Inderdaad. Gelukkig is de dader opgepakt. Nu 'afwachten' als rechtgeaarde ramptoeristen dat we zijn wat de oorzaak is geweest.quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef Bevin het volgende:
[..]
Er gebeurd daar vaak genoeg wat hoor, maar elke keer is er weer één te veel, treurig dat er nu zelfs iemand moet sterven.
Ik heb eens voor de "fun" een ROC bezocht. Ik voelde me daar alles behalve veilig, hele beveiligingspoorten waar je doorheen moet lopen, balies nagenoeg afgesloten met veiligheidsglas, jongens die ongegeneerd op het schoolplein stonden te pissen.quote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wie weet wat hier voor verhaal nog voor zit inderdaad
Bah, weer iemand onnodig overleden...En dat op een school, een van de plekken waar je je onvoorwaardelijk veilig moet voelen ...
Te gek voor woordenquote:Op maandag 12 april 2010 10:55 schreef IkWilbert het volgende:
dader zou 23 jaar oud zijn, slachtoffer is 46 jaar oud
quote:Dan lees ik 'steekpartij bij school Goor' en denk ik als eerste - 'goh is Gordon naar school geweest dan?
Zo zie je maar weer, de taalles zorgt er in ieder geval voor dat ze zich in BN uit kunnen drukken.quote:Ooggetuigen steekpartij Goor: Dader riep: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken.
BN als in Bingo Nederlands?quote:Op maandag 12 april 2010 11:07 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, de taalles zorgt er in ieder geval voor dat ze zich in BN uit kunnen drukken.
Mijn vermoede aangaande de nationaliteiten wordt maar weer 'ns bevestigd.quote:GOOR - Een 46-jarige Irakees is maandagmorgen omgekomen bij een steekpartij op een school in het Twentse Goor. Een 23-jarige Somaliër stak zijn medeleerling neer tijdens een inburgeringscursus.
Had iemand iets anders verwacht dan?quote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mijn vermoede aangaande de nationaliteiten wordt maar weer 'ns bevestigd.
Ze hebben het over een jongen, niet over een man.quote:Op maandag 12 april 2010 10:55 schreef IkWilbert het volgende:
dader zou 23 jaar oud zijn, slachtoffer is 46 jaar oud
Klopt, het klimaat daar, ongeacht welke overigens, is echt ver beneden peil. Het vervelende is dat die poortjes pas vrij recent zijn, naar aanleiding van, wat ik heb begrepen, steeds verder uit de hand lopende incidenten, ruzies, vetes en echte matpartijen waarbij grof geweld niet geschuwd werd.quote:Op maandag 12 april 2010 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb eens voor de "fun" een ROC bezocht. Ik voelde me daar alles behalve veilig, hele beveiligingspoorten waar je doorheen moet lopen, balies nagenoeg afgesloten met veiligheidsglas, jongens die ongegeneerd op het schoolplein stonden te pissen.
Wat een contrast met de universiteit, waar alles schoon is - geen enkel poortje te zien is en in iedereen vrijelijk in en uit kan lopen.
Ik heb ook heel veel mensen neergeschoten in irak en afghanistan. Gaat ie mij nu ook afmaken? Komt ie me in NL opzoeken? Dus de oorlog verplaatst zich gewoon van daar naar hier? Cool. Fijn dat wij het ook even te horen krijgen van de heren in kwestie. Mensen, wees je hiervan bewust.quote:Op maandag 12 april 2010 11:00 schreef Blistering het volgende:
Ooggetuigen steekpartij Goor: Dader riep: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken.
1. Het slachtoffer was een Iraki. De dader een Somalier. Dus ik volg je beredenering even niet.quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Babysap het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel mensen neergeschoten in irak en afghanistan. Gaat ie mij nu ook afmaken? Komt ie me in NL opzoeken? Dus de oorlog verplaatst zich gewoon van daar naar hier? Cool. Fijn dat wij het ook even te horen krijgen van de heren in kwestie. Mensen, wees je hiervan bewust.
IES KOELTOER!!! Jij MOET begraaip!!quote:Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Klopt, het klimaat daar, ongeacht welke overigens, is echt ver beneden peil. Het vervelende is dat die poortjes pas vrij recent zijn, naar aanleiding van, wat ik heb begrepen, steeds verder uit de hand lopende incidenten, ruzies, vetes en echte matpartijen waarbij grof geweld niet geschuwd werd.
Allemaal schoolvoorbeelden (de overlastgevers) van slechte opvoedkundige achtergrond.
Wat begrijp je niet aan de woorden: ik heb veel mensen neergeschoten?quote:Op maandag 12 april 2010 11:21 schreef Amos_ het volgende:
[..]
1. Het slachtoffer was een Iraki. De dader een Somalier. Dus ik volg je beredenering even niet.
Enne, jij hebt heel veel mensen neergeschoten?
Niet om het een of ander, maar als ze mensen die zich zo uitlaten over anderen al de mogelijkheid geven om andere levende wezens dood te schieten, zie ik het somber in voor de mensheidquote:Op maandag 12 april 2010 11:22 schreef Babysap het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de woorden: ik heb veel mensen neergeschoten?
Als je de 'ooggetuige' moet geloven handelde de man met voorbedachte rade.quote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
Inburgeringscursus: aap-noot-mes.![]()
Triest dat dit weer moet gebeuren, maar wie gaat er dan ook met een mes naar school?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |