Ja, je hebt een Déjà vu, waarbij er meerdere getuigen zijn voor de verandering!quote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een beetje opgeblazen. En ik heb het gevoel dat ik dat al eerder heb gezegd
leuk! Ben je van plan om naar het buitenland te gaan of is het voor zelfverrijking?quote:
Paar weken geleden? Dat was begin februari .. :p Was het alweer vergeten.quote:Op maandag 12 april 2010 21:15 schreef scrub_nurse het volgende:
ik meen me te herinneren dat dat n paar weken geleden nog was..
Ot :
quote:Op maandag 12 april 2010 21:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
OEH UND, vlinders. Tijden geleden dat ik dat echt eeeecht heb gevoeld.
Ja zeg dat muts, maarre je bent heul lief wat je allemaal doetquote:Op maandag 12 april 2010 22:49 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
![]()
Ot: in spanning voor morgen na mn flater
En ondertussen hard werktquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Krijg je als je de hele dag in S/G rondhangt.![]()
Krijg het bij het Honoursprogramma van mijn studiequote:Op maandag 12 april 2010 19:57 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
leuk! Ben je van plan om naar het buitenland te gaan of is het voor zelfverrijking?
Das Kut he............dat wachten.........quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef zwartedoos het volgende:
zucht nu duurt t toch wel lang...misschien was mn blunder toch wel erger dan ik dacht
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef laforest het volgende:
Hoop moody mensen hier zeg.
Met mij alles okay, einde van de week nieuwe vakantie boeken.
Moody en vrij labiel. Als je deze reeks doorbladert word je vanzelf neerslachtig.quote:
Nice!quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Krijg het bij het Honoursprogramma van mijn studieWe moeten onze scriptie in het Engels schrijven, dus English for Academic Purposes is wel welkom
Cursus van enkele honderden euro's per persoon... Krijgen wij gewoon
Superleuke docente, half Schots, half Nederlands... Maar ze spreekt alleen maar Engels, echt met zo'n mooi en netjes accent
Was eigenlijk van plan het al eens zelf te doen, misschien niet in wetenschappelijk opzicht dan... Maar idd voor zelfverrijkingMaar als ik het nu zo krijg, dan grijp ik dat natuurlijk met beide handen aan!
OT: koud en spierpijn... In combi met misselijkheid hoop ik niet dat dit voortekenen van griep zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens lief!
Maar daarnaast wel redelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:03 schreef msnk het volgende:
Gefrustreerd.
Moet leren, maar wil niet lukken met oog op vanavond. dingen die niet lopen zoals ze zouden moeten,.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moody en vrij labiel. Als je deze reeks doorbladert word je vanzelf neerslachtig.
OT: voel me prima.![]()
smaak was niks mis meequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:20 schreef scrub_nurse het volgende:
haha was t vies? vlg mij maakt t geen flikker uit
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef zwartedoos het volgende:
Kom er net achter dat ik rijst heb gegeten wat een jaar over datum was
ludduvuduquote:
Naar is dat altijd.quote:
jah, vandaag extra zwaarquote:
dank je, kdenk maar vroeg naar bed en mn ogen uit mn kop janken dat ben ik al paar weken op aant kroppenquote:
huilen, schreeuwen en boos zijn lucht heel erg opquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dank je, kdenk maar vroeg naar bed en mn ogen uit mn kop janken dat ben ik al paar weken op aant kroppen![]()
![]()
2 uur roken en rocken ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
huilen, schreeuwen en boos zijn lucht heel erg op![]()
als je ook weer op tijd ophoudt - anders zit het je op te fokken. Ikzelf ben zo iemand.... Gaat compleet met me aan de haal dan... Kutliefdequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
huilen, schreeuwen en boos zijn lucht heel erg op![]()
Ja klopt, hier net zo.....kan je hele leven op z'n kop zettenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je ook weer op tijd ophoudt - anders zit het je op te fokken. Ikzelf ben zo iemand.... Gaat compleet met me aan de haal dan... Kutliefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |