Meuh. Vandaag is Meneers neef weer naar Uruzgan vertrokken - blijft waarschijnlijk tot augustus/september.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef AKnynke het volgende:
pff...langzamerhand word ik zo depressief van dit werk. Alleen maar opschrijven wanneer VN soldaten doodgaan of aangevallen worden is niets. Maar ja, bijna klaar!
ik ben aan het schrijven over het wanneer rebellen samenwerken met VN vredesmissies tijdens of na een burgeroorlog. En daarvoor heb ik data nodig over wanneer ze niet samenwerken, en dat ben ik nu aan het coden. Dus van 80 pagina's lezen maak ik een 0 of een 1. Maar, nog 5 observaties, en dan ben ik klaar!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef Phaidra het volgende:
Nynke, wat doe je eigenlijk met je scriptie? Dat coden klinkt namelijk enigszins vaag en ben wel benieuwd.
he bah, eng is dat. Al heb ik de indruk dat Afghanistan langzamerhand een klein beetje rustiger wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meuh. Vandaag is Meneers neef weer naar Uruzgan vertrokken - blijft waarschijnlijk tot augustus/september.
Ja en nee. Het gaat inderdaad wel beter, alleen doet hij nu zelf iets veel riskanters dan de vorige keer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah, eng is dat. Al heb ik de indruk dat Afghanistan langzamerhand een klein beetje rustiger wordt.
Ben je wijs joh, het is geen van beide ontopicquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
O sorry CFWals ik zo over je bericht heen!
Lastig lijkt mij dat.... Hoop dat alles goed komt/goed gaat!
Ohhh, leuk! Is dat ter vervanging van het vervelend-afgelopen-conflict? Wat zou je gaan doen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb morgen ook een sollicitatie, woooei!
Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef AKnynke het volgende:
bleuh, ik ben zo chagarijnig.
Brr, kan me voorstellen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja en nee. Het gaat inderdaad wel beter, alleen doet hij nu zelf iets veel riskanters dan de vorige keer.
Pfff. Ik zal blij zijn als hij weer terug is!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah, eng is dat. Al heb ik de indruk dat Afghanistan langzamerhand een klein beetje rustiger wordt.
@ Kwak: een vriendin van me heeft vrijdag een sollicitatiegesprek bij dezelfde school. Ook Engels, ga ik vanuit. Zag ik net op facebook..
Ja! En heel wat anders, een kledingwinkel. Maar een leuke! Haha.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, leuk! Is dat ter vervanging van het vervelend-afgelopen-conflict? Wat zou je gaan doen?
Uiteindelijk wel interessant! Ik weet uit ervaring dat statistieken máken niet bevredigend is, maar wel lonend als je dalijk je data hebtquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben aan het schrijven over het wanneer rebellen samenwerken met VN vredesmissies tijdens of na een burgeroorlog. En daarvoor heb ik data nodig over wanneer ze niet samenwerken, en dat ben ik nu aan het coden. Dus van 80 pagina's lezen maak ik een 0 of een 1. Maar, nog 5 observaties, en dan ben ik klaar!
den haag, ook. En jij hebt heel veel meer ervaring!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dan ben ik in elk geval niet de enige
spannend... welke van de twee? die in a'dam of den haag?
ik ga er verder niet teveel over nadenken - ik ken mezelf, dan ga ik nu al denken dat ik vast slechter ben etc. etc. dus hoe minder ik weet van haar hoe beter
ik vind een sollicitatie voorbereiden overigens verdacht veel lijken op studeren voor een tentamen![]()
*mailt zojuist maar weer eens een brief naar een school*
Ja, ik weet ook niet waarom. Ach ja, maar even doorheen bijten. Tussen nu en een uur of anderhalf hoop ik klaar te zijn voor vandaag. Heb net een lekkere maaltijdsalade gekocht voor avondeten en die ga ik in het zonnetje opeten met m'n boek erbij, en dan een aantal uren volleyballen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Waarom?
Jij bent toch bijna klaar en ziet snel je vriendje weer?
Oh leuk zeg! Nu ben ik benieuwd! PM eens?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja! En heel wat anders, een kledingwinkel. Maar een leuke! Haha.
Oe spannend Shinyface!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja! En heel wat anders, een kledingwinkel. Maar een leuke! Haha.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel interessant! Ik weet uit ervaring dat statistieken máken niet bevredigend is, maar wel lonend als je dalijk je data hebt. Ik ben nog steeds trots op mijn analyse van 50 grafinscripties. De berekeningen waren hell, want steeds veranderde mijn interpretatie en kon ik weer opnieuw beginnen met rekenen
. Maar uiteindelijk kwamen er interessante dingen uit! Volhouden dus...
de berekeningen volgen straks pas. Ach ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel interessant! Ik weet uit ervaring dat statistieken máken niet bevredigend is, maar wel lonend als je dalijk je data hebt. Ik ben nog steeds trots op mijn analyse van 50 grafinscripties. De berekeningen waren hell, want steeds veranderde mijn interpretatie en kon ik weer opnieuw beginnen met rekenen
. Maar uiteindelijk kwamen er interessante dingen uit! Volhouden dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |