Lijkt mij ook, dat mes had hij vast niet bij zich om 'een appeltje te schillen'quote:Op maandag 12 april 2010 12:09 schreef BoNi het volgende:
Als je de 'ooggetuige' moet geloven handelde de man met voorbedachte rade.
De term volwassen is dan ook heel betrekkelijkquote:Op maandag 12 april 2010 12:40 schreef Isabeau het volgende:
ROC...VMBO....school....ik denk dus direct aan een ruzie tussen twee opgefokte tieners, al dan niet van buitenlandse afkomst.
Blijken het twee volwassen mensen te zijn
Blijkbaarquote:Op maandag 12 april 2010 12:40 schreef Amos_ het volgende:
De term volwassen is dan ook heel betrekkelijk
Ik heb ook veel mensen neergeschoten in irak en afghanistan.quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Babysap het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel mensen neergeschoten in irak en afghanistan. Gaat ie mij nu ook afmaken? Komt ie me in NL opzoeken? Dus de oorlog verplaatst zich gewoon van daar naar hier? Cool. Fijn dat wij het ook even te horen krijgen van de heren in kwestie. Mensen, wees je hiervan bewust.
Omdat je hooguit verbaasd kunt zijn.quote:
Kom je ook?quote:Op maandag 12 april 2010 12:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Omdat je hooguit verbaasd kunt zijn.
Misschien is een koersoesje wat voor je?
De term heet tegenwoordig Algemeen Nederlands.quote:Op maandag 12 april 2010 11:07 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, de taalles zorgt er in ieder geval voor dat ze zich in BN uit kunnen drukken.
Nou deze 2 zijn nu in ieder geval wegquote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef fespo het volgende:
en dit soort volk moet in nederland komen gaan wonen.![]()
Sinds wanneer heb je een mes nodig om een banaantje te pellenquote:Op maandag 12 april 2010 12:35 schreef xenobinol het volgende:
Lijkt mij ook, dat mes had hij vast niet bij zich om 'een appeltje te schillen'
Nieuwe lesmethode.quote:Op maandag 12 april 2010 12:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, dat mes had hij vast niet bij zich om 'een appeltje te schillen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach.. over smaak valt niet te twisten. Overigens is er geen sprake van racisme, hoogstens worden er karaktereigenschappen van bepaalde lieden uitgelichtquote:Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waarom lees ik zelden een goeie racistische grap hier?
Veel pogingen, maar zelden lollig. Jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |