eens. Ik ben niet voldoende getraind in het schrijven van reflectieverslagen om in één keer voor me te zien wat ze eigenlijk willen lezen. Mooi dikke-duim verhaal dus
Deadline 2 ligt morgen... Die wordt nog wel wat pittiger
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
EN vrolijk EN kleine voejtes? jou dag kan niet meer stuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:01 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mijn kleine voetjes zijn omhuld door panterprint allstars
Zalig heaquote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Underverse het volgende:
Op mijn gemak met een kristalheldere hemel boven het hoofd!
Daarom nu het terras opquote:Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Zalig hea![]()
dit weer is geweldig.!
quote:
beterschapquote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef DeBassist het volgende:
kan mn eindexamen muziek niet doen (optreden dus )
ik kan gewoon echt van het ziek zijn niet meer op mijn benen staan .....
verder nog wel verliefd, maakt toch altijd alles ietsje beter
dwankjequote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:15 schreef laforest het volgende:
Bahwahahahahaha geil natuurlijk
En goed
quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Gill-T-AzHelll![]()
Ook goed geslapen????
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:56 schreef DeBassist het volgende:
net als gisteren heeeel raar in mn hoofd
toch maar een scan laten maken
Hehehe jij ook al?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:31 schreef Tally het volgende:
Onwijs geil..
En toch voel ik me niet helemaal top
we zullen zienquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
whats up?
.. Hoop niets ernstigs
supermegatofgaaf!!!!!quote:
Klinkt niet heel erg entousiast HSquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:24 schreef heavenstar het volgende:
[..]
supermegatofgaaf!!!!!![]()
![]()
![]()
OT: ach...het gaat...
ben dan ook op automatisch piloot om een beetje normaal te kunnen functioneren...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:09 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Klinkt niet heel erg entousiast HS![]()
Hmmquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:15 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ben dan ook op automatisch piloot om een beetje normaal te kunnen functioneren...
Fijn weekend enne eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef Yuki het volgende:
In de trein op weg naar m'n weekend
Fruitsalade erbij, heerlijk!
Het is al opquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:15 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Fijn weekend enne eet smakelijk
Doenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef Luxuria het volgende:
Op stage is een ontzettend lekkere sales manager.
Ik wil hem versieren!! Lekker spannend
pics!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:12 schreef Luxuria het volgende:
Op stage is een ontzettend lekkere sales manager.
Ik wil hem versieren!! Lekker spannend
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:48 schreef heavenstar het volgende:
wel redelijk...net eten besteld bij Spare Rib Express...
quote:
uhm knuffel geef...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:21 schreef monikanyc het volgende:
probeer me normaal te voelen, maar dat lukt niet echt.
ik voel me kapot, moe , emotieloos , depressief.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:47 schreef Houniet het volgende:
Lekker.
edit: anders vergeet je even dat je hier gepost hebt![]()
.
alleen als ze vers gemaakt zijn...quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:47 schreef Houniet het volgende:
Lekker.
edit: anders vergeet je even dat je hier gepost hebt![]()
.
ik ken iemand die daar heel goed in is kan ook heerlijke brownies maken (heb ik gehoord)quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:15 schreef heavenstar het volgende:
[..]
alleen als ze vers gemaakt zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |