Nee dat durfde ik niet hij zat aan het andere raam met gangpad ertussenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Koel! Had je met hem gepraat?
Ik wil dat boek wel hebben!
Ow! Ik heb nog een appel en een mandarijn ook op!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
XM, dat is iig een beter lijstje..nu nog wat fruit dan is het wel een mooi dagje voor jou iig
Hier is er nog eenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Een regelrechte topic kill noemen we dat!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow! Ik heb nog een appel en een mandarijn ook op!
icl. je fruit vind ik het op de overbodige zankoekjes na eindelijk eens een NORMAAL lijstjequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje
O: 300 ml biogarde
T: 4 zandkoekjes
L: 1 pistolet met kipkerriesalade, 1 pistolet met komijnekaas
T: 1/2 pistolet gezond
D: 4 aardappeltjes, stuk viscuisine, schep haricots verts met champignons
Sorry ladies.. heb écht een slechte dag vandaag.. Lijf wil gewoon niks op het moment
Welke schrijver? Welk boek?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Koel! Had je met hem gepraat?
Ik wil dat boek wel hebben!
als ik hoor dat mensen een schrijver tegenkwamen in de trein dan zie ik altijd meteen Ilja Leonard Pfeijffer of Christiaan Weijts voor mequote:
Twente moet 2x winnen van de 3 wedstrijd om kampioen te worden, als ze 2x punten verspelen en Ajax alles wint zijn zij kampioen. Spoiler met huidige standquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doet je lichaam pijn omdat je dingus hebt of heeft dat er niks mee te maken?
Neen, Twente moet winnen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt mij geen donder uit wie kampioen wordt, als Twente kampioen wordt pest ik Ajax supporters en als Ajax kampioen wordt pest ik de Twente supporters. Ik ben dus uiteindelijk altijd de winnaar.
4 zandkoekjes trouwens? Damn, die zijn best groot toch.
met slagroom
het lijkt niet wat het is
Maar jij mag er wel blijven wonen? Vind je het niet lekker er alleen te wonen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee dat durfde ik niet hij zat aan het andere raam met gangpad ertussen
Dat spoilergedoe is wel heel naar btw, heb ook de neiging om snel een nieuw huis te zoeken ofzo, maar al dat gedoe
Jaaaaa en ik vind Ilja zooooo'n engerd! Echt een hele enge engerd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:29 schreef kwakz0r het volgende:
als ik hoor dat mensen een schrijver tegenkwamen in de trein dan zie ik altijd meteen Ilja Leonard Pfeijffer of Christiaan Weijts voor meheb jij dat probleem ook?
brrrr
Heb natuurlijk nog steeds één kamer ter beschikking en als er twee kamers leeg zijn kan het best dat hij wil verkopen en de druk op mij gaat opvoeren. Maar dat is gissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar jij mag er wel blijven wonen? Vind je het niet lekker er alleen te wonen?
Ernst nogwat, het boek heet Mama Tandoori. Over het leven met een Indiase moeder. Het klonk erg grappig!quote:
als dat gebeurt (bij een vriend van mij gebeurd) zoek dan goed uit wat je rehcten zijn, je kan er een flinke smak geld uitslepen namelijk... hij heeft een officiele opzegtermijn van 3 maanden plus een maand extra voor elk jaar of halfjaar (even kijken op de huurdersbelangenvereniging website, bres of huurcommissie) dat je er al woont, en dan nog mag een huiseigenaar de huur niet opzeggen vanwege verkoop. met andere woorden: koop breekt geen huur. als ie je eruit wil hebben dan moet ie een verdomd goeie reden hebben, en afkopen is een optie (vriend van mij kreeg na de nodige pesterijen uiteindelijk 3000 euro...)quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het was Ernest van der Kwast met zijn boek mamma tandoori. Ik kende hem van 'gooi een tomaat naar een schrijver' waarin schrijvers beledigende stukjes voorlezen en het publiek tomaten gooit
[..]
Heb natuurlijk nog steeds één kamer ter beschikking en als er twee kamers leeg zijn kan het best dat hij wil verkopen en de druk op mij gaat opvoeren. Maar dat is gissen natuurlijk.
uh huhquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaaaa en ik vind Ilja zooooo'n engerd! Echt een hele enge engerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ik zeg t nog één keer, jij moet niet op je gevoel afgaan qua eten want je weet zelf ook wel dat je geen realistisch beeld hebt...quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
@uniek: ik weet het niet, maar ik voel me >75
@kwak: thnx, maar het voelt als gigantisch teveel.
Jaaaa ik zag het, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:41 schreef Adelante het volgende:
Tien jaar FOK! jubileum vandaag, weet niet of ik er blij mee ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |