abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80219958
quote:
Hoofdredacteur Gelderlander maakt knieval ARNHEM -

De hoofdredacteur van De Gelderlander, Kees Pijnappels, blijkt zijn excuses te hebben aangeboden aan de broer van een van de twee jongens die in Nijmegen met hun scooter een 50-jarige voetganger omverreden op een zebrapad. De hoofdofficier van Justitie verwijt hem een gebrek aan burgermoed.

In het ziekenhuis gingen de tieners van 18 en 19 jaar oud zich ook nog eens te buiten aan bedreigingen in de richting van het personeel, terwijl dat net bezig was om het leven van de 50-jarige Arnhemmer te redden. De man overleed later in het ziekenhuis.

De Gelderlander had na het drama een interview met de moeder en zus van een van de verdachten. Pijnappels besloot echter het verhaal niet te plaatsen nadat medewerkers van de redactie van De Gelderlander werden bedreigd door een broer van één van de verdachten.

Nu blijkt dat Pijnappels zelfs zijn excuses aan deze man heeft aangeboden. John Lucas, hoofdofficier van Justitie in Arnhem, spreekt hierover zijn grote verbazing uit in een open brief.

"Mede doordat Pijnappels onder meer in de media heel nadrukkelijk had aangegeven dat hij het onacceptabel en onaanvaardbaar vond dat journalisten worden bedreigd was het meer dan verbazingwekkend ter zitting vast te stellen dat Pijnappels aan de verdachte een brief gestuurd had waarin hij zijn spijt tot uitdrukking bracht over het feit dat de verdachte zo lang in voorarrest had gezeten. In zijn brief stelde hij dat het nooit zijn bedoeling was geweest dat de zaak zo hoog zou oplopen."

Vervolgens verwijt Lucas de hoofdredacteur een gebrek aan burgermoed. "Mogelijk heeft de hoofdredacteur van De Gelderlander zijn redenen gehad voor deze brief. Deze redenen zijn mij echter niet duidelijk geworden, ook niet na een telefoongesprek met hem. (...) Ik mis hier de Zivilcourage, burgermoed, om op te staan en te blijven staan tegen gedaan onrecht. Burgermoed die verwacht wordt van elke burger maar zeker van mensen die de publieke taak dienen".

Lees hier de volledige brief op de website van het OM (link = http://www.om.nl/actueel/nieuws-_en/@153300/ingezonden_brief/ )

Werkelijk waar onvoorstelbaar. Je excuses aanbieden aan tuig, dat het nog niet waard is om in de schaduw van het gebouw van de Gelderlander te staan. Laf gedrag dat inderdaad een soort stijgende trend lijkt te zijn, waarbij slachtoffer zich moet gaan verexcuseren aan de dader dat het zo "hoog opgelopen" is....

Schandalig gewoon.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 12 april 2010 @ 11:51:19 #2
297939 PeterLudolf
Ordnung muss sein
pi_80219980
Wat een mietjes. Als je bedreigd wordt neem je maatregelen om jezelf te beschermen, maar nooit en te nimmer moet je toegeven. Al helemaal niet aan een stel inteelt Marokkanen die toch niks voorstellen.
Manni weiß was Autos brauchen
pi_80220016
wat een kneus
5caring motherfuckers like stephen king flicks
pi_80220082
quote:
Mede doordat Pijnappels onder meer in de media heel nadrukkelijk had aangegeven dat hij het onacceptabel en onaanvaardbaar vond dat journalisten worden bedreigd was het meer dan verbazingwekkend ter zitting vast te stellen dat Pijnappels aan de verdachte een brief gestuurd had waarin hij zijn spijt tot uitdrukking bracht over het feit dat de verdachte zo lang in voorarrest had gezeten.
Beetje Harry Potter-achtige plakzin
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 12 april 2010 @ 11:55:23 #5
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_80220136
Die hoofdredacteur is gewoon een slappe zak die per direct ontslagen moet worden. Dit soort tuig moet je niet excuses aanbieden, die moet je gewoon aanpakken. Nu denken ze dat je met een beetje geweld en een grote bek alles voor elkaar krijgt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 12 april 2010 @ 12:14:41 #6
297850 Babysap
Babysap is lekker!!
pi_80220707
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef karr-1 het volgende:
Die hoofdredacteur is gewoon een slappe zak die per direct ontslagen moet worden. Dit soort tuig moet je niet excuses aanbieden, die moet je gewoon aanpakken. Nu denken ze dat je met een beetje geweld en een grote bek alles voor elkaar krijgt.
Is ook zo. De wereld draait erop.
1x daags 2 vers geperste baby's
  maandag 12 april 2010 @ 12:17:29 #7
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_80220804
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Babysap het volgende:

[..]

Is ook zo. De wereld draait erop.
Dat is helaas ook weer waar
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_80221139
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat is helaas ook weer waar
Dat is alleen maar waar omdat het merendeel van de mensen geen ruggegraat meer heeft maar een soort van gelatine-achtige vervanging.
pi_80221289
In de TT staat Gelderland ipv Gelderlander.
5 Ferrari's op videoband!
pi_80221359
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In de TT staat Gelderland ipv Gelderlander.
pi_80221577
Misschien kunnen ze in de leer bij Peter R. de Vries om wat ruggengraat te krijgen?
pi_80224469
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:51 schreef PeterLudolf het volgende:
Wat een mietjes. Als je bedreigd wordt neem je maatregelen om jezelf te beschermen, maar nooit en te nimmer moet je toegeven. Al helemaal niet aan een stel inteelt Marokkanen die toch niks voorstellen.
Ohoh dit mag je helemaal niet zeggen van veel mensen.

Het is zielig hoor voor de marokanen. Slechte jeugd gehad, politie die achter ze aan zat. Ik vind dat we ze een extra uitkering moeten geven!
pi_80227219
Of de directeur weet meer van het voorval af dan in de media gemeld. Misschien viel het wel mee in vergelijking tot wat de media meldde en was een tijdenlang voorarrest inderdaad teveel van het goede.

Maar goed, dat is speculeren. Altijd een fijne hobby.
pi_80227510
Los van het feit dat ik de mening van Lucas deel, vind ik het wel opmerkelijk dat het OM nu ook al opiniestukken schrijft en publiceert.
  maandag 12 april 2010 @ 15:41:29 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_80228803
Ik ben eigenlijk benieuwd naar een reactie van De Gelderlander op deze brief van het OM. Een verklaring voor de excuses lijkt me wel op zijn plaats.

Even gezocht en een reactie gevonden:

Hoofdredacteur Pijnappels vindt het verwijt van Lucas niet terecht. Volgens hem is er immers gewoon aangifte gedaan en wordt de verdachte als gevolg daarvan berecht. "Tegelijkertijd is het in ieders belang de gespannen verhoudingen te normaliseren. Dat kan alleen door met elkaar te praten. Ook na de rechtszaak gaat het leven door en kunnen we elkaar in het openbaar tegenkomen. Daarnaast hebben we als krant nog altijd de ambitie om een verhaal te maken met de verdachte en zijn familie. We blijven nieuwsgierig naar de achtergronden van deze zaak."

bron

Ik vind het commentaar van de heer Pijnappels niet indrukwekkend moet ik zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_80230166
Vreemde actie van het OM er zo'n ophef van te maken
Zou natuurlijk te zot voor woorden zijn als die hoofdredacteur inderdaad zijn excuses heeft aangeboden. Maar om dat zo in de media uit te spelen is wel apart.

De reactie van Pijnappels lezend is het toch niet helemaal zo gegaan als het OM zegt. Er is gewoon aangifte gedaan van bedreiging en Pijnappels wil met de daders om te tafel zitten om het uit te praten. Vind ik ook wel een loffelijk streven om elkaar recht in de ogen te gaan kijken.

http://www.gelderlander.n(...)-Kees-Pijnappels.ece
Leaf
pi_80230275
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef VancouverFan het volgende:
Er is gewoon aangifte gedaan van bedreiging en Pijnappels wil met de daders om te tafel zitten om het uit te praten. Vind ik ook wel een loffelijk streven om elkaar recht in de ogen te gaan kijken.

Dit vind ik sowieso moediger dan achter het OM te schuilen...
pi_80230633
De tering wat een ruggengraatloze actie weer dit. Je moet niet excuses aan dat gespuis aanbieden, dat moeten zij, om te beginnen aan het ziekenhuispersoneel. Met bloemen.
pi_80230708
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef livelink het volgende:

Hoofdredacteur Pijnappels vindt het verwijt van Lucas niet terecht. Volgens hem is er immers gewoon aangifte gedaan en wordt de verdachte als gevolg daarvan berecht. "Tegelijkertijd is het in ieders belang de gespannen verhoudingen te normaliseren. Dat kan alleen door met elkaar te praten. Ook na de rechtszaak gaat het leven door en kunnen we elkaar in het openbaar tegenkomen. Daarnaast hebben we als krant nog altijd de ambitie om een verhaal te maken met de verdachte en zijn familie. We blijven nieuwsgierig naar de achtergronden van deze zaak."

Dus wat doe je dan, een excuusbrief sturen waarmee je de helft van NL over de zeik helpt. Nee dat is een prijzenswaardige strategie.
pi_80230859
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef McKillem het volgende:
De tering wat een ruggengraatloze actie weer dit. Je moet niet excuses aan dat gespuis aanbieden, dat moeten zij, om te beginnen aan het ziekenhuispersoneel. Met bloemen.
Hoezo geen ruggegraat?
De man wil de confrontatie aan met de crimineel.
Leaf
pi_80230912
quote:

bron
.
Vrij vertaald: ik schijt in mijn broek om die gast tegen te komen.
  maandag 12 april 2010 @ 16:38:07 #22
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80230922
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:36 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hoezo geen ruggegraat?
Dat zou geloofwaardiger zijn, mijn inziens, met open vizier in plaats van buigend.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_80230959
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Vrij vertaald: ik schijt in mijn broek om die gast tegen te komen.

Niet willen lezen is ook een kunst.
quote:
Ik denk dat zowel u als ik, en op de achtergrond ook uw familie, er bij gebaat zijn om met elkaar in gesprek te komen.
Leaf
pi_80230965
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:36 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hoezo geen ruggegraat?
Confrontatie? Het heeft er alle schijn van dat hij dat juist wil ontlopen. Confrontatie is die naar die gasten toelopen en zeggen stelletje bosmongolen, kijk es wat jullie voorstellen in deze maatschappij! Niet door als een mak lammetje "euh... maareh sorry van alles enzo he? zullen we even praatje praatje doen? met wat thee?", zo'n Cohen aanpak zegmaar.
pi_80230982
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:38 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat zou geloofwaardiger zijn, mijn inziens, met open vizier in plaats van buigend.
Ze hebben gewoon aangifte tegen de dader gedaan. Dus niks buigend.
Leaf
pi_80231038
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef McKillem het volgende:

[..]

Confrontatie? Het heeft er alle schijn van dat hij dat juist wil ontlopen. Confrontatie is die naar die gasten toelopen en zeggen stelletje bosmongolen, kijk es wat jullie voorstellen in deze maatschappij! Niet door als een mak lammetje "euh... maareh sorry van alles enzo he? zullen we even praatje praatje doen? met wat thee?", zo'n Cohen aanpak.
Ik zie liever de Cohen aanpak dan de Wilders aanpak.
Die eerste is op de lange termijn veel effectiever.
Leaf
pi_80231076
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Niet willen lezen is ook een kunst.
[..]

Wat lees ik niet dan? Ik reageer op een zin wat duidelijk bol staat van angst.
pi_80231120
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waarom nou gelijk weer Wilders. Wilders is niet de definitie van alles wat niet links is hoor.
Bovendien zou een Wilders aanpak uitzetting inhouden.
pi_80231219
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Jij ziet ook liever dat Peter R de beelden niet uitzend van een lustmoordenaar...nee want is al gestraft
Jij ziet het blijkbaar gewoon verkeerd.
  maandag 12 april 2010 @ 16:45:45 #30
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80231226
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon aangifte tegen de dader gedaan. Dus niks buigend.
Het gaat juist om die aangifte. Pijnappels heeft er spijt van dat door die aangifte de zaak zo hoog opliep en dat de verdachte zo lang in voorarrest heeft gezeten.
pi_80231274
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het gaat juist om die aangifte. Pijnappels heeft er spijt van dat door die aangifte de zaak zo hoog opliep en dat de verdachte zo lang in voorarrest heeft gezeten.
Ja maar wij lezen niet goed
  maandag 12 april 2010 @ 16:49:28 #32
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_80231367
Wat een zwakke lul is die hoofdredacteur zeg. Bah.
Ipv. de rug recht te houden buigt hij voor geweld/intimidatie van een stelletje heikneuters.
Dat kruiperige slaafse gedrag van hem doet de zaak al helemaal geen goed.
Wie lachen er nu het laatst? Juist ja, die marokanen. Dat geeft ze de stimulans het in de toekomst weer te doen.

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_80231621
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij ziet ook liever dat Peter R de beelden niet uitzend van een lustmoordenaar...nee want is al gestraft
Jij ziet het blijkbaar gewoon verkeerd.
En die rechter die het gebruik van die beelden verboden heeft ook
Leaf
pi_80231678
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wat lees ik niet dan? Ik reageer op een zin wat duidelijk bol staat van angst.
Je verwijt 'm dat die in zijn broek schijt van angst om 'm tegen te komen maar je leest niet dat die juist de confrontatie aan wil gaan.
Leaf
  maandag 12 april 2010 @ 16:58:45 #35
110987 ErwinRommel
pi_80231721
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je verwijt 'm dat die in zijn broek schijt van angst om 'm tegen te komen maar je leest niet dat die juist de confrontatie aan wil gaan.
Hoe dan? Door bij voorbaat al excuses aan te bieden? IK vind dat geen confrontatie aangaan maar buigen voor terreur.
pi_80231811
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik lees het anders. Het spijt Pijnappels dat die zaak onnodig uit de hand is gelopen. Dat blijkt ook wel uit de motivatie die die heeft gegeven bij de brief.
Leaf
pi_80231856
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hoe dan? Door bij voorbaat al excuses aan te bieden? IK vind dat geen confrontatie aangaan maar buigen voor terreur.
Tja, er zijn zat mensen die de confrontatie met de criminelen uberhaupt niet aangaan. Die gaan elke discussie uit de weg en roepen gewoon dat iemand maar weg moet rotten in de cel ofzo.
Leaf
  maandag 12 april 2010 @ 17:02:29 #38
110987 ErwinRommel
pi_80231878
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik lees het anders. Het spijt Pijnappels dat die zaak onnodig uit de hand is gelopen. Dat blijkt ook wel uit de motivatie die die heeft gegeven bij de brief.
Onzin. De enige die de zaak uit de hand hebben laten lopen zijn die daders zelf.
  maandag 12 april 2010 @ 17:03:56 #39
110987 ErwinRommel
pi_80231925
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Tja, er zijn zat mensen die de confrontatie met de criminelen uberhaupt niet aangaan. Die gaan elke discussie uit de weg en roepen gewoon dat iemand maar weg moet rotten in de cel ofzo.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen met bovenstaande?
pi_80231929
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Onzin. De enige die de zaak uit de hand hebben laten lopen zijn die daders zelf.
Wie z'n schuld zou het anders zijn?

Het is een beetje raar geschreven die brief. Maar het blijft wel prijzenswaardig dat die man de dialoog aan durft te gaan ipv alles aan het OM overlaten.
Leaf
pi_80231981
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk zeggen met bovenstaande?
Dat er niet alleen maar stil moet worden gestaan bij die "excuses" maar ook moet worden gekeken naar de bedoelingen daarvan. Het gesprek aangaan met de dader en alsnog het verhaal publiceren.
Leaf
  maandag 12 april 2010 @ 17:06:21 #42
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80232036
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met 'onnodig'. Dit vind ik een gekunstelde manier om dat het nooit zijn bedoeling was geweest dat de zaak zo hoog zou oplopen te interpreteren.
Bovendien staat dit ook haaks op Pijnappels eerder ingenomen standpunt, dat bedreiging van zijn medewerkers onacceptabel en onaanvaardbaar is.
  maandag 12 april 2010 @ 17:06:48 #43
110987 ErwinRommel
pi_80232051
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het is een beetje raar geschreven die brief. Maar het blijft wel prijzenswaardig dat die man de dialoog aan durft te gaan ipv alles aan het OM overlaten.
De dialoog aangaan door ten eerste je excuses aan te bieden? Dan geef je al bij voorbaat een zwaktebod af en geef je toe dat je buigt voor die rellers.
Dialoog prima, maar excuses vooraf voordat er een uitkomst is uit die dialoog vind ik gewoonweg laf.
Hou dan je rug recht. Die hoofdredacteur is geen man van "stavast", dat moge wel duidelijk zijn.
  maandag 12 april 2010 @ 17:09:20 #44
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80232159
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als er na de dialoog redenen zijn om excuses te maken, dan is het zo.
Voorafgaande aan een dialoog excuses maken is niet zuiver een confrontatie aangaan.
pi_80232632
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met 'onnodig'. Dit vind ik een gekunstelde manier om dat het nooit zijn bedoeling was geweest dat de zaak zo hoog zou oplopen te interpreteren.
Bovendien staat dit ook haaks op Pijnappels eerder ingenomen standpunt, dat bedreiging van zijn medewerkers onacceptabel en onaanvaardbaar is.
Daarom heeft die dus ook aangifte gedaan en dat Pijnappels in dat gesprek ook vast wel vertellen aan die jongen.
Het is niet zo dat ze gezellig naar de bioscoop gaan.
Leaf
pi_80232698
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

De dialoog aangaan door ten eerste je excuses aan te bieden? Dan geef je al bij voorbaat een zwaktebod af en geef je toe dat je buigt voor die rellers.
Dialoog prima, maar excuses vooraf voordat er een uitkomst is uit die dialoog vind ik gewoonweg laf.
Hou dan je rug recht. Die hoofdredacteur is geen man van "stavast", dat moge wel duidelijk zijn.
Mja, dat is jouw mening. Volgens mij is die man duidelijk in zijn bedoelingen en zie ik er echt geen bezwaar in dat die het op deze manier doet.

Er zouden meer mensen eens de discussie aan moeten gaan ipv vanuit hun ivoren toren schreeuwen dat het allemaal anders moet.
Leaf
  maandag 12 april 2010 @ 17:35:47 #47
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_80233133
quote:
Daarnaast hebben we als krant nog altijd de ambitie om een verhaal te maken met de verdachte en zijn familie. We blijven nieuwsgierig naar de achtergronden van deze zaak."[/i]

bron
De Gelderlander faalt al maanden in het schrijven van een fatsoenlijk achtergrondverhaal over de daders. Maar publiceert wel klakkeloos een brief van één van de families. Ze zijn de naam 'regionale krant' amper meer waardig. Iedereen met enige interesse in dit onderwerp in Nijmegen weet meer van deze zaak dan de krant durft te schrijven. Waarschijnlijk bang dat de jongeman de volgende keer een paar vriendjes meebrengt.

De knikkende knieeën van Pijnappels.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  maandag 12 april 2010 @ 17:42:46 #48
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_80233366
Deze jongen zal zich in ieder geval bijzonder in zijn nopjes voelen. Niet alleen was hij er in eerste instantie al in geslaagd met zijn dreigementen het verhaal inderdaad van tafel te krijgen, waarna een andere zus het door hem geautoriseerde verhaal aan een website vertelde. Hij heeft nu ook de excuses van de hoofdredacteur dat deze het dan wel onaanvaardbaar vond en heel erg voor zijn redacteur, dat hij aangifte heeft gedaan, maar dat het natuurlijk ook weer niet de bedoeling was dat het Openbaar Ministerie daar daadwerkelijk iets mee ging doen.

De oorspronkelijke reden van de aangifte was immers de ophef over het feit dat De Gelderlander een verhaal had geschrapt na dreigementen. Als dat niet via derden naar buiten was gekomen, hadden we nooit iets over deze zaak geweten.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  maandag 12 april 2010 @ 17:45:39 #49
110987 ErwinRommel
pi_80233452
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:22 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Mja, dat is jouw mening. Volgens mij is die man duidelijk in zijn bedoelingen en zie ik er echt geen bezwaar in dat die het op deze manier doet.

Er zouden meer mensen eens de discussie aan moeten gaan ipv vanuit hun ivoren toren schreeuwen dat het allemaal anders moet.
Dus eerst buigen voor dat soort klootzakken en dan proberen de discussie aan te gaan? Ik vind het een hele vreemde gang van zaken.
De discussie aangaan met dat soort tuig zou niet eens moeten. Bedreigingen etc etc..........letterlijk de persvrijheid bedreigen..........personeel etc.......kom op zeg, met dat soort gasten ga je niet in dialoog. Evenmin zoals men dat zou doen met pedo-verkrachters of criminelen in het algemeen.
  maandag 12 april 2010 @ 17:49:28 #50
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80233578
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:20 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Daarom heeft die dus ook aangifte gedaan en dat Pijnappels in dat gesprek ook vast wel vertellen aan die jongen.
Het is niet zo dat ze gezellig naar de bioscoop gaan.
Jij weet niet wat er in dit gesprek gewisseld gaat worden.
De excuusbrief kwam als gevolg op de aangifte. Ik heb nog niet het idee gekregen dat je dit kan bevatten.
Pijnappels vond de bedreiging van journalisten een zeer ernstige zaak, maar in de brief gaf hij blijk aan de verdachte van zijn spijt dat de zaak zo hoog was opgelopen en dat de verdachte zo lang achter tralies zat.

Ik heb jou niets zien stellen over deze ambivalentie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')