abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80253210
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mijn post reeks met oa Remlof.
Ten eerst pakte Remlof jou niet op het punt waar jij het ergst mee in de fout ging; namelijk het discriminerende karakter van de PVV. Diverse posters hebben aangetoond dat de PVV wel degelijk met twee maten meet.

Daarnaast heb jij hetgeen dat Remlof schreef niet ontkracht, je hebt enkel je PVV-wereldbeeld op zijn situatieschets los gelaten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80253226
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Die partij bestond alleen in Duitsland, is nooit in Rotterdam geweest, had niet echt veel op met moslima's en is sinds 1945 verboden.
Tip: let op de kleine en Hoofdletters en je weet welke reincarnatie van Goebbels' "Amsterdamse schoolboeken: Fortuyn was een extremist een een foute man" ik bedoel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:02:08 #203
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80253235
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben niks tegen moslims maar vinden wel dat sommige van hen beter kunnen vertrekken. Over het waarom laat onze James zich niet uit. Laat ik dat gat dan maar eens vullen.

Beste Iris,

Wanneer moeten moslims vertrekken? Een zeer goede vraag. Stel dat jij een moslim bent en jouw broer rottigheid uit. Dan worden jij en je familieleden het land uitgezet. Maar wees gerust, de PVV heeft niets tegen moslims. Indien jij en je familieleden aan de keukentafel een gezellig gesprek voeren over de sharia, dan wacht jullie een enkeltje Casablance. Maar Iris, vrees niet, de PVV heeft niets tegen moslims. Ik hoop dat het nu wat duidelijk voor je is.

Hier moet ik even over nadenken, A is het wel echt de persoon, B even de context op mij in laten werken.

Het enige wat ik nu zeg is dat hier hiermee niet mee eens bent, en dit is ook niet het gedachtegoed van Wilders zelf. Wilders vindt dat iedereen hier mag blijven mits ze zich gedragen conform rechtstaat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:03:46 #204
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80253262
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze mogen geen geloofshuizen meer bouwen, geen scholen meer stichten, niet meer openlijk tonen dat ze een geloof belijden, et cetera.
Dat is niet anders behandelen, dat is ze redden van hun achterlijke geloof, en in het licht van de superieure westerse samenleving trekken!
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hier moet ik even over nadenken, A is het wel echt de persoon, B even de context op mij in laten werken.

Het enige wat ik nu zeg is dat hier hiermee niet mee eens bent, en dit is ook niet het gedachtegoed van Wilders zelf. Wilders vindt dat iedereen hier mag blijven mits ze zich gedragen conform rechtstaat.
Conform de rechtstaat, + wat dingetjes van Wilders zelf. Als geen moskee bouwen, niet je geloof openlijk tonen, geen eigen mening hebben die afwijkt van "de Nederlandse cultuur" (whatever dat is), niet de koran lezen etc.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80253320
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze mogen geen geloofshuizen meer bouwen, geen scholen meer stichten, niet meer openlijk tonen dat ze een geloof belijden, et cetera.
Prima. Nu de gristenen nog hetzelfde lot en die knakkers doen maar es net zoals ongelovige "honden", "apen" en "zwijnen".
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_80253353
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Prima. Nu de gristenen nog hetzelfde lot en die knakkers doen maar es net zoals ongelovige "honden", "apen" en "zwijnen".
Lekker liberaal weer.
pi_80253411
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Lekker liberaal weer.
Seculier denken is een kernpunt van het liberalisme. Gelovigen worden keihard voorgetrokken t.o.v. ongelovigen. Dat moet maar es stoppen.

dinsdag 13 april 2010 @ 09:14:10 #208
104871 remlof
Europees federalist
pi_80253520
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Seculier denken is een kernpunt van het liberalisme. Gelovigen worden keihard voorgetrokken t.o.v. ongelovigen. Dat moet maar es stoppen.
Ja prima, helemaal mee eens. Maar wel àlle religies gelijk behandelen dan.
pi_80253544
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja prima, helemaal mee eens. Maar wel àlle religies gelijk behandelen dan.
Geen problemen mee. Het is links geweest die de islam heeft geknuffeld (nadat ze eerst ooit zo progressief -en dus terecht- tegen het gristendom streed in de jaren 60-80). De islam heeft dus een grotere inhaalslag te maken door meer van die onzinknuffelarij op te heffen.

Bovendien zijn islamitische scholen bizar slecht voor Nederland.

dinsdag 13 april 2010 @ 09:19:18 #210
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80253606
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zijn ze niet gewoon afgewezen in de Kamer? Of is er nog niet over gestemd?
Nee. De eerste twee zijn voor advies voorgelegd aan de Raad van State (dat is gebruikelijk), de Raad heeft vervolgens advies uitgebracht. De indiener heeft daar weer een reactie op gegeven, en het voorstel aangepast op enkele punten n.a.v. het advies van de Raad van State. Vervolgens zijn beide behandeld in een Kamercommissie. Andere fracties hadden nog vragen over beide voorstellen, en zo te zien wachten ze nog steeds (4 resp. 2 jaar later) op antwoord.

Het voorstel over minimumstraffen is wel ingediend, en waarschijnlijk ook al voorgelegd aan de Raad van State. Nu is het wachten op het advies van de Raad van State of (waarschijnlijker) op de reactie van De Roon.
pi_80253630
Islamitische scholen hebben geen positief effect op de integratie, dat is zeker waar. Alleen al vanwege het feit dat iedereen dan op zijn eigen eiland gaat leven.
Maar het principe is gewoon hetzelfde als christelijke scholen.

En het verbieden van christelijke scholen zie ik nou niet zo 1,2,3 gebeuren.
pi_80254352
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nou nee, het stukje dat heb ik geschreven bevat louter zaken die Wilders heeft voorgesteld danwel terloops heeft genoemd.
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:50:13 #213
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80254376
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen problemen mee. Het is links geweest die de islam heeft geknuffeld (nadat ze eerst ooit zo progressief -en dus terecht- tegen het gristendom streed in de jaren 60-80). De islam heeft dus een grotere inhaalslag te maken door meer van die onzinknuffelarij op te heffen.

Bovendien zijn islamitische scholen bizar slecht voor Nederland.
Ehm nee. Rechts deed net zo hard mee tot Fortuyn. Het was de SP die als eerste zich uitsprak tegen immigranten, en rechts stond net zo hard discriminatie te roepen toen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80254586
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben niks tegen moslims maar vinden wel dat sommige van hen beter kunnen vertrekken. Over het waarom laat onze James zich niet uit. Laat ik dat gat dan maar eens vullen.

Beste Iris,

Wanneer moeten moslims vertrekken? Een zeer goede vraag. Stel dat jij een moslim bent en jouw broer rottigheid uit. Dan worden jij en je familieleden het land uitgezet. Maar wees gerust, de PVV heeft niets tegen moslims. Indien jij en je familieleden aan de keukentafel een gezellig gesprek voeren over de sharia, dan wacht jullie een enkeltje Casablance. Maar Iris, vrees niet, de PVV heeft niets tegen moslims. Ik hoop dat het nu wat duidelijk voor je is.

Lekker sneu, zo'n zelfbedacht stukje tekst.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80254629
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Is het niet waar dan? Allemaal dingen die Wilders wel heeft gezegd.
pi_80254665
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef Amos_ het volgende:

[..]

De waarheid is hard.
pi_80254678
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is het niet waar dan? Allemaal dingen die Wilders wel heeft gezegd.
Kom op. KoosVogels verzint hier een stukje waarvan het lijkt alsof die James het als reactie geschreven zou hebben. Kinderachtig en slaat nergens op.

En nee, ik heb Wilders nog niet horen zeggen dat als iemands broer rottigheid uithaalt dat dan de hele familie eruit moet.

Weet je wat pas triest is om op te merken? Dat bijna niemand hier durft te zeggen dat hij/zij wellicht op de PVV gaat stemmen. Want als je dat doet word je welhaast publiekelijke gelynched hier op Fok! door de racisme en discriminatie roepers. En dat is pas sneu, want het hebben van een afwijkende mening en ander stemgedrag wordt hier niet beloond. Je wordt gewoon weggehoond met ridiculisatie en het downplayen van iemands mening tot kinderlijk niveau.

En dat, lieve mensen, is pas echt jammer.
pi_80254688
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De waarheid is hard.
Ach halfbakken ei dat je bent, heel dat stukje heb je zelf bedacht. Semi-laster.
pi_80254718
Wilders heeft wel degelijk gezegd dat criminelen met familie en al het land uit moeten worden uitgezet. En er zijn genoeg PVV'ers op Fok!.
pi_80254725
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ach halfbakken ei dat je bent, heel dat stukje heb je zelf bedacht. Semi-laster.
No shit, er staat toch ook dat ik het zelf heb geschreven? Klapjosti.
pi_80254764
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
Wilders heeft wel degelijk gezegd dat criminelen met familie en al het land uit moeten worden uitgezet. En er zijn genoeg PVV'ers op Fok!.
En waarom durven ze zich niet te laten zien in dit soort topics denk je?
pi_80254823
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:06 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En waarom durven ze zich niet te laten zien in dit soort topics denk je?
Er is niets mis met een scherpe discussie. Daar moeten ze tegen kunnen. Verder zijn er ook heel veel PVV'ers op de FP en Geenstijl bijvoorbeeld. Onterechte slachtofferrol wat mij betreft.

Ik kan zo een paar forum PVV'ers opnoemen, maar dat vind ik niet correct om te doen.
pi_80254832
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

No shit, er staat toch ook dat ik het zelf heb geschreven? Klapjosti.
Lekker nuttig ook, zelfverzonnen stukjes tekst in een serieuze discussie?

Maar vooralsnog heb ik weinig overtuigende argumenten gezien om te zeggen dat de kieslijst minderwaardig is. Wel een hoop onderbuikgebrul.
pi_80254862
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:09 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Maar vooralsnog heb ik weinig overtuigende argumenten gezien om te zeggen dat de kieslijst minderwaardig is. Wel een hoop onderbuikgebrul.
Eens. Maar ook een hoop citaten van Wilders. Maar daar ga je weer niet op in
pi_80254872
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Er is niets mis met een scherpe discussie. Daar moeten ze tegen kunnen. Verder zijn er ook heel veel PVV'ers op de FP en Geenstijl bijvoorbeeld. Onterechte slachtofferrol wat mij betreft.
Welke scherpe discussie? Ik zie altijd alleen maar Godwin's, gebash over intelligentie, vertegenwoordiiging van opleidingsniveau en een hoop emotioneel gebral. Weinig inhoudelijks.
quote:
Ik kan zo een paar forum PVV'ers opnoemen, maar dat vind ik niet correct om te doen.
Want dan worden ze tot de grond toe afgebrand? Dat gebeurt bij vrijwel iedereen die dat durft toe te geven.
pi_80254893
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:10 schreef knnth het volgende:

[..]

Eens. Maar ook een hoop citaten van Wilders. Maar daar ga je weer niet op in
Wat kunnen mij die citaten interesseren. Ik ga uit van het partijprogramma. Politici roepen wel vaker domme dingen. Als je ze daarop moet afrekenen kunnen we beter een apenkolonie uit de Apenheul in Den Haag zetten, die kunnen tenminste niets doms zeggen
pi_80254898
Heb je de link al gelezen en wat is je commentaar?
pi_80254936
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:09 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Een zelfverzonnen stukje tekst die de plannen van Wilders uiteen zet. Niks mis mee in een PVV-topic.
pi_80254947
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:12 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat kunnen mij die citaten interesseren. Ik ga uit van het partijprogramma. Politici roepen wel vaker domme dingen. Als je ze daarop moet afrekenen kunnen we beter een apenkolonie uit de Apenheul in Den Haag zetten, die kunnen tenminste niets doms zeggen
Dit is nou typisch bagateliseren van extreme uitspraken van Wilders. Zie ik steeds vaker gebeuren.
pi_80254978
quote:
woensdag 12 december 2007

Hij is de laatste tijd wat gematigder geworden omdat hij ook inziet dat het A: niet kan en B: niet wenselijk is.

Maar laten we vooral blijven hameren op hele oude zaken want dan vallen de dingen van nu niet op. Ook een soort van struisvogel-methode.
pi_80254992
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een zelfverzonnen stukje tekst die de plannen van Wilders uiteen zet. Niks mis mee in een PVV-topic.
Het is ook echt relevant voor het beargumenteren van de eventuele onkunde van de kieslijst. Nee echt, spot on!
pi_80254999
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Welke scherpe discussie? Ik zie altijd alleen maar Godwin's, gebash over intelligentie, vertegenwoordiiging van opleidingsniveau en een hoop emotioneel gebral. Weinig inhoudelijks.
[..]

Want dan worden ze tot de grond toe afgebrand? Dat
gebeurt bij vrijwel iedereen die dat durft toe te geven.
Gebash en Godwinnetjes gaan vaak beide kanten op. Dat is jammer maar het gebeurt bij dit soort beladen onderwerpen.

Het is echt niet dat er een eenzijdige PVV gebash is hier op Fok. De PvdA wordt net zo hard afgekraakt door heel veel mensen. Daar moet je tegen kunnen.
pi_80255003
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit is nou typisch bagateliseren van extreme uitspraken van Wilders. Zie ik steeds vaker gebeuren.
En ik zie steeds vaker gebeuren dat men het maar lijkt te slikken dat je voor straatterreur moet zwichten. Zo heeft iedereen wel wat.

Dat jij het bagatelliseren noemt is jouw mening.
pi_80255022
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:15 schreef Amos_ het volgende:

[..]

woensdag 12 december 2007

Hij is de laatste tijd wat gematigder geworden omdat hij ook inziet dat het A: niet kan en B: niet wenselijk is.

Maar laten we vooral blijven hameren op hele oude zaken want dan vallen de dingen van nu niet op. Ook een soort van
struisvogel-methode.
Typisch goedpraten in plaats van afkeuren
pi_80255023
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gebash en Godwinnetjes gaan vaak beide kanten op. Dat is jammer maar het gebeurt bij dit soort beladen onderwerpen.

Het is echt niet dat er een eenzijdige PVV gebash is hier op Fok. De PvdA wordt net zo hard afgekraakt door heel veel mensen. Daar moet je tegen kunnen.
Met het verschil dat het dan gericht is tegen de partij PVDA. Als het om de PVV gaat is vooral de aanhang, en dus de discussiepartner, de pisang.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:19:21 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80255062
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:17 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met het verschil dat het dan gericht is tegen de partij PVDA. Als het om de PVV gaat is vooral de aanhang, en dus de discussiepartner, de pisang.
je bedoelt dat men weggezet wordt als langharig slinks ongewassen werkschuw geitenwollensokken tuig etc... nee dat is idd niet gericht op de discussievoerder
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80255102
En zolang Wilders geen afstand doet van zijn uitspraken blijven ze staan wat mij betreft.
pi_80255122
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Re het volgende:

[..]

je bedoelt dat men weggezet wordt als langharig slinks ongewassen werkschuw geitenwollensokken tuig etc... nee dat is idd niet gericht op de discussievoerder
Dat valt nog mee. Landverraders heb ik ook nog wel eens voorbij zien komen.
pi_80255125
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

[..]

Want dan worden ze tot de grond toe afgebrand? Dat gebeurt bij vrijwel iedereen die dat durft toe te geven.
Ik ben het wel met Amos eens, mensen die hier op de PVV , Wilders en diegene die op hem of zijn partij stemmen worden hetzelfde behandeld als dat waar ze beschuldigd van worden:

-Mensen in hokjes plaatsen
-Bevolkingsgroepen buiten sluiten (PVV Stemmers)
-Het ondermijnen van een andermans intellectueel (Tokkies)

De mensen die dit doen zijn zelf echt geen haar beter als waar ze tegen "strijden": echt kansloos allemaal.
De mensen die dit doen pretenderen:

-Slimmer zijn
-Hoger opgeleid te zijn
-Sociaal beleid nastreven
-Andere mensen te respecteren (Moslims)

Mbv dat respecteren: waarom geld dat niet voor mensen die een ander gedachtegoed hebben in hun politieke voorkeur?
Dit maakt de mensen zelf echt geen haar beter.

Het is echt kansloos dat mensen anderen bashen terwijl ze zelf geen haar beter zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mindblower2k4 op 13-04-2010 10:30:58 ]
cool
pi_80255155
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Typisch goedpraten in plaats van afkeuren
Hey, waar kennen we dat van? (spiegelen)

En waar praat ik het goed? Zoals ik al stel, er zijn genoeg politici die domme uitspraken doen. Ik baseer me op het programma.
pi_80255163
Alleen PVV'ers worden gebasht in politieke discussies? Kom op zeg..
pi_80255179
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Re het volgende:

[..]

Ja ook daar zitten er een paar van die mafketels bij die dat roepen. Maar de verhouding is absoluut geen 50:50 en dat weet jij zelf ook.
pi_80255196
Erger(lijker) is nog dat mensen die GEEN PVV-stemmer zijn, daar door De Linkse Elite wel graag toe gerekend worden. Dat is om hun eigen onvermogen problemen op te lossen te verbloemen.

Handige trucs, direct overgenomen uit het Derde Rijk.

Als er al pre-WOII vergelijkingen gemaakt moeten worden, dan is de PvdA veruit de beste kandidaat om de vergelijking met de NSDAP te doorstaan.

Wat de PVV dan is? Een soort stalinisme.

pi_80255198
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef IHVK het volgende:
Ook dat heb ik nergens gezegd.
pi_80255240
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Hey, waar kennen we dat van? (spiegelen)

En waar praat ik het goed? Zoals ik al stel, er zijn genoeg politici die domme uitspraken doen. Ik baseer me op het programma.
Waar neemt hij in zijn programma afstand van deze uitspraken? En dit is niet iets wat hij zomaar heeft geroepen, hier is duidelijk tijd en aandacht in gestopt. Ik vind wel dat het een kwestie van oogkleppen is als je denkt 'dat hij dat niet helemaal zo bedoelt'
pi_80255256
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef IHVK het volgende:
Een PVV-stemmer wordt standaard als "dom" weggezet door met name de Linkse Elite (en ook hier op FOK!). Dat is niet het geval met SP-stemmers of GroenLinks-stemmers. Die worden hard aangepakt, daar is ook niets mis mee. Maar niet als "je bent achterlijk als je daarop stemt" (en verder geen toelichting).

De PVV lijkt daarmee de domst mogelijke keuze te zijn.

Dat vind ik opvallend, aangezien de ChristenUnie een veel engere partij is.

pi_80255273
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef El_Matador het volgende:
Erger(lijker) is nog dat mensen die GEEN PVV-stemmer zijn, daar door De Linkse Elite wel graag toe gerekend worden. Dat is om hun eigen onvermogen problemen op te lossen te verbloemen.

Handige trucs, direct overgenomen uit het Derde Rijk.

Als er al pre-WOII vergelijkingen gemaakt moeten worden, dan is de PvdA veruit de beste kandidaat om de vergelijking met de NSDAP te doorstaan.

Wat de PVV dan is? Een soort stalinisme.
Je ziet spoken.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:27:18 #249
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80255299
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja ook daar zitten er een paar van die mafketels bij die dat roepen. Maar de verhouding is absoluut geen 50:50 en dat weet jij zelf ook.
dat zal misschien een afspiegeling zijn van de maatschappij, PVV is niet 50% van de bevolking

maar goed, de lijst dus... ziet er wat soberder uit dan bijvoorbeeld die van de LPF toen...
pi_80255310
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je ziet spoken.
Nee hoor. Heb het al vaak genoeg uitgelegd. Maar weerleg het dan maar eens, in plaats van mij voor "gek" uit te maken (een spokenziener althans).

pi_80255370
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waar neemt hij in zijn programma afstand van deze uitspraken? En dit is niet iets wat hij zomaar heeft geroepen, hier is duidelijk tijd en aandacht in gestopt. Ik vind wel dat het een kwestie van oogkleppen is als je denkt 'dat hij dat niet helemaal zo bedoelt'
Waar in het programma staat dat de moslims allemaal uitgezet gaan worden?
pi_80255435
Maar het is ook niet raar dat een partij die oproept tot discriminatie en het uitzetten van onschuldigen wat meer weerstand oproept dan andere partijen wat dat betreft

En El_matador jij hebt PvdA ers ongeveer alle mogelijke negatieve benamingen die mogelijk zijn gegeven, om
nog maar van de Godwins (zoals hier) te zwijgen. Dus wat dat beterft is het wel wat hypocriet.
pi_80255478
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Hoewel hij zij wel dat tientallen miljoenen moslims uit Europa moeten terwijl het totaal aantal moslims in Europa 20 miljoen bedraagt.
pi_80255489
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef IHVK het volgende:
Maar het is ook niet raar dat een partij die oproept tot discriminatie en het uitzetten van onschuldigen wat meer weerstand oproept dan andere partijen wat dat betreft

En El_matador jij hebt PvdA ers ongeveer alle mogelijke negatieve benamingen die mogelijk zijn gegeven, om
nog maar van de Godwins (zoals hier) te zwijgen. Dus wat dat beterft is het wel wat hypocriet.
Reageer is op wat ik net zei dan?
cool
pi_80255520
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee hoor. Heb het al vaak genoeg uitgelegd. Maar weerleg het dan maar eens, in plaats van mij voor "gek" uit te maken (een spokenziener althans).
Je ziet spoken is geen zware belediging in een politieke discussie, hypocriet ook niet. Maar zie mijn post hierboven.
pi_80255546
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Hoewel hij zij wel dat tientallen miljoenen moslims uit Europa moeten terwijl het totaal aantal moslims in Europa 20 miljoen bedraagt.
Ja daar ga je weer. Blijven we nu domme uitspraken uit het verleden aanhalen als leidraad, of gaan we kijken naar wat de partij daadwerkelijk wil doen?

Zo hou je de discussie dus op een vrij laag niveau, door continu hiermee te blijven schermen.
pi_80255579
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef IHVK het volgende:

Ik heb nergens gezegd dat je de inhoud dan wel de methodes van de PVV niet zou mogen vergelijken met de NSDAP o.i.d.

Maar zoals ik ook niet zeg dat Job Cohen = Adolf Hitler, verwacht ik zulke domheid ook niet van de Linkse kant.

De PvdA is met afstand de gevaarlijkste partij van Nederland.
De PVV is de potentieel gevaarlijkste partij van Nederland.

dinsdag 13 april 2010 @ 10:36:23 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80255581
quote:

[..]

och, ik denk dat het meer dit soort uitspraken zijn:
quote:
De islam moet worden bestreden, de islamisering van ons land gestopt.
quote:
Wij kiezen voor een veilig Nederland, voor veilige straten waar het tuig wordt opgepakt en uitgezet
http://www.pvv.nl/index.php/visie
pi_80255603
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:33 schreef Mindblower2k4 het volgende:

[..]

Reageer is op wat ik net zei dan?
Al gedaan. Ik heb je niet geqoute maar in ongeveer al mijn reacties hier is de essentie terug te vinden. Alle politieke ideologieën zijn aan discussie onderhevig. Een extreme ideologie lokt ook extreme discussies uit.
pi_80255640
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je ziet spoken is geen zware belediging in een politieke discussie, hypocriet ook niet. Maar zie mijn post hierboven.
Ik zeg niet dat het een "zware belediging" is. Sowieso ben ik nauwelijks gevoelig voor "beledigingen". Het gaat erom dat je geen enkele poging doet tot argumenteren, maar gewoon roept: die's gek.

En dan afgeven op Wilders die Vogelaar "knettergek" noemde (waar ie uiteraard helemaal gelijk in had)...

pi_80255666
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Al gedaan. Ik heb je niet geqoute maar in ongeveer al mijn reacties hier is de essentie terug te vinden. Alle politieke ideologieën zijn aan discussie onderhevig. Een extreme ideologie lokt ook extreme discussies uit.
Oftewel je bent zelf geen haar beter als waar je anderen van beschuldigd.
cool
pi_80255671
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef El_Matador het volgende:
Wat ik weer ergerlijk vind is dat je met kritiek op de partij wordt weggezet als links (daar is Wilders heel bedreven in, die noemt zelfs HP/De Tijd links).
pi_80255673
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

[..]

Met die uitspraken an sich is niets mis en zelfs erg toe te juichen. Ik denk dat 90% van Nederland het daarmee eens is. Het punt ontstaat wat er allemaal islamisering is en wat niet.

pi_80255699
quote:

[..]

- Koran is het meest heilige boek voor een moslim, zonder koran zou het nergens op slaan dat je jezelf moslim noemt
- Wilders ziet het hebben van een Koran al als een strafbaar feit
- Moslims die strafbare feiten hebben gepleegd moeten uitgezet worden.

Tada.
pi_80255735
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:40 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

- Koran is het meest heilige boek voor een moslim, zonder koran zou het nergens op slaan dat je jezelf moslim noemt

Tada.
Hij bedoeld "ALLEMAAL"....niet een enkeling
cool
pi_80255777
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef Mindblower2k4 het volgende:

[..]

Oftewel je bent zelf geen haar beter als waar je anderen van beschuldigd.
Als jij dat wil denken moet je dat vooral doen
pi_80255789
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef knnth het volgende:

[..]

Wat ik weer ergerlijk vind is dat je met kritiek op de partij wordt weggezet als links (daar is Wilders heel bedreven in, die noemt zelfs HP/De Tijd links).
Ja, maar Wilders is dan ook wat dat betreft weinig serieus te nemen. Het probleem met links is dat zij ZICHZELF beschouwen als genuanceerd, betrokken en onbevooroordeeld, maar dat zijn ze zelf net zo hard. Links is daarom veel hypocrieter dan rechts. En liever dom dan hypocriet.

Henri Osewoudt heeft het hier ooit mooi samengevat:
The left is wrong, the right is stupid.

pi_80255808
quote:

[..]

Tada.
Wanneer men verder kijkt wil de PVV (ja het is niet enkel Wilders meer) een zelfde soort integratie systeem als in Australië / Amerika

PS: Nee ik stem geen PVV, wel rechts (VVD) maar vind wel dat mensen zichzelf hier heel erg slecht informeren, en continue op heel summiere informatie afgaan.
cool
pi_80255824
quote:

[..]

Tijd dat die "heiligheid" in de 21e eeuw es met de grond gelijk gemaakt wordt. Meer spotprenten en andere beschimpingen van die fascistische DonaldDuck dus.

pi_80255842
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een "zware belediging" is. Sowieso ben ik nauwelijks gevoelig voor "beledigingen". Het gaat erom dat je geen enkele poging doet tot argumenteren, maar gewoon roept: die's gek.

En dan afgeven op Wilders die Vogelaar "knettergek" noemde (waar ie uiteraard helemaal gelijk in had)...
Ik noem je niet gek, ik zeg alleen dat je spoken ziet. Een vaak gebruikte term in een beschaafde politieke discussie.
pi_80255854
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als jij dat wil denken moet je dat vooral doen
Haal "moslims" en "PVV-aanhangers" weg en je bent inderdaad geen haar beter, het komt namelijk exact op hetzelfde neer.
cool
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:49:20 #272
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80255978
En als Wilders afstand (zou) nemen van zijn uitspraken dat wordt ie weer bestempelt als draaikont en onbetrouwbaar.

Wanneer is het wel goed met slinks?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80256019
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

[..]

En dat is reden om elke discussie uit de weg te gaan en te streven naar ridiculisatie?
pi_80256031
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:44 schreef Mindblower2k4 het volgende:

[..]

Wanneer men verder kijkt wil de PVV (ja het is niet enkel Wilders meer) een zelfde soort integratie systeem als in Australië / Amerika

PS: Nee ik stem geen PVV, wel rechts (VVD) maar vind wel dat mensen zichzelf hier heel erg slecht informeren, en
continue op heel summiere informatie afgaan.
De PVV is een eenmansbeweging waar alles om Wilders draait. Het is geen democratische partij met leden. Er is maar 1 lid en dat is Wilders. Ik heb Wilders sinds zijn opkomst alle kansen gegeven en heb hem met open blik aanschouwd.

En het baseer me echt niet op summiere gegevens als ik zeg dat die man enorm is geradicaliseerd. Een fixatie op een bevolkingsgroep zie ik bijvoorbeeld niet terug in het Amerikaanse model. Het uitzetten van onschuligen, discriminatie mogelijk maken en het in knieën schieten van mensen duid op onbeschaafdheid.
pi_80256039
quote:

[..]

Tada.
En waar staan al jouw zaken in het partijprogramma? Of haal je nu weer uitspraken aan?
pi_80256059
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het uitzetten van onschuligen, discriminatie mogelijk maken en het in knieën schieten van mensen duid op onbeschaafdheid.
Ook dit staat nergens, maar zijn uitspraken, al dan niet in een vreemde context.
pi_80256132
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:45 schreef Mindblower2k4 het volgende:

[..]

Haal "moslims" en "PVV-aanhangers" weg en je bent inderdaad geen haar beter, het komt namelijk exact op hetzelfde neer.
Vertel mij dan waar ik oproep tot het uitzetten van PVV familes of het in de knieen schieten van PVV'ers.

Als het aan jou ligt zou ik helemaal geen kritiek mogen hebben op de PVV want dan ben ik hetzelfde als zij..
pi_80256148
IHVK, nergens wordt gezegd dat moslims in de knie moeten worden geschoten. Kom op, je kan ook overdrijven
pi_80256188
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Vertel mij dan waar ik oproep tot het uitzetten van PVV familes of het in de knieen schieten van PVV'ers.

Als het aan jou ligt zou ik helemaal geen kritiek mogen hebben op de PVV want dan ben ik hetzelfde als zij..
zoals ik al zei:

[i][i]k ben het wel met Amos eens, mensen die hier op de PVV , Wilders en diegene die op hem of zijn partij stemmen worden hetzelfde behandeld als dat waar ze beschuldigd van worden:

-Mensen in hokjes plaatsen
-Bevolkingsgroepen buiten sluiten (PVV Stemmers)
-Het ondermijnen van een andermans intellectueel (Tokkies)

De mensen die dit doen zijn zelf echt geen haar beter als waar ze tegen "strijden": echt kansloos allemaal.
De mensen die dit doen pretenderen:

-Slimmer zijn
-Hoger opgeleid te zijn
-Sociaal beleid nastreven
-Andere mensen te respecteren (Moslims)

Mbv dat respecteren: waarom geld dat niet voor mensen die een ander gedachtegoed hebben in hun politieke voorkeur?
Dit maakt de mensen zelf echt geen haar beter.
[/i][/i]
cool
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:57:00 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80256246
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:49 schreef phpmystyle het volgende:
En als Wilders afstand (zou) nemen van zijn uitspraken dat wordt ie weer bestempelt als draaikont en onbetrouwbaar.

als je die rechtse vuist uit je hol haalt

eigenlijk best makkelijk zo...
pi_80256253
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:49 schreef phpmystyle het volgende:

Andere partijen neerzetten als draaikont of onbetrouwbaar is niet links, dat is politiek. Dat doen Wilders, Rutte, Balkenende, Bos, Halsema, Kant en Pechtold ook.
pi_80256255
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:57 schreef Re het volgende:

[..]

Heel volwassen ook weer
pi_80256260
Je schetst een bepaald beeld over mij zonder die te staven met posts. Kritiek op de PVV zal ik dan ook niet schuwen, zolang je mensen maar in hun waarde laat.
pi_80256281
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:57 schreef knnth het volgende:

[..]

Andere partijen neerzetten als draaikont of onbetrouwbaar is niet links, dat is politiek. Dat doet Wilders, Rutte, Balkenende, Bos, Halsema, Kant, Pechtold.
En politiek is draaikonterij, daar ontkom je ook gewoon niet aan. Zelfs Wilders is gelukkig gematigder geworden.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:58:18 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80256288
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:50 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En dat is reden om elke discussie uit de weg te gaan en te streven naar ridiculisatie?
nee hoor, maar Wilders en co hebben nou eenmaal veel gezegd de laatste tijd wat niet echt bevordelijk is voor een daadwerkelijke discussie
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:58:43 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80256299
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:57 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Heel volwassen ook weer
grapje he
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:59:04 #287
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80256313
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:57 schreef Re het volgende:

[..]

Wat een niveau, het was gewoon een tikfout, wel ironisch ja dat er meteen slinks staat
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80256326
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:58 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor, maar Wilders en co hebben nou eenmaal veel gezegd de laatste tijd wat niet echt bevordelijk is voor een daadwerkelijke discussie
Die "bevorderlijkheid" wordt immer bepaald door de Linkse Elite, juist diegenen waar Wilders zijn pijlen op richt.

Niet serieus te nemen dus, dat soort quatsch.

pi_80256331
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef Amos_ het volgende:
IHVK, nergens wordt gezegd dat moslims in de knie moeten worden geschoten. Kom op, je kan ook overdrijven
Klopt. Wel over Marokkaanse relschoppers. Wat er nu op de website staat is sowieso summier. Hij heeft het programma wat er eerst stond blijkbaar weggehaald. Nu moet ik weg overigens. Ga graag later door!
pi_80256341
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wat een niveau, het was gewoon een tikfout, wel ironisch ja dat er meteen slinks staat
Uhu
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:00:22 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80256352
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

is al goed
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:02:39 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80256410
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die "bevorderlijkheid" wordt immer bepaald door de Linkse Elite, juist diegenen waar Wilders zijn pijlen op richt.

Niet serieus te nemen dus, dat soort quatsch.
nee hoor , niet echt, Wilders en co hebben lang genoeg elke discussie proberen te vermijden, niet meedoen aan debatten etc... veel roepen en schreeuwen, maar puntje bij paaltje (zoals je ziet in Almere en Den Haag) dan hoor je ze niet
pi_80256434
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Klopt. Wel over Marokkaanse relschoppers. Wat er nu op de website staat is sowieso summier. Hij heeft het programma wat er eerst stond blijkbaar weggehaald. Nu moet ik weg overigens. Ga graag later door!
Nee over relschoppers in het algemeen. En liefst zie ik ze bij het ergste tuig (ongeacht afkomst voor de huilies hier) dat ze wat hoger mikken. Al is dat natuurlijk een wens, maar absoluut niet realistisch.
pi_80256472
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor , niet echt, Wilders en co hebben lang genoeg elke discussie proberen te vermijden, niet meedoen aan debatten etc... veel roepen en schreeuwen, maar puntje bij paaltje (zoals je ziet in Almere en Den Haag) dan hoor je ze niet
In Den Haag heeft de PVV terecht hun voornaamste punt verdedigd. Daar moet je ze niet op aanvallen maar juist om respecteren. Beter gaan ze voor waar ze voor staan en niet voor een of ander laf grijs compromis. Ze proberen juist die poldercultuur te doorbreken.

pi_80256508
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In Den Haag heeft de PVV terecht hun voornaamste punt verdedigd. Daar moet je ze niet op aanvallen maar juist om respecteren. Beter gaan ze voor waar ze voor staan en niet voor een of ander laf grijs compromis. Ze proberen juist die poldercultuur te doorbreken.
Daarop terugkomen zou meer gezichtsverlies leveren dan zoals het nu is gelopen inderdaad. Of je het nu met hun standpunt eens bent of niet.
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:09:38 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80256649
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met die uitspraken an sich is niets mis en zelfs erg toe te juichen. Ik denk dat 90% van Nederland het daarmee eens is. Het punt ontstaat wat er allemaal islamisering is en wat niet.
Wat moet ik trouwens lezen in deze quote van de PVV (nee, gewoon de discussie in het algemeen)
quote:
Wij kiezen voor een veilig Nederland, voor veilige straten waar het tuig wordt opgepakt en uitgezet
het subtiele zit hem in het uitzetten natuurlijk...

Wilders zet de kutmarokkanenproblematiek neer als islamisering en komt met een niet uitvoerbare oplossing... uitzetting

maar goed, beetje off topic
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:13:24 #297
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80256801
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, je moet ze niet respecteren aangezien ze keihard hebben zitten liegen erover. Als ze hadden volgehouden dat dat hoofddoekjesverbod een breekpunt was, oke, maar ze gaan huilen in de media dat overal onderhandeld over kan worden. Vervolgens blijkt dat het wel degelijk een breekpunt was.
pi_80257357
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nee, je moet ze niet respecteren aangezien ze keihard hebben zitten liegen erover. Als ze hadden volgehouden dat dat hoofddoekjesverbod een breekpunt was, oke, maar ze gaan huilen in de media dat overal onderhandeld over kan worden. Vervolgens blijkt dat het wel degelijk een breekpunt was.
Niet over de hoofddoekjes dus. Het zijn de andere partijen die zich niet flexibel op willen stellen.

Als de PVV gaat voor een hoofddoekjesverbod, dan gaan ze daarvoor. Eerlijk, open en duidelijk. Of je het er nou mee eens bent of niet.

pi_80258793
Droevig dat mensen de woorden van Wilders proberen te bagettaliseren. "Jaja, maar dat heeft hij twee jaar geroepen." Dat maakt mijn inziens geen enkel verschil. Wilders en zijn PVV hebben hun ware aard getoond en zich ontpopt als zijnde eng en gevaarlijk.
pi_80259396
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet over de hoofddoekjes dus. Het zijn de andere partijen die zich niet flexibel op willen stellen.

Als de PVV gaat voor een hoofddoekjesverbod, dan gaan ze daarvoor. Eerlijk, open en duidelijk. Of je het er nou mee eens bent of niet.
Eerst was het en breekpunt, toen niet maar stiekem toch wel.

Lijkt me eerlijk, open noch duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')