Als je bij subsidie-instellingen geloofsuitingen voor moslims (hoofddoekje) verbiedt en voor joden (keppeltje) niet, dan is dat toch discriminatie? Dat was nl. het punt wat jij ontkent: Wilders wil discrimineren.quote:Op maandag 12 april 2010 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op subsidie instellingen ja, niet wat je op straat over je kop heen trekt. Daar heeft die witte knakker geen ruk mee te maken. Maar hij kan als medewetgever wel wetten maken dat bij overheids instellingen aan bepaalde dresscodes voldaan moet worden.
Terugsturen, huppa! Lekker simpelquote:Op maandag 12 april 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er geen gescheiden dingen zijn komen die vrouwen nooit opdagen. Wat wil je dan, dat we ze uit hun huis laten sleuren door stadscommando's?
Precies, we hebben de wetenschap niet nodig. We kunnen aan onze klompen aanvoelen dat klimaatverandering onzin is, de beste manier om Nederland veilig te maken harder straffen is en dat het aantal moslims gelijk staat aan de ondergang van een land. Hoeven we allemaal niet te onderbouwen, slaap zacht.quote:Op maandag 12 april 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Te simpel, zoals vrijwel alle ideeën van de PVV.
Ah, #23 van de PVV lijstquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:10 schreef TheVotary het volgende:
Dit zegt James Sharpe over jullie discussie(ik neem aan dat dit de nr. 23 betreft of het moet toevallig iemand anders zijn met dezelfde naam):
[ afbeelding ]
Beste Iris, Ik heb zelf twee dochters van 9 en 14 en zou graag bij deze op jou stukje willen reageren. Als vader vind ik het belangrijk om e.e.a. uit te leggen/duidelijk te maken. Ik begrijp je standpunt omdat je niet anders hoort en leest op TV en in de kranten. Ik kan je verzekeren dat Geert Wilders en de PVV helemaal niks tegen Moslims hebben en ze al helemaal niet uit Nederland willen zetten. Wat ze zeggen is dat alleen die mensen die op basis van hun geloof onze regels en gebruiken niet willen accepteren maar beter kunnen vertrekken. Waar het op neer komt is dat Geert Wilders vecht voor 'n veiliger, eerlijker en gezonder Nederland en daar horen dus ook Moslims bij die zich aan onze regels houden. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is voor je.
Doe ermee wat je wilt.![]()
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/5272/Woensdag:_vrijheid_voor_allemaal
Dingen die ik me zo even voor de geest haal: boerkaverbod, initiatiefwetsvoorstel minimumstraffen en een iniatiefswetsvoorstel dierenmishandeling en volgens mij is er ook al eens een initatiefwetsvoorstel geweest inzake toetreding Turkije. Ook een beetje raar dat je denkt dat een partij die nu al een aantal jaartjes er zit geen iniatiefwetsvoorstellen heeft ingediend. Wat ik begrijp van vriend en vijanden daar is 1 ding zeker dat die fractie zich het leplazerus werkt. Moet ook wel aangezien alles onder een vergrootglas komt te liggen omdat ze een nieuwe partij zijn (en dus een bedreiging voor de heersende partijen).quote:Op maandag 12 april 2010 23:43 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PVV nog nooit een initiatiefwetsvoorstel ingediend.
Dat zegt ie inderdaad, als je het goed leest.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Geert Wilders heeft helemaal niks tegen moslims, hij wil ze alleen anders gaan behandelen dan niet-moslims."
Dank je James! Helder!
Je bedoelt net als de NsdAP die moslima's prominent knuffelt op verkiezingscongressen, posters en in het Rotterdamse theater?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
"Geert Wilders heeft helemaal niks tegen moslims, hij wil ze alleen anders gaan behandelen dan niet-moslims."
Dank je James! Helder!
hoe is dit in godsvredesnaam een ongelijke behandeling? Mannen krijgen een inburgeringscursus, vrouwen krijgen een inburgeringscursus. Niemand gaat erop achter uit, niemand wordt voorgetrokken. Iedereen mag/moet het immers doen, man of vrouw. Er zou pas sprake zijn van een ongelijke behandeling als de een geen inburgeringscursus moet doen, en de ander wel.quote:Op maandag 12 april 2010 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toon mij daar het eerste wetsvoorstel aan waar dat instaat, dat ze daadwerkelijk de Koran willen verbieden. Jij roept het Remlof. toon het aan, aantonen en bewijzenEn ja hij wil de verdere islamisering van Nederland tegengaan, maar zeker niet het leven van Moslims in dit land onmogelijk maken, dat allemaal ten behoeve van onze vrijheid. Ga alle islamitische landen af, of er is een theocratie of een dictatuur. Dat verzint hij niet, het zijn de spijkerharde feiten.
Maar ik heb nog steeds geen enkel punt gehoord hoe Moslims hier discrimineert worden, je kan toch wel 3 dingen noemen Remlof? Please!!!!!!
Nu we het toch over discriminatie hebben, en aangezien dat iets zeer verwerpelijks is wil ik er het volgende over kwijt. Waarom mogen Moslima's hun eigen zwemuurtjes hebben zonder dat daar andere mannen bij zijn? Discriminatie. Waarom wordt er gescheiden inburgerings cursussen gegeven? Discriminatie. Waarom krijgen Marokkaanse jongens voor wangedrag geld van de gemeente? Hardwerkende vmbo'ers uit het oosten krijgen dat niet, daar gedragen ze zich. Discriminatie dus.
STOP DISCRIMINATIE, STOP DE PVDA!
Die turkse jongen is evenzeer Nederlander als jij en ik. Je kan geen Nederlander zijn, maar wel een andere straf krijgen dan andere Nederlanders. En dat is wat je doet. Op basis van dat andere paspoort, dewelke voor de Nederlandse wet niets uitmaakt, wil je mensen anders behandelen, anders straffen, dan anderen. Dat staat nooit voor een rechter, en verander je die eerste grondwet, komen zo'n beetje al je internationale verdragen in het geding, omdat je ineens verworden bent tot een tweede Iran.quote:Op maandag 12 april 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een 17 jarige Turk die de criminaliteit ingaat en daarna weer recidiveert, dan zou hij wat mij betreft met of zonder Nederlands paspoort Nederland uitgegooid moeten worden, waarom? Omdat hij van origine van Turkse afkomst is.
Niet zelden door ouders die geen woord Nederlands spreken en die via schotelantenne en gebedshuis, op kosten van de hen zo vreemde belastingbetaler - daarin gesteund door o.a. naar het Arabisch vertaalde gemeentelijke foldertjes, wat nou stimulans - leven in een heel andere maatschappij dan de onze.quote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het land van herkomst (= waar ze geboren en getogen zijn en het staatsburgerschap van hebben) is Nederland.
[..]
Als ik ooit uit Nederland vertrek of me gewapend tegen de overheid ga verzetten is dat juist omdat *hier* de democratie buiten spel wordt gezet.
[..]
Deze discussie begon met een knieschot hè? En van wie kwam die uitspraak? Juist.
Ik heb drie van de vier gevonden. Blijkbaar hebben ze weinig indruk gemaakt. De fractie dient ze in, en daarna gebeurt er weinig meer mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:27 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dingen die ik me zo even voor de geest haal: boerkaverbod, initiatiefwetsvoorstel minimumstraffen en een iniatiefswetsvoorstel dierenmishandeling en volgens mij is er ook al eens een initatiefwetsvoorstel geweest inzake toetreding Turkije.
Yeah, nee, waarschijnlijk niet. Dat denkt hij alleen maar. Tenzij je discriminatie op basis van religie wilt gaan legitimeren.quote:Op maandag 12 april 2010 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op subsidie instellingen ja, niet wat je op straat over je kop heen trekt. Daar heeft die witte knakker geen ruk mee te maken. Maar hij kan als medewetgever wel wetten maken dat bij overheids instellingen aan bepaalde dresscodes voldaan moet worden.
Daarom:quote:Op dinsdag 13 april 2010 04:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt net als de NsdAP die moslima's prominent knuffelt op verkiezingscongressen, posters en in het Rotterdamse theater?![]()
![]()
![]()
Moslims moeten maar eens net zo behandeld worden als andere Nederlanders. Dat is al moeilijk genoeg met die linkse knuffelarij hier.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 04:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt net als de NsdAP die moslima's prominent knuffelt op verkiezingscongressen, posters en in het Rotterdamse theater?![]()
![]()
![]()
Daarbij kreeg hij de steun van jouw grote blonde heldquote:Op maandag 12 april 2010 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]Tofik dibi die bij extreem linkse optochten is.
Zijn ze niet gewoon afgewezen in de Kamer? Of is er nog niet over gestemd?quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:51 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb drie van de vier gevonden. Blijkbaar hebben ze weinig indruk gemaakt. De fractie dient ze in, en daarna gebeurt er weinig meer mee.
Het boerkaverbodwetsvoorstel ligt stil sinds januari 2008, het dierenmishandelingswetsvoorstel is nooit ingediend. Het minimumstraffenwetsvoorstel ligt stil sinds het indienen in juli 2009 en het initiatiefwetsvoorstel over Turkije ligt stil sinds juni 2006.
Ze mogen geen geloofshuizen meer bouwen, geen scholen meer stichten, niet meer openlijk tonen dat ze een geloof belijden, et cetera.quote:Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HOE behandeld hij Moslims anders? Krijgen ze met Wilders minder loon, moeten ze meer belasting betalen? HOE HOE HOE?
Dat je ze die keuzes voorlegt, A of B. Zo haal je ze uit hun sociale isolement.quote:Op maandag 12 april 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er geen gescheiden dingen zijn komen die vrouwen nooit opdagen. Wat wil je dan, dat we ze uit hun huis laten sleuren door stadscommando's?
Ontkracht? Volgens mij zit jij in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:42 schreef phpmystyle het volgende:
Alles wat hier gezegd wordt heb ik in op de vorige pagina al ontkracht. Wees orgineel!
Mijn post reeks met oa Remlof.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontkracht? Volgens mij zit jij in het verkeerde topic
We hebben niks tegen moslims maar vinden wel dat sommige van hen beter kunnen vertrekken. Over het waarom laat onze James zich niet uit. Laat ik dat gat dan maar eens vullen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:10 schreef TheVotary het volgende:
Dit zegt James Sharpe over jullie discussie(ik neem aan dat dit de nr. 23 betreft of het moet toevallig iemand anders zijn met dezelfde naam):
[ afbeelding ]
Beste Iris, Ik heb zelf twee dochters van 9 en 14 en zou graag bij deze op jou stukje willen reageren. Als vader vind ik het belangrijk om e.e.a. uit te leggen/duidelijk te maken. Ik begrijp je standpunt omdat je niet anders hoort en leest op TV en in de kranten. Ik kan je verzekeren dat Geert Wilders en de PVV helemaal niks tegen Moslims hebben en ze al helemaal niet uit Nederland willen zetten. Wat ze zeggen is dat alleen die mensen die op basis van hun geloof onze regels en gebruiken niet willen accepteren maar beter kunnen vertrekken. Waar het op neer komt is dat Geert Wilders vecht voor 'n veiliger, eerlijker en gezonder Nederland en daar horen dus ook Moslims bij die zich aan onze regels houden. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is voor je.
Doe ermee wat je wilt.![]()
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/5272/Woensdag:_vrijheid_voor_allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |