En naar mijquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leur hem ook maar naar mij als je wilt, vind ik wel leuk om te zien, hoe anderen hun scripties schrijven!
Maar ik kan heul niet typen in dat hokje! Dan doet ie niks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat kan wel.. op hokje [pm] drukken onder de post van iemand die je wil PMen en ook 1 naar mij sturen!
Je moet dan even je wysiwyg uitschakelen in de instellingen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef neen het volgende:
En een pm kan ik ook niet sturen met de iphone, ondanks dat ik wel in dat menu komhendig sjiek.
Wat een geweldige tip!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet dan even je wysiwyg uitschakelen in de instellingen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet dan even je wysiwyg uitschakelen in de instellingen.
Mr Gb had boodschappen gedaan, dat is te zien!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef conleche het volgende:
Oh vissticks!! Die vind ik stiekem ook heel lekker!! Ik heb ook een heel lekker Indisch recept voor vissticks. Die herken je dan alleen niet meer terug als zodanig.
Eerst bij iemand at random op z'n PM rammen (vanuit je iPhone!!) dan in het linkerrijtje 'instellingen' uitzoeken en dan ergens in het midden.quote:
Even naar je pm-box gaan en dan staat er links instellingen en dan kun je de wysiwyg-editor uitzettenquote:
Ik dacht dat jij nerd was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef neen het volgende:
Ik op dat ding bij instellingen zoekenalle submenu's afgaan enzo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nerd was.
*teleurgesteld is.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karbonadesquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Varkentjes!En hoe gaan ze nou heten?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die man die in de trein zat, is nu bij dwdd met een boek over zn moeder!Koel! Had je met hem gepraat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dat boek wel hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |