Meuh. Vandaag is Meneers neef weer naar Uruzgan vertrokken - blijft waarschijnlijk tot augustus/september.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef AKnynke het volgende:
pff...langzamerhand word ik zo depressief van dit werk. Alleen maar opschrijven wanneer VN soldaten doodgaan of aangevallen worden is niets. Maar ja, bijna klaar!
ik ben aan het schrijven over het wanneer rebellen samenwerken met VN vredesmissies tijdens of na een burgeroorlog. En daarvoor heb ik data nodig over wanneer ze niet samenwerken, en dat ben ik nu aan het coden. Dus van 80 pagina's lezen maak ik een 0 of een 1. Maar, nog 5 observaties, en dan ben ik klaar!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef Phaidra het volgende:
Nynke, wat doe je eigenlijk met je scriptie? Dat coden klinkt namelijk enigszins vaag en ben wel benieuwd.
he bah, eng is dat. Al heb ik de indruk dat Afghanistan langzamerhand een klein beetje rustiger wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meuh. Vandaag is Meneers neef weer naar Uruzgan vertrokken - blijft waarschijnlijk tot augustus/september.
Ja en nee. Het gaat inderdaad wel beter, alleen doet hij nu zelf iets veel riskanters dan de vorige keer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah, eng is dat. Al heb ik de indruk dat Afghanistan langzamerhand een klein beetje rustiger wordt.
Ben je wijs joh, het is geen van beide ontopicquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
O sorry CFWals ik zo over je bericht heen!
Lastig lijkt mij dat.... Hoop dat alles goed komt/goed gaat!
Ohhh, leuk! Is dat ter vervanging van het vervelend-afgelopen-conflict? Wat zou je gaan doen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb morgen ook een sollicitatie, woooei!
Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef AKnynke het volgende:
bleuh, ik ben zo chagarijnig.
Brr, kan me voorstellen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja en nee. Het gaat inderdaad wel beter, alleen doet hij nu zelf iets veel riskanters dan de vorige keer.
Pfff. Ik zal blij zijn als hij weer terug is!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah, eng is dat. Al heb ik de indruk dat Afghanistan langzamerhand een klein beetje rustiger wordt.
@ Kwak: een vriendin van me heeft vrijdag een sollicitatiegesprek bij dezelfde school. Ook Engels, ga ik vanuit. Zag ik net op facebook..
Ja! En heel wat anders, een kledingwinkel. Maar een leuke! Haha.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, leuk! Is dat ter vervanging van het vervelend-afgelopen-conflict? Wat zou je gaan doen?
Uiteindelijk wel interessant! Ik weet uit ervaring dat statistieken máken niet bevredigend is, maar wel lonend als je dalijk je data hebtquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben aan het schrijven over het wanneer rebellen samenwerken met VN vredesmissies tijdens of na een burgeroorlog. En daarvoor heb ik data nodig over wanneer ze niet samenwerken, en dat ben ik nu aan het coden. Dus van 80 pagina's lezen maak ik een 0 of een 1. Maar, nog 5 observaties, en dan ben ik klaar!
den haag, ook. En jij hebt heel veel meer ervaring!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dan ben ik in elk geval niet de enige
spannend... welke van de twee? die in a'dam of den haag?
ik ga er verder niet teveel over nadenken - ik ken mezelf, dan ga ik nu al denken dat ik vast slechter ben etc. etc. dus hoe minder ik weet van haar hoe beter
ik vind een sollicitatie voorbereiden overigens verdacht veel lijken op studeren voor een tentamen![]()
*mailt zojuist maar weer eens een brief naar een school*
Ja, ik weet ook niet waarom. Ach ja, maar even doorheen bijten. Tussen nu en een uur of anderhalf hoop ik klaar te zijn voor vandaag. Heb net een lekkere maaltijdsalade gekocht voor avondeten en die ga ik in het zonnetje opeten met m'n boek erbij, en dan een aantal uren volleyballen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom?
Jij bent toch bijna klaar en ziet snel je vriendje weer?
Oh leuk zeg! Nu ben ik benieuwd! PM eens?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja! En heel wat anders, een kledingwinkel. Maar een leuke! Haha.
Oe spannend Shinyface!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel interessant! Ik weet uit ervaring dat statistieken máken niet bevredigend is, maar wel lonend als je dalijk je data hebt. Ik ben nog steeds trots op mijn analyse van 50 grafinscripties. De berekeningen waren hell, want steeds veranderde mijn interpretatie en kon ik weer opnieuw beginnen met rekenen
. Maar uiteindelijk kwamen er interessante dingen uit! Volhouden dus...
de berekeningen volgen straks pas. Ach ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel interessant! Ik weet uit ervaring dat statistieken máken niet bevredigend is, maar wel lonend als je dalijk je data hebt. Ik ben nog steeds trots op mijn analyse van 50 grafinscripties. De berekeningen waren hell, want steeds veranderde mijn interpretatie en kon ik weer opnieuw beginnen met rekenen
. Maar uiteindelijk kwamen er interessante dingen uit! Volhouden dus...
ik heb t toch niet over háár scriptie. ze zegt net zelf dat ze grafschriften geanalyseerd heeft (voor iets anders) en ik zeg dat ik iemand ken die een scirptie over grafschriften schreefquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Uh, Phaidra had haar scriptie toch geschreven over vroedvrouwen? (ik heb toen nog een presentatie van je bekeken, weet je nog?).
Ik zit op mijn iPhone, geloof dat dat niet kan. Doe het morgen wel even!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh leuk zeg! Nu ben ik benieuwd! PM eens?
Ja, hij had er zelf veel zin in. En dan laat 'ie fijn allemaal foto's zien van kraters en bommen en ANA'ers die 10 minuten later zijn kapotgeschoten en dan snap ik echt niet wat er leuk aan isquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:zet m op nynke!
en CF, wat eng lijkt me dat... maar staan de soldaten er zelf niet vaak heel anders in dan hun naasten? of ziet hij de uitzending zelf ook niet zitten?
Dat kan wel.. op hokje [pm] drukken onder de post van iemand die je wil PMen en ook 1 naar mij sturen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik zit op mijn iPhone, geloof dat dat niet kan. Doe het morgen wel even!
ik snap t zelf ook niet. ik heb laatst een hbo miniserie gekeken, over US marines tijdens de invasie Irak (omdat er een knappe man in speeldequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, hij had er zelf veel zin in. En dan laat 'ie fijn allemaal foto's zien van kraters en bommen en ANA'ers die 10 minuten later zijn kapotgeschoten en dan snap ik echt niet wat er leuk aan is
Ik heb grafschriften van vroedvrouwen geanalyseerd om iets te kunnen zeggen over hun sociale status (slaaf/vrijgelatene/vrijgeborene), herkomst, leeftijd bij sterven, gezinssamenstelling, enz. Wel voor mijn scriptiequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb t toch niet over háár scriptie. ze zegt net zelf dat ze grafschriften geanalyseerd heeft (voor iets anders) en ik zeg dat ik iemand ken die een scirptie over grafschriften schreef
oeh, wat is die serie? Ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap t zelf ook niet. ik heb laatst een hbo miniserie gekeken, over US marines tijdens de invasie Irak (omdat er een knappe man in speelde) gebaseerd op een boek van een embedded journalist.
Daarin zie je heel mooi de verschillende drijfveren, en de totaal andere instelling dan burgers zouden hebben temidden van zoveel gevaar... het is wel helemaal op de amerikaanse manier van oorlogsvoering (dus niet echt europees vergelijkbaar) en ik weet niet of je er tegen kan om zoveel frustratie te zien (de mannen zijn gefrustreerd omdat ze met slecht materieel op nonsens missies gestuurd worden. terwijl ze heus niet bang zijn om gevaar te lopen - maar t moet wel nuttig zijn. en de interne organisatie in zoiets hierarchisch als het amerikaanse leger kan nog weleens onbegrijpelijk zijn voor geemancvipeerde pragmatische vrouwen)
nou ja, ik kan m je aanraden in elk geval. al is t maar omdat alexander skarsgard heel vaak zn shirt uittrekt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb grafschriften van vroedvrouwen geanalyseerd om iets te kunnen zeggen over hun sociale status (slaaf/vrijgelatene/vrijgeborene), herkomst, leeftijd bij sterven, gezinssamenstelling, enz. Wel voor mijn scriptie. Grafschriften zijn een belangrijke bron van informatie, zeker voor de sociale achtergrond van 'echte' personen (je weet in ieder geval zeker dat ze geleefd hebben) uit alle klassen, terwijl literaire bronnen vaak op de elite betrekking hebben.
generation kill, van HBO. in 7 delen. is nog te ehhh nedaolnwod via bittorrents. als dat niet lukt wil ik best dvdtjes voor je branden en naar je opsturen, of proberen iets te zsharen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, wat is die serie? Ben wel benieuwd!
Thanks, hij is aan het downloaden!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
generation kill, van HBO. in 7 delen. is nog te ehhh nedaolnwod via bittorrents. als dat niet lukt wil ik best dvdtjes voor je branden en naar je opsturen, of proberen iets te zsharen...
Yay! Leuke kleren kopen met korting!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben minder dan een jaar geleden een nieuwe vaatwasser gekocht, maar m'n vader heeft een goedkoper (=lawaaiiger) model gekocht dan m'n moeder had gewild. Ding is minder dan een jaar oud en denk dat m'n ma er wel voor de helft van aanschafprijs vanaf wil (zou dan euro of 100 worden), is een Etna.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:49 schreef P.F het volgende:
ik heb een oude vaatwasser van iemand gekregen, hij doet het wel, maar hij is best wel oud etc.. dilemma.. houden of niet
Oeh, interessant!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb grafschriften van vroedvrouwen geanalyseerd om iets te kunnen zeggen over hun sociale status (slaaf/vrijgelatene/vrijgeborene), herkomst, leeftijd bij sterven, gezinssamenstelling, enz. Wel voor mijn scriptie. Grafschriften zijn een belangrijke bron van informatie, zeker voor de sociale achtergrond van 'echte' personen (je weet in ieder geval zeker dat ze geleefd hebben) uit alle klassen, terwijl literaire bronnen vaak op de elite betrekking hebben.
was zeker interessantquote:
Leur hem ook maar naar mij als je wilt, vind ik wel leuk om te zien, hoe anderen hun scripties schrijven!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
was zeker interessant! Als je er meer over wil weten, kan ik je de link naar mijn scriptie opsturen [/leurmodus]
En naar mijquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leur hem ook maar naar mij als je wilt, vind ik wel leuk om te zien, hoe anderen hun scripties schrijven!
Maar ik kan heul niet typen in dat hokje! Dan doet ie niks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat kan wel.. op hokje [pm] drukken onder de post van iemand die je wil PMen en ook 1 naar mij sturen!
Je moet dan even je wysiwyg uitschakelen in de instellingen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef neen het volgende:
En een pm kan ik ook niet sturen met de iphone, ondanks dat ik wel in dat menu komhendig sjiek.
Wat een geweldige tip!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet dan even je wysiwyg uitschakelen in de instellingen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet dan even je wysiwyg uitschakelen in de instellingen.
Mr Gb had boodschappen gedaan, dat is te zien!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef conleche het volgende:
Oh vissticks!! Die vind ik stiekem ook heel lekker!! Ik heb ook een heel lekker Indisch recept voor vissticks. Die herken je dan alleen niet meer terug als zodanig.
Eerst bij iemand at random op z'n PM rammen (vanuit je iPhone!!) dan in het linkerrijtje 'instellingen' uitzoeken en dan ergens in het midden.quote:
Even naar je pm-box gaan en dan staat er links instellingen en dan kun je de wysiwyg-editor uitzettenquote:
Ik dacht dat jij nerd was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef neen het volgende:
Ik op dat ding bij instellingen zoekenalle submenu's afgaan enzo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nerd was.
*teleurgesteld is.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karbonadesquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Varkentjes!En hoe gaan ze nou heten?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die man die in de trein zat, is nu bij dwdd met een boek over zn moeder!Koel! Had je met hem gepraat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dat boek wel hebben!
Karel Karbonade past wel in het rijtje met Kevin Bacon et alquote:
Nee dat durfde ik niet hij zat aan het andere raam met gangpad ertussenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Koel! Had je met hem gepraat?
Ow! Ik heb nog een appel en een mandarijn ook op!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
XM, dat is iig een beter lijstje..nu nog wat fruit dan is het wel een mooi dagje voor jou iig
Hier is er nog eenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Een regelrechte topic kill noemen we dat!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow! Ik heb nog een appel en een mandarijn ook op!
icl. je fruit vind ik het op de overbodige zankoekjes na eindelijk eens een NORMAAL lijstjequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: 300 ml biogarde
T: 4 zandkoekjes
L: 1 pistolet met kipkerriesalade, 1 pistolet met komijnekaas
T: 1/2 pistolet gezond
D: 4 aardappeltjes, stuk viscuisine, schep haricots verts met champignons
Sorry ladies.. heb écht een slechte dag vandaag.. Lijf wil gewoon niks op het moment
Welke schrijver? Welk boek?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Koel! Had je met hem gepraat?
als ik hoor dat mensen een schrijver tegenkwamen in de trein dan zie ik altijd meteen Ilja Leonard Pfeijffer of Christiaan Weijts voor mequote:
Twente moet 2x winnen van de 3 wedstrijd om kampioen te worden, als ze 2x punten verspelen en Ajax alles wint zijn zij kampioen. Spoiler met huidige standquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doet je lichaam pijn omdat je dingus hebt of heeft dat er niks mee te maken?
Neen, Twente moet winnen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt mij geen donder uit wie kampioen wordt, als Twente kampioen wordt pest ik Ajax supporters en als Ajax kampioen wordt pest ik de Twente supporters. Ik ben dus uiteindelijk altijd de winnaar.
4 zandkoekjes trouwens? Damn, die zijn best groot toch.
met slagroom
het lijkt niet wat het is
Maar jij mag er wel blijven wonen? Vind je het niet lekker er alleen te wonen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee dat durfde ik niet hij zat aan het andere raam met gangpad ertussen
Dat spoilergedoe is wel heel naar btw, heb ook de neiging om snel een nieuw huis te zoeken ofzo, maar al dat gedoe
Jaaaaa en ik vind Ilja zooooo'n engerd! Echt een hele enge engerd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:29 schreef kwakz0r het volgende:
als ik hoor dat mensen een schrijver tegenkwamen in de trein dan zie ik altijd meteen Ilja Leonard Pfeijffer of Christiaan Weijts voor meheb jij dat probleem ook?
brrrr
Heb natuurlijk nog steeds één kamer ter beschikking en als er twee kamers leeg zijn kan het best dat hij wil verkopen en de druk op mij gaat opvoeren. Maar dat is gissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar jij mag er wel blijven wonen? Vind je het niet lekker er alleen te wonen?
Ernst nogwat, het boek heet Mama Tandoori. Over het leven met een Indiase moeder. Het klonk erg grappig!quote:
als dat gebeurt (bij een vriend van mij gebeurd) zoek dan goed uit wat je rehcten zijn, je kan er een flinke smak geld uitslepen namelijk... hij heeft een officiele opzegtermijn van 3 maanden plus een maand extra voor elk jaar of halfjaar (even kijken op de huurdersbelangenvereniging website, bres of huurcommissie) dat je er al woont, en dan nog mag een huiseigenaar de huur niet opzeggen vanwege verkoop. met andere woorden: koop breekt geen huur. als ie je eruit wil hebben dan moet ie een verdomd goeie reden hebben, en afkopen is een optie (vriend van mij kreeg na de nodige pesterijen uiteindelijk 3000 euro...)quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het was Ernest van der Kwast met zijn boek mamma tandoori. Ik kende hem van 'gooi een tomaat naar een schrijver' waarin schrijvers beledigende stukjes voorlezen en het publiek tomaten gooit
[..]
Heb natuurlijk nog steeds één kamer ter beschikking en als er twee kamers leeg zijn kan het best dat hij wil verkopen en de druk op mij gaat opvoeren. Maar dat is gissen natuurlijk.
uh huhquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaaaa en ik vind Ilja zooooo'n engerd! Echt een hele enge engerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ik zeg t nog één keer, jij moet niet op je gevoel afgaan qua eten want je weet zelf ook wel dat je geen realistisch beeld hebt...quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
@uniek: ik weet het niet, maar ik voel me >75
@kwak: thnx, maar het voelt als gigantisch teveel.
Jaaaa ik zag het, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:41 schreef Adelante het volgende:
Tien jaar FOK! jubileum vandaag, weet niet of ik er blij mee ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |