quote:Op maandag 12 april 2010 10:43 schreef IkWilbert het volgende:
slachteroffter schijnt overleden te zijn...
twitter:
rickthomson: RT @lammert: BNR: SLACHTOFFER STEEKPARTIJ SCHOOL GOOR OVERLEDEN
quote:De jongen deed op het ROC mee aan een inburgeringscursus, hij zat er niet op school.
Waarom ben ik niet verbaastquote:
Daar stopte ik met lezenquote:De jongen deed op het ROC mee aan een inburgeringscursus
Want mensen die meedoen aan een inburgeringscursus die mag je doodsteken?quote:
Van wat ik uit de berichten begrijp is het de dader en niet het slachtoffer.quote:Op maandag 12 april 2010 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Want mensen die meedoen aan een inburgeringscursus die mag je doodsteken?
Ik vind het persoonlijk meer een domme reactie van de dader, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggenquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Van wat ik uit de berichten begrijp is het de dader en niet het slachtoffer.
Blijft een domme reactie van Voss.
Om te slagen moet je ook mensen kunnen poppen met je nivi, jwz.quote:Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wist dat die cursussen erg moeilijk waren, maar dit is toch wel heel overdreven.
quote:
Je hebt domheid in gradatiesquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk meer een domme reactie van de dader, maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
quote:Ooggetuigen steekpartij Goor: Dader riep: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken.
De les "conflictbeheersing met je klasgenootjes" was duidelijk nog niet met goed gevolg afgeslotenquote:Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wist dat die cursussen erg moeilijk waren, maar dit is toch wel heel overdreven.
Ow ik dacht dat de dader een inburgeringscursus volgdequote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want? Heb je een immigrant die zijn steentje wil bijdragen in Nederland door een inburgeringscursus te volgen, wordt ie neergestoken...
Wie weet wat hier voor verhaal nog voor zit inderdaadquote:
Zowel dader als slachtoffer lees ik net. Niet dat dat de situatie anders maakt overigens, het blijft sneu/triest.quote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat de dader een inburgeringscursus volgde
De dader zat op dezelfde cursusquote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want? Heb je een immigrant die zijn steentje wil bijdragen in Nederland door een inburgeringscursus te volgen, wordt ie neergestoken...
Er gebeurd daar vaak genoeg wat hoor, maar elke keer is er weer één te veel, treurig dat er nu zelfs iemand moet sterven.quote:Op maandag 12 april 2010 10:50 schreef mindyourstep het volgende:
Begint die ongein nu ook al in kleine dorpen in Twente :S
Ahh okay, ze volgde beide die cursus.quote:Het slachtoffer en de dader zijn asielzoekers. Zij volgden een inburgeringscursus op het ROC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |