abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80254872
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Er is niets mis met een scherpe discussie. Daar moeten ze tegen kunnen. Verder zijn er ook heel veel PVV'ers op de FP en Geenstijl bijvoorbeeld. Onterechte slachtofferrol wat mij betreft.
Welke scherpe discussie? Ik zie altijd alleen maar Godwin's, gebash over intelligentie, vertegenwoordiiging van opleidingsniveau en een hoop emotioneel gebral. Weinig inhoudelijks.
quote:
Ik kan zo een paar forum PVV'ers opnoemen, maar dat vind ik niet correct om te doen.
Want dan worden ze tot de grond toe afgebrand? Dat gebeurt bij vrijwel iedereen die dat durft toe te geven.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80254893
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:10 schreef knnth het volgende:

[..]

Eens. Maar ook een hoop citaten van Wilders. Maar daar ga je weer niet op in
Wat kunnen mij die citaten interesseren. Ik ga uit van het partijprogramma. Politici roepen wel vaker domme dingen. Als je ze daarop moet afrekenen kunnen we beter een apenkolonie uit de Apenheul in Den Haag zetten, die kunnen tenminste niets doms zeggen
pi_80254898
Heb je de link al gelezen en wat is je commentaar?
pi_80254936
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:09 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Lekker nuttig ook, zelfverzonnen stukjes tekst in een serieuze discussie?

Maar vooralsnog heb ik weinig overtuigende argumenten gezien om te zeggen dat de kieslijst minderwaardig is. Wel een hoop onderbuikgebrul.
Een zelfverzonnen stukje tekst die de plannen van Wilders uiteen zet. Niks mis mee in een PVV-topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80254947
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:12 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat kunnen mij die citaten interesseren. Ik ga uit van het partijprogramma. Politici roepen wel vaker domme dingen. Als je ze daarop moet afrekenen kunnen we beter een apenkolonie uit de Apenheul in Den Haag zetten, die kunnen tenminste niets doms zeggen
Dit is nou typisch bagateliseren van extreme uitspraken van Wilders. Zie ik steeds vaker gebeuren.
pi_80254978
quote:
woensdag 12 december 2007

Hij is de laatste tijd wat gematigder geworden omdat hij ook inziet dat het A: niet kan en B: niet wenselijk is.

Maar laten we vooral blijven hameren op hele oude zaken want dan vallen de dingen van nu niet op. Ook een soort van struisvogel-methode.
pi_80254992
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een zelfverzonnen stukje tekst die de plannen van Wilders uiteen zet. Niks mis mee in een PVV-topic.
Het is ook echt relevant voor het beargumenteren van de eventuele onkunde van de kieslijst. Nee echt, spot on!
pi_80254999
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Welke scherpe discussie? Ik zie altijd alleen maar Godwin's, gebash over intelligentie, vertegenwoordiiging van opleidingsniveau en een hoop emotioneel gebral. Weinig inhoudelijks.
[..]

Want dan worden ze tot de grond toe afgebrand? Dat
gebeurt bij vrijwel iedereen die dat durft toe te geven.
Gebash en Godwinnetjes gaan vaak beide kanten op. Dat is jammer maar het gebeurt bij dit soort beladen onderwerpen.

Het is echt niet dat er een eenzijdige PVV gebash is hier op Fok. De PvdA wordt net zo hard afgekraakt door heel veel mensen. Daar moet je tegen kunnen.
pi_80255003
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit is nou typisch bagateliseren van extreme uitspraken van Wilders. Zie ik steeds vaker gebeuren.
En ik zie steeds vaker gebeuren dat men het maar lijkt te slikken dat je voor straatterreur moet zwichten. Zo heeft iedereen wel wat.

Dat jij het bagatelliseren noemt is jouw mening.
pi_80255022
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:15 schreef Amos_ het volgende:

[..]

woensdag 12 december 2007

Hij is de laatste tijd wat gematigder geworden omdat hij ook inziet dat het A: niet kan en B: niet wenselijk is.

Maar laten we vooral blijven hameren op hele oude zaken want dan vallen de dingen van nu niet op. Ook een soort van
struisvogel-methode.
Typisch goedpraten in plaats van afkeuren
pi_80255023
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gebash en Godwinnetjes gaan vaak beide kanten op. Dat is jammer maar het gebeurt bij dit soort beladen onderwerpen.

Het is echt niet dat er een eenzijdige PVV gebash is hier op Fok. De PvdA wordt net zo hard afgekraakt door heel veel mensen. Daar moet je tegen kunnen.
Met het verschil dat het dan gericht is tegen de partij PVDA. Als het om de PVV gaat is vooral de aanhang, en dus de discussiepartner, de pisang.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:19:21 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80255062
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:17 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met het verschil dat het dan gericht is tegen de partij PVDA. Als het om de PVV gaat is vooral de aanhang, en dus de discussiepartner, de pisang.
je bedoelt dat men weggezet wordt als langharig slinks ongewassen werkschuw geitenwollensokken tuig etc... nee dat is idd niet gericht op de discussievoerder
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80255102
En zolang Wilders geen afstand doet van zijn uitspraken blijven ze staan wat mij betreft.
pi_80255122
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Re het volgende:

[..]

je bedoelt dat men weggezet wordt als langharig slinks ongewassen werkschuw geitenwollensokken tuig etc... nee dat is idd niet gericht op de discussievoerder
Dat valt nog mee. Landverraders heb ik ook nog wel eens voorbij zien komen.
pi_80255125
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

[..]

Want dan worden ze tot de grond toe afgebrand? Dat gebeurt bij vrijwel iedereen die dat durft toe te geven.
Ik ben het wel met Amos eens, mensen die hier op de PVV , Wilders en diegene die op hem of zijn partij stemmen worden hetzelfde behandeld als dat waar ze beschuldigd van worden:

-Mensen in hokjes plaatsen
-Bevolkingsgroepen buiten sluiten (PVV Stemmers)
-Het ondermijnen van een andermans intellectueel (Tokkies)

De mensen die dit doen zijn zelf echt geen haar beter als waar ze tegen "strijden": echt kansloos allemaal.
De mensen die dit doen pretenderen:

-Slimmer zijn
-Hoger opgeleid te zijn
-Sociaal beleid nastreven
-Andere mensen te respecteren (Moslims)

Mbv dat respecteren: waarom geld dat niet voor mensen die een ander gedachtegoed hebben in hun politieke voorkeur?
Dit maakt de mensen zelf echt geen haar beter.

Het is echt kansloos dat mensen anderen bashen terwijl ze zelf geen haar beter zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mindblower2k4 op 13-04-2010 10:30:58 ]
cool
pi_80255155
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Typisch goedpraten in plaats van afkeuren
Hey, waar kennen we dat van? (spiegelen)

En waar praat ik het goed? Zoals ik al stel, er zijn genoeg politici die domme uitspraken doen. Ik baseer me op het programma.
pi_80255163
Alleen PVV'ers worden gebasht in politieke discussies? Kom op zeg..
pi_80255179
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Re het volgende:

[..]

Ja ook daar zitten er een paar van die mafketels bij die dat roepen. Maar de verhouding is absoluut geen 50:50 en dat weet jij zelf ook.
pi_80255196
Erger(lijker) is nog dat mensen die GEEN PVV-stemmer zijn, daar door De Linkse Elite wel graag toe gerekend worden. Dat is om hun eigen onvermogen problemen op te lossen te verbloemen.

Handige trucs, direct overgenomen uit het Derde Rijk.

Als er al pre-WOII vergelijkingen gemaakt moeten worden, dan is de PvdA veruit de beste kandidaat om de vergelijking met de NSDAP te doorstaan.

Wat de PVV dan is? Een soort stalinisme.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_80255198
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef IHVK het volgende:
Ook dat heb ik nergens gezegd.
pi_80255240
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Hey, waar kennen we dat van? (spiegelen)

En waar praat ik het goed? Zoals ik al stel, er zijn genoeg politici die domme uitspraken doen. Ik baseer me op het programma.
Waar neemt hij in zijn programma afstand van deze uitspraken? En dit is niet iets wat hij zomaar heeft geroepen, hier is duidelijk tijd en aandacht in gestopt. Ik vind wel dat het een kwestie van oogkleppen is als je denkt 'dat hij dat niet helemaal zo bedoelt'
pi_80255256
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef IHVK het volgende:
Een PVV-stemmer wordt standaard als "dom" weggezet door met name de Linkse Elite (en ook hier op FOK!). Dat is niet het geval met SP-stemmers of GroenLinks-stemmers. Die worden hard aangepakt, daar is ook niets mis mee. Maar niet als "je bent achterlijk als je daarop stemt" (en verder geen toelichting).

De PVV lijkt daarmee de domst mogelijke keuze te zijn.

Dat vind ik opvallend, aangezien de ChristenUnie een veel engere partij is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_80255273
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef El_Matador het volgende:
Erger(lijker) is nog dat mensen die GEEN PVV-stemmer zijn, daar door De Linkse Elite wel graag toe gerekend worden. Dat is om hun eigen onvermogen problemen op te lossen te verbloemen.

Handige trucs, direct overgenomen uit het Derde Rijk.

Als er al pre-WOII vergelijkingen gemaakt moeten worden, dan is de PvdA veruit de beste kandidaat om de vergelijking met de NSDAP te doorstaan.

Wat de PVV dan is? Een soort stalinisme.
Je ziet spoken.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:27:18 #249
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80255299
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja ook daar zitten er een paar van die mafketels bij die dat roepen. Maar de verhouding is absoluut geen 50:50 en dat weet jij zelf ook.
dat zal misschien een afspiegeling zijn van de maatschappij, PVV is niet 50% van de bevolking

maar goed, de lijst dus... ziet er wat soberder uit dan bijvoorbeeld die van de LPF toen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80255310
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je ziet spoken.
Nee hoor. Heb het al vaak genoeg uitgelegd. Maar weerleg het dan maar eens, in plaats van mij voor "gek" uit te maken (een spokenziener althans).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')