quote:Op maandag 12 april 2010 10:43 schreef IkWilbert het volgende:
slachteroffter schijnt overleden te zijn...
twitter:
rickthomson: RT @lammert: BNR: SLACHTOFFER STEEKPARTIJ SCHOOL GOOR OVERLEDEN
quote:De jongen deed op het ROC mee aan een inburgeringscursus, hij zat er niet op school.
Waarom ben ik niet verbaastquote:
Daar stopte ik met lezenquote:De jongen deed op het ROC mee aan een inburgeringscursus
Van wat ik uit de berichten begrijp is het de dader en niet het slachtoffer.quote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Want mensen die meedoen aan een inburgeringscursus die mag je doodsteken?
Ik vind het persoonlijk meer een domme reactie van de dader, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggenquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Van wat ik uit de berichten begrijp is het de dader en niet het slachtoffer.
Blijft een domme reactie van Voss.
Om te slagen moet je ook mensen kunnen poppen met je nivi, jwz.quote:Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wist dat die cursussen erg moeilijk waren, maar dit is toch wel heel overdreven.
quote:
Je hebt domheid in gradatiesquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk meer een domme reactie van de dader, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
quote:Ooggetuigen steekpartij Goor: Dader riep: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken.
De les "conflictbeheersing met je klasgenootjes" was duidelijk nog niet met goed gevolg afgeslotenquote:Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wist dat die cursussen erg moeilijk waren, maar dit is toch wel heel overdreven.
Ow ik dacht dat de dader een inburgeringscursus volgdequote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want? Heb je een immigrant die zijn steentje wil bijdragen in Nederland door een inburgeringscursus te volgen, wordt ie neergestoken...
Wie weet wat hier voor verhaal nog voor zit inderdaadquote:
Zowel dader als slachtoffer lees ik net. Niet dat dat de situatie anders maakt overigens, het blijft sneu/triest.quote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat de dader een inburgeringscursus volgde
De dader zat op dezelfde cursusquote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want? Heb je een immigrant die zijn steentje wil bijdragen in Nederland door een inburgeringscursus te volgen, wordt ie neergestoken...
Er gebeurd daar vaak genoeg wat hoor, maar elke keer is er weer één te veel, treurig dat er nu zelfs iemand moet sterven.quote:Op maandag 12 april 2010 10:50 schreef mindyourstep het volgende:
Begint die ongein nu ook al in kleine dorpen in Twente :S
Ahh okay, ze volgde beide die cursus.quote:Het slachtoffer en de dader zijn asielzoekers. Zij volgden een inburgeringscursus op het ROC.
Inderdaad. Gelukkig is de dader opgepakt. Nu 'afwachten' als rechtgeaarde ramptoeristen dat we zijn wat de oorzaak is geweest.quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Er gebeurd daar vaak genoeg wat hoor, maar elke keer is er weer één te veel, treurig dat er nu zelfs iemand moet sterven.
Ik heb eens voor de "fun" een ROC bezocht. Ik voelde me daar alles behalve veilig, hele beveiligingspoorten waar je doorheen moet lopen, balies nagenoeg afgesloten met veiligheidsglas, jongens die ongegeneerd op het schoolplein stonden te pissen.quote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wie weet wat hier voor verhaal nog voor zit inderdaad
Bah, weer iemand onnodig overleden...En dat op een school, een van de plekken waar je je onvoorwaardelijk veilig moet voelen ...
Te gek voor woordenquote:Op maandag 12 april 2010 10:55 schreef IkWilbert het volgende:
dader zou 23 jaar oud zijn, slachtoffer is 46 jaar oud
quote:Dan lees ik 'steekpartij bij school Goor' en denk ik als eerste - 'goh is Gordon naar school geweest dan?
Zo zie je maar weer, de taalles zorgt er in ieder geval voor dat ze zich in BN uit kunnen drukken.quote:Ooggetuigen steekpartij Goor: Dader riep: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken.
BN als in Bingo Nederlands?quote:Op maandag 12 april 2010 11:07 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, de taalles zorgt er in ieder geval voor dat ze zich in BN uit kunnen drukken.
Mijn vermoede aangaande de nationaliteiten wordt maar weer 'ns bevestigd.quote:GOOR - Een 46-jarige Irakees is maandagmorgen omgekomen bij een steekpartij op een school in het Twentse Goor. Een 23-jarige Somaliër stak zijn medeleerling neer tijdens een inburgeringscursus.
Had iemand iets anders verwacht dan?quote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mijn vermoede aangaande de nationaliteiten wordt maar weer 'ns bevestigd.
Ze hebben het over een jongen, niet over een man.quote:Op maandag 12 april 2010 10:55 schreef IkWilbert het volgende:
dader zou 23 jaar oud zijn, slachtoffer is 46 jaar oud
Klopt, het klimaat daar, ongeacht welke overigens, is echt ver beneden peil. Het vervelende is dat die poortjes pas vrij recent zijn, naar aanleiding van, wat ik heb begrepen, steeds verder uit de hand lopende incidenten, ruzies, vetes en echte matpartijen waarbij grof geweld niet geschuwd werd.quote:Op maandag 12 april 2010 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb eens voor de "fun" een ROC bezocht. Ik voelde me daar alles behalve veilig, hele beveiligingspoorten waar je doorheen moet lopen, balies nagenoeg afgesloten met veiligheidsglas, jongens die ongegeneerd op het schoolplein stonden te pissen.
Wat een contrast met de universiteit, waar alles schoon is - geen enkel poortje te zien is en in iedereen vrijelijk in en uit kan lopen.
Ik heb ook heel veel mensen neergeschoten in irak en afghanistan. Gaat ie mij nu ook afmaken? Komt ie me in NL opzoeken? Dus de oorlog verplaatst zich gewoon van daar naar hier? Cool. Fijn dat wij het ook even te horen krijgen van de heren in kwestie. Mensen, wees je hiervan bewust.quote:Op maandag 12 april 2010 11:00 schreef Blistering het volgende:
Ooggetuigen steekpartij Goor: Dader riep: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken.
1. Het slachtoffer was een Iraki. De dader een Somalier. Dus ik volg je beredenering even niet.quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Babysap het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel mensen neergeschoten in irak en afghanistan. Gaat ie mij nu ook afmaken? Komt ie me in NL opzoeken? Dus de oorlog verplaatst zich gewoon van daar naar hier? Cool. Fijn dat wij het ook even te horen krijgen van de heren in kwestie. Mensen, wees je hiervan bewust.
IES KOELTOER!!! Jij MOET begraaip!!quote:Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Klopt, het klimaat daar, ongeacht welke overigens, is echt ver beneden peil. Het vervelende is dat die poortjes pas vrij recent zijn, naar aanleiding van, wat ik heb begrepen, steeds verder uit de hand lopende incidenten, ruzies, vetes en echte matpartijen waarbij grof geweld niet geschuwd werd.
Allemaal schoolvoorbeelden (de overlastgevers) van slechte opvoedkundige achtergrond.
Wat begrijp je niet aan de woorden: ik heb veel mensen neergeschoten?quote:Op maandag 12 april 2010 11:21 schreef Amos_ het volgende:
[..]
1. Het slachtoffer was een Iraki. De dader een Somalier. Dus ik volg je beredenering even niet.
Enne, jij hebt heel veel mensen neergeschoten?
Niet om het een of ander, maar als ze mensen die zich zo uitlaten over anderen al de mogelijkheid geven om andere levende wezens dood te schieten, zie ik het somber in voor de mensheidquote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef Babysap het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de woorden: ik heb veel mensen neergeschoten?
Als je de 'ooggetuige' moet geloven handelde de man met voorbedachte rade.quote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
Inburgeringscursus: aap-noot-mes.![]()
Triest dat dit weer moet gebeuren, maar wie gaat er dan ook met een mes naar school?
Lijkt mij ook, dat mes had hij vast niet bij zich om 'een appeltje te schillen'quote:Op maandag 12 april 2010 12:09 schreef BoNi het volgende:
Als je de 'ooggetuige' moet geloven handelde de man met voorbedachte rade.
De term volwassen is dan ook heel betrekkelijkquote:Op maandag 12 april 2010 12:40 schreef Isabeau het volgende:
ROC...VMBO....school....ik denk dus direct aan een ruzie tussen twee opgefokte tieners, al dan niet van buitenlandse afkomst.
Blijken het twee volwassen mensen te zijn
Blijkbaarquote:Op maandag 12 april 2010 12:40 schreef Amos_ het volgende:
De term volwassen is dan ook heel betrekkelijk
Ik heb ook veel mensen neergeschoten in irak en afghanistan.quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Babysap het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel mensen neergeschoten in irak en afghanistan. Gaat ie mij nu ook afmaken? Komt ie me in NL opzoeken? Dus de oorlog verplaatst zich gewoon van daar naar hier? Cool. Fijn dat wij het ook even te horen krijgen van de heren in kwestie. Mensen, wees je hiervan bewust.
Omdat je hooguit verbaasd kunt zijn.quote:
Kom je ook?quote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Omdat je hooguit verbaasd kunt zijn.
Misschien is een koersoesje wat voor je?
De term heet tegenwoordig Algemeen Nederlands.quote:Op maandag 12 april 2010 11:07 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, de taalles zorgt er in ieder geval voor dat ze zich in BN uit kunnen drukken.
Nou deze 2 zijn nu in ieder geval wegquote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef fespo het volgende:
en dit soort volk moet in nederland komen gaan wonen.![]()
Sinds wanneer heb je een mes nodig om een banaantje te pellenquote:Op maandag 12 april 2010 12:35 schreef xenobinol het volgende:
Lijkt mij ook, dat mes had hij vast niet bij zich om 'een appeltje te schillen'
Nieuwe lesmethode.quote:Op maandag 12 april 2010 12:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, dat mes had hij vast niet bij zich om 'een appeltje te schillen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach.. over smaak valt niet te twisten. Overigens is er geen sprake van racisme, hoogstens worden er karaktereigenschappen van bepaalde lieden uitgelichtquote:Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waarom lees ik zelden een goeie racistische grap hier?
Veel pogingen, maar zelden lollig. Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |