quote:Hoofdredacteur Gelderlander maakt knieval ARNHEM -
De hoofdredacteur van De Gelderlander, Kees Pijnappels, blijkt zijn excuses te hebben aangeboden aan de broer van een van de twee jongens die in Nijmegen met hun scooter een 50-jarige voetganger omverreden op een zebrapad. De hoofdofficier van Justitie verwijt hem een gebrek aan burgermoed.
In het ziekenhuis gingen de tieners van 18 en 19 jaar oud zich ook nog eens te buiten aan bedreigingen in de richting van het personeel, terwijl dat net bezig was om het leven van de 50-jarige Arnhemmer te redden. De man overleed later in het ziekenhuis.
De Gelderlander had na het drama een interview met de moeder en zus van een van de verdachten. Pijnappels besloot echter het verhaal niet te plaatsen nadat medewerkers van de redactie van De Gelderlander werden bedreigd door een broer van één van de verdachten.
Nu blijkt dat Pijnappels zelfs zijn excuses aan deze man heeft aangeboden. John Lucas, hoofdofficier van Justitie in Arnhem, spreekt hierover zijn grote verbazing uit in een open brief.
"Mede doordat Pijnappels onder meer in de media heel nadrukkelijk had aangegeven dat hij het onacceptabel en onaanvaardbaar vond dat journalisten worden bedreigd was het meer dan verbazingwekkend ter zitting vast te stellen dat Pijnappels aan de verdachte een brief gestuurd had waarin hij zijn spijt tot uitdrukking bracht over het feit dat de verdachte zo lang in voorarrest had gezeten. In zijn brief stelde hij dat het nooit zijn bedoeling was geweest dat de zaak zo hoog zou oplopen."
Vervolgens verwijt Lucas de hoofdredacteur een gebrek aan burgermoed. "Mogelijk heeft de hoofdredacteur van De Gelderlander zijn redenen gehad voor deze brief. Deze redenen zijn mij echter niet duidelijk geworden, ook niet na een telefoongesprek met hem. (...) Ik mis hier de Zivilcourage, burgermoed, om op te staan en te blijven staan tegen gedaan onrecht. Burgermoed die verwacht wordt van elke burger maar zeker van mensen die de publieke taak dienen".
Lees hier de volledige brief op de website van het OM (link = http://www.om.nl/actueel/nieuws-_en/@153300/ingezonden_brief/ )
Beetje Harry Potter-achtige plakzinquote:Mede doordat Pijnappels onder meer in de media heel nadrukkelijk had aangegeven dat hij het onacceptabel en onaanvaardbaar vond dat journalisten worden bedreigd was het meer dan verbazingwekkend ter zitting vast te stellen dat Pijnappels aan de verdachte een brief gestuurd had waarin hij zijn spijt tot uitdrukking bracht over het feit dat de verdachte zo lang in voorarrest had gezeten.
Is ook zo. De wereld draait erop.quote:Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef karr-1 het volgende:
Die hoofdredacteur is gewoon een slappe zak die per direct ontslagen moet worden. Dit soort tuig moet je niet excuses aanbieden, die moet je gewoon aanpakken. Nu denken ze dat je met een beetje geweld en een grote bek alles voor elkaar krijgt.
Dat is helaas ook weer waarquote:
Dat is alleen maar waar omdat het merendeel van de mensen geen ruggegraat meer heeft maar een soort van gelatine-achtige vervanging.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 12:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In de TT staat Gelderland ipv Gelderlander.
Ohoh dit mag je helemaal niet zeggen van veel mensen.quote:Op maandag 12 april 2010 11:51 schreef PeterLudolf het volgende:
Wat een mietjes. Als je bedreigd wordt neem je maatregelen om jezelf te beschermen, maar nooit en te nimmer moet je toegeven. Al helemaal niet aan een stel inteelt Marokkanen die toch niks voorstellen.
Dit vind ik sowieso moediger dan achter het OM te schuilen...quote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef VancouverFan het volgende:
Er is gewoon aangifte gedaan van bedreiging en Pijnappels wil met de daders om te tafel zitten om het uit te praten. Vind ik ook wel een loffelijk streven om elkaar recht in de ogen te gaan kijken.
http://www.gelderlander.n(...)-Kees-Pijnappels.ece
Dus wat doe je dan, een excuusbrief sturen waarmee je de helft van NL over de zeik helpt. Nee dat is een prijzenswaardige strategie.quote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef livelink het volgende:
Hoofdredacteur Pijnappels vindt het verwijt van Lucas niet terecht. Volgens hem is er immers gewoon aangifte gedaan en wordt de verdachte als gevolg daarvan berecht. "Tegelijkertijd is het in ieders belang de gespannen verhoudingen te normaliseren. Dat kan alleen door met elkaar te praten. Ook na de rechtszaak gaat het leven door en kunnen we elkaar in het openbaar tegenkomen. Daarnaast hebben we als krant nog altijd de ambitie om een verhaal te maken met de verdachte en zijn familie. We blijven nieuwsgierig naar de achtergronden van deze zaak."
Hoezo geen ruggegraat?quote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef McKillem het volgende:
De tering wat een ruggengraatloze actie weer dit. Je moet niet excuses aan dat gespuis aanbieden, dat moeten zij, om te beginnen aan het ziekenhuispersoneel. Met bloemen.
Vrij vertaald: ik schijt in mijn broek om die gast tegen te komen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef livelink het volgende:
Hoofdredacteur Pijnappels vindt het verwijt van Lucas niet terecht. Volgens hem is er immers gewoon aangifte gedaan en wordt de verdachte als gevolg daarvan berecht. "Tegelijkertijd is het in ieders belang de gespannen verhoudingen te normaliseren. Dat kan alleen door met elkaar te praten. Ook na de rechtszaak gaat het leven door en kunnen we elkaar in het openbaar tegenkomen. Daarnaast hebben we als krant nog altijd de ambitie om een verhaal te maken met de verdachte en zijn familie. We blijven nieuwsgierig naar de achtergronden van deze zaak."
bron
.
Dat zou geloofwaardiger zijn, mijn inziens, met open vizier in plaats van buigend.quote:Op maandag 12 april 2010 16:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hoezo geen ruggegraat?
De man wil de confrontatie aan met de crimineel.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vrij vertaald: ik schijt in mijn broek om die gast tegen te komen.
http://www.gelderlander.n(...)-Kees-Pijnappels.ecequote:Ik denk dat zowel u als ik, en op de achtergrond ook uw familie, er bij gebaat zijn om met elkaar in gesprek te komen.
Confrontatie? Het heeft er alle schijn van dat hij dat juist wil ontlopen. Confrontatie is die naar die gasten toelopen en zeggen stelletje bosmongolen, kijk es wat jullie voorstellen in deze maatschappij! Niet door als een mak lammetje "euh... maareh sorry van alles enzo he? zullen we even praatje praatje doen? met wat thee?", zo'n Cohen aanpak zegmaar.quote:Op maandag 12 april 2010 16:36 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hoezo geen ruggegraat?
De man wil de confrontatie aan met de crimineel.
Ze hebben gewoon aangifte tegen de dader gedaan. Dus niks buigend.quote:Op maandag 12 april 2010 16:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zou geloofwaardiger zijn, mijn inziens, met open vizier in plaats van buigend.
Ik zie liever de Cohen aanpak dan de Wilders aanpak.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Confrontatie? Het heeft er alle schijn van dat hij dat juist wil ontlopen. Confrontatie is die naar die gasten toelopen en zeggen stelletje bosmongolen, kijk es wat jullie voorstellen in deze maatschappij! Niet door als een mak lammetje "euh... maareh sorry van alles enzo he? zullen we even praatje praatje doen? met wat thee?", zo'n Cohen aanpak.
Wat lees ik niet dan? Ik reageer op een zin wat duidelijk bol staat van angst.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Niet willen lezen is ook een kunst.
[..]
Waarom nou gelijk weer Wilders.quote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zie liever de Cohen aanpak dan de Wilders aanpak.
Die eerste is op de lange termijn veel effectiever.
Jij ziet ook liever dat Peter R de beelden niet uitzend van een lustmoordenaar...nee want is al gestraftquote:Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zie liever de Cohen aanpak dan de Wilders aanpak.
Die eerste is op de lange termijn veel effectiever.
Het gaat juist om die aangifte. Pijnappels heeft er spijt van dat door die aangifte de zaak zo hoog opliep en dat de verdachte zo lang in voorarrest heeft gezeten.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon aangifte tegen de dader gedaan. Dus niks buigend.
Ja maar wij lezen niet goedquote:Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat juist om die aangifte. Pijnappels heeft er spijt van dat door die aangifte de zaak zo hoog opliep en dat de verdachte zo lang in voorarrest heeft gezeten.
En die rechter die het gebruik van die beelden verboden heeft ookquote:Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij ziet ook liever dat Peter R de beelden niet uitzend van een lustmoordenaar...nee want is al gestraft![]()
Jij ziet het blijkbaar gewoon verkeerd.
Je verwijt 'm dat die in zijn broek schijt van angst om 'm tegen te komen maar je leest niet dat die juist de confrontatie aan wil gaan.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat lees ik niet dan? Ik reageer op een zin wat duidelijk bol staat van angst.
Hoe dan? Door bij voorbaat al excuses aan te bieden? IK vind dat geen confrontatie aangaan maar buigen voor terreur.quote:Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je verwijt 'm dat die in zijn broek schijt van angst om 'm tegen te komen maar je leest niet dat die juist de confrontatie aan wil gaan.
Ik lees het anders. Het spijt Pijnappels dat die zaak onnodig uit de hand is gelopen. Dat blijkt ook wel uit de motivatie die die heeft gegeven bij de brief.quote:Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat juist om die aangifte. Pijnappels heeft er spijt van dat door die aangifte de zaak zo hoog opliep en dat de verdachte zo lang in voorarrest heeft gezeten.
Tja, er zijn zat mensen die de confrontatie met de criminelen uberhaupt niet aangaan. Die gaan elke discussie uit de weg en roepen gewoon dat iemand maar weg moet rotten in de cel ofzo.quote:Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe dan? Door bij voorbaat al excuses aan te bieden? IK vind dat geen confrontatie aangaan maar buigen voor terreur.
Onzin. De enige die de zaak uit de hand hebben laten lopen zijn die daders zelf.quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik lees het anders. Het spijt Pijnappels dat die zaak onnodig uit de hand is gelopen. Dat blijkt ook wel uit de motivatie die die heeft gegeven bij de brief.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met bovenstaande?quote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tja, er zijn zat mensen die de confrontatie met de criminelen uberhaupt niet aangaan. Die gaan elke discussie uit de weg en roepen gewoon dat iemand maar weg moet rotten in de cel ofzo.
Wie z'n schuld zou het anders zijn?quote:Op maandag 12 april 2010 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin. De enige die de zaak uit de hand hebben laten lopen zijn die daders zelf.
Dat er niet alleen maar stil moet worden gestaan bij die "excuses" maar ook moet worden gekeken naar de bedoelingen daarvan. Het gesprek aangaan met de dader en alsnog het verhaal publiceren.quote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met bovenstaande?
Ik ben het niet eens met 'onnodig'. Dit vind ik een gekunstelde manier om dat het nooit zijn bedoeling was geweest dat de zaak zo hoog zou oplopen te interpreteren.quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik lees het anders. Het spijt Pijnappels dat die zaak onnodig uit de hand is gelopen. Dat blijkt ook wel uit de motivatie die die heeft gegeven bij de brief.
De dialoog aangaan door ten eerste je excuses aan te bieden? Dan geef je al bij voorbaat een zwaktebod af en geef je toe dat je buigt voor die rellers.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wie z'n schuld zou het anders zijn?
Het is een beetje raar geschreven die brief. Maar het blijft wel prijzenswaardig dat die man de dialoog aan durft te gaan ipv alles aan het OM overlaten.
Als er na de dialoog redenen zijn om excuses te maken, dan is het zo.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wie z'n schuld zou het anders zijn?
Het is een beetje raar geschreven die brief. Maar het blijft wel prijzenswaardig dat die man de dialoog aan durft te gaan ipv alles aan het OM overlaten.
Daarom heeft die dus ook aangifte gedaan en dat Pijnappels in dat gesprek ook vast wel vertellen aan die jongen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met 'onnodig'. Dit vind ik een gekunstelde manier om dat het nooit zijn bedoeling was geweest dat de zaak zo hoog zou oplopen te interpreteren.
Bovendien staat dit ook haaks op Pijnappels eerder ingenomen standpunt, dat bedreiging van zijn medewerkers onacceptabel en onaanvaardbaar is.
Mja, dat is jouw mening. Volgens mij is die man duidelijk in zijn bedoelingen en zie ik er echt geen bezwaar in dat die het op deze manier doet.quote:Op maandag 12 april 2010 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De dialoog aangaan door ten eerste je excuses aan te bieden? Dan geef je al bij voorbaat een zwaktebod af en geef je toe dat je buigt voor die rellers.
Dialoog prima, maar excuses vooraf voordat er een uitkomst is uit die dialoog vind ik gewoonweg laf.
Hou dan je rug recht. Die hoofdredacteur is geen man van "stavast", dat moge wel duidelijk zijn.
De Gelderlander faalt al maanden in het schrijven van een fatsoenlijk achtergrondverhaal over de daders. Maar publiceert wel klakkeloos een brief van één van de families. Ze zijn de naam 'regionale krant' amper meer waardig. Iedereen met enige interesse in dit onderwerp in Nijmegen weet meer van deze zaak dan de krant durft te schrijven. Waarschijnlijk bang dat de jongeman de volgende keer een paar vriendjes meebrengt.quote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef livelink het volgende:
Daarnaast hebben we als krant nog altijd de ambitie om een verhaal te maken met de verdachte en zijn familie. We blijven nieuwsgierig naar de achtergronden van deze zaak."[/i]
bron
Dus eerst buigen voor dat soort klootzakken en dan proberen de discussie aan te gaan? Ik vind het een hele vreemde gang van zaken.quote:Op maandag 12 april 2010 17:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Mja, dat is jouw mening. Volgens mij is die man duidelijk in zijn bedoelingen en zie ik er echt geen bezwaar in dat die het op deze manier doet.
Er zouden meer mensen eens de discussie aan moeten gaan ipv vanuit hun ivoren toren schreeuwen dat het allemaal anders moet.
Jij weet niet wat er in dit gesprek gewisseld gaat worden.quote:Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Daarom heeft die dus ook aangifte gedaan en dat Pijnappels in dat gesprek ook vast wel vertellen aan die jongen.
Het is niet zo dat ze gezellig naar de bioscoop gaan.
Dat is dus buigen voor terreur en is zeer onverstandig.quote:Op maandag 12 april 2010 17:52 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja jammer is het wel, maar probeer maar eens wat te beginnen tegen dat tuig, dat lukt je toch niet. Misschien kun je dan beter eieren voor je geld kiezen als de bakstenen door je ruit vliegen.
En jij weet ook niet wat er in het gesprek gezegd gaat worden. Misschien is die brief wel een vriendelijk lokkertje om bij het gesprek die jongen bij z'n kladden te grijpen en vragen wat er mis met 'm is.quote:Op maandag 12 april 2010 17:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat er in dit gesprek gewisseld gaat worden.
De excuusbrief kwam als gevolg op de aangifte. Ik heb nog niet het idee gekregen dat je dit kan bevatten.
Pijnappels vond de bedreiging van journalisten een zeer ernstige zaak, maar in de brief gaf hij blijk aan de verdachte van zijn spijt dat de zaak zo hoog was opgelopen en dat de verdachte zo lang achter tralies zat.
Ik heb jou niets zien stellen over deze ambivalentie.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als er na de dialoog redenen zijn om excuses te maken, dan is het zo.
Voorafgaande aan een dialoog excuses maken is niet zuiver een confrontatie aangaan.
Gewoon in de cel gooien, slot er op en hopen dat die daar wat van leert!quote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus eerst buigen voor dat soort klootzakken en dan proberen de discussie aan te gaan? Ik vind het een hele vreemde gang van zaken.
De discussie aangaan met dat soort tuig zou niet eens moeten. Bedreigingen etc etc..........letterlijk de persvrijheid bedreigen..........personeel etc.......kom op zeg, met dat soort gasten ga je niet in dialoog. Evenmin zoals men dat zou doen met pedo-verkrachters of criminelen in het algemeen.
Volgens mij praat je wel anders als je zelf wordt bedreigd.quote:Op maandag 12 april 2010 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus buigen voor terreur en is zeer onverstandig.
En dat zal dan ook de achterliggende reden wel zijn. Treurig.quote:Op maandag 12 april 2010 17:59 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Volgens mij praat je wel anders als je zelf wordt bedreigd.
Zeker, maar ja zoals ik al zei, je begint er niks tegen. In NL loont misdaad.quote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat zal dan ook de achterliggende reden wel zijn. Treurig.
Dan neem je daar maatregelen tegen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:59 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Volgens mij praat je wel anders als je zelf wordt bedreigd.
Zoals? Je weet toch dat de politie geen bal doet. Of wil je gaan onderduiken?quote:Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan neem je daar maatregelen tegen.
Ze weten dondersgoed wat ze fout doen. Een praatje en daarna adieu werkt bij dat soort gasten niet. Als het de wijkagent al niet lukt, laat staan ene hoofdredacteur die nog voor de dialoog excuses heeft aangeboden.quote:Op maandag 12 april 2010 17:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Gewoon in de cel gooien, slot er op en hopen dat die daar wat van leert!
Volgens mij leren mensen het meeste van vertellen wat ze fout doen. Ze afstompen en het zelf maar uit laten zoeken helpt in mijn ogen niet zo goed.
In tegenstelling tot jij stel ik niets dat in dit gesprek zal worden gewisseld.quote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En jij weet ook niet wat er in het gesprek gezegd gaat worden. Misschien is die brief wel een vriendelijk lokkertje om bij het gesprek die jongen bij z'n kladden te grijpen en vragen wat er mis met 'm is.
Zoals al eerder gezegd, ik zie geen problemen in de aanpak van Pijnappels. Aan zijn uitspraken in die brief kun je je eigen waarde hechten en daar conclusies uit trekken. Ik hecht daar andere waarde aan dan jij.
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op maandag 12 april 2010 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze weten dondersgoed wat ze fout doen. Een praatje en daarna adieu werkt bij dat soort gasten niet. Als het de wijkagent al niet lukt, laat staan ene hoofdredacteur die nog voor de dialoog excuses heeft aangeboden.
Werkt totaal niet!!!!
Niks onderduiken. Indien de hermandad geen bal doet, dan doe je het zelf maar. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.quote:Op maandag 12 april 2010 18:03 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Zoals? Je weet toch dat de politie geen bal doet. Of wil je gaan onderduiken?
Het lijkt me niet vreemd om aan te nemen dat het geen gesprek over koetjes en kalfjes zal worden.quote:Op maandag 12 april 2010 18:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jij stel ik niets dat in dit gesprek zal worden gewisseld.
Ik vind het opvallend dat jij in deze de ambivalentie blijkbaar niet kan ontwaren.
Dit is het dilemma niet (enkel een vals dilemma). Laat onverlet dat jij weliswaar stelt wat er gewisseld gaat worden, maar daar enige benul van kan hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 18:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het lijkt me niet vreemd om aan te nemen dat het geen gesprek over koetjes en kalfjes zal worden.
Indien het zoiets is als onder 4 ogen op deze manier prima:quote:Op maandag 12 april 2010 18:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het lijkt me niet vreemd om aan te nemen dat het geen gesprek over koetjes en kalfjes zal worden.
Klopt. En nu?quote:Op maandag 12 april 2010 18:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is het dilemma niet (enkel een vals dilemma). Laat onverlet dat jij weliswaar stelt wat er gewisseld gaat worden, maar daar enige benul van kan hebben.
Waarom tijd verspillen aan zulk soort krapuul dmv praatjes?quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Klopt. En nu?
Dat gesprek helemaal maar niet aangaan omdat vooraf niet bekend is hoe het zal lopen?
De discrepantie tussen de uitwerking van woorden op jou en de strekking die daaraan wordt meegegeven is opvallend.quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Klopt. En nu?
Dat gesprek helemaal maar niet aangaan omdat vooraf niet bekend is hoe het zal lopen?
Omdat het misschien beter kan helpen dan dat krapuul alleen maar in de cel gooien en maar hopen dat die daar normaal uitkomt.quote:Op maandag 12 april 2010 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom tijd verspillen aan zulk soort krapuul dmv praatjes?
Dus iemand gaat ervandoor op een scooter.quote:Op maandag 12 april 2010 17:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat er niet alleen maar stil moet worden gestaan bij die "excuses" maar ook moet worden gekeken naar de bedoelingen daarvan. Het gesprek aangaan met de dader en alsnog het verhaal publiceren.
Zozo. Je hebt het woordenboek erbij gepakt om moeilijke woorden te gebruiken ipv de simpele.quote:Op maandag 12 april 2010 18:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De discrepantie tussen de uitwerking van woorden op jou en de strekking die daaraan wordt meegegeven is opvallend.
Dit viel me eerder al op, doordat jij de ambivalentie in het schrijven van Pijnappels en zijn stellingname in de media evident niet kan ontwaren.
Dat praten is een extra bovenop de straf.quote:Op maandag 12 april 2010 18:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus iemand gaat ervandoor op een scooter.
Diegene maakt zich schuldig aan dood door schuld.
Vervolgens maakt 'men' stennis in een ziekenhuis.
Er komt een artikel in de krant.
Betrokkene gaan dreigen
Gevolg: lekker gaan praten. Dat zal wel indruk maken op zo'n gast![]()
Er wordt juist teveel geluld en te weinig gestraft en dan maak je geen indruk op dat soort paupers.
Dit was niet echt de strekking.quote:Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zozo. Je hebt het woordenboek erbij gepakt om moeilijke woorden te gebruiken ipv de simpele.
Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat wij een andere mening hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |