Thnx!! Gelijk ff downloaden.quote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef E.T. het volgende:
Voor de iPhone-bezitters.. De app 'stitches' is tijdelijk gratis.
Grappig dingetje waar veel haaksteken worden uitgelegd
nu ga ik twijfelen of ik het wel goed doe danquote:Op zondag 18 april 2010 15:29 schreef AnitraX het volgende:
Het zit hem in het weer spiegelei
Ik ben dus het hele dekentje al bezig met halve stokjes ipv stokjes
Oh, het is gewoon bij iemand thuis? Ik dacht in een kroegje ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 08:59 schreef trui het volgende:
Inu, vlakbij Den Haag.
kwakz0r, dat lijkt mij ook een prima stokje hoor!
mijsje, dat klinkt weer heel prodoctief, ik ben benieuwd naar je foto's!
lijnloos, dank je wel!! voor de tas put ik uit m'n voorraad katoen van Drops Muskat. hele mooie kleuren, en met wat glans, maar wel vrij snel splijtend.
Ziet er wel zo uit, maar volgens mij ook wel hakend te doen... toch?quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, maar volgens mij is die gebreid.
Nou..eigenlijk nietquote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef trui het volgende:
bij TF thuis wordt vast ook wel alcohol geschonken.
quote:
groen hadden ze niet bij de winkel waar ik was in Den Helder... maar het kan ook zijn dat het tijdelijk was uitverkocht, dat had ik niet gevraagd...quote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Spiegelei het volgende:
Ik vind meestal "mensen"-poppenhaaksels niet zo leuk. Maar Eddie Eend en vooral het spookje vind ik wel snoezig!
Mijsje wat een productie, frisse kleuren ook, maar geen groen dacht ik en bij trui toch ook al geen groen? Is groen niet meer ' hot'of gewoon moeilijk verkrijgbaar (of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook he).
Ik ben nu met een andere omslagdoek/sjaal bezig met echte hele stokjes dit keer (check dubbelcheck).
De stapeltoren is ook nog in wording ik wil weer aan iets anders beginnen als cadeautje. Pff druk druk druk.
Afwerken is ook niet mijn ding, verschikkelijk om al die draadjes weg te werken. Dat is waarschijnlijk de reden dat mijn GS-projectje ook even in de koelkast (of beter diepvries) staat.
Daar ging het me ook niet omquote:Op maandag 19 april 2010 19:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou..eigenlijk nietWie dat wil mag zelf meenemen
De voorkant van je werkstuk ziet er gezelliger uit dan de achterkant trui
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De Utrecht-taxizit bijna vol, Inu rijdt ook mee.
Hierboven staan catania en cotton 8. Moet wel zeggen da'k de tweede wat minder fijn vind werken. Toch iets stugger of zo, en het splijt wat meer.quote:
Wat bedoel je daar precies mee? Is het plaatje gewoon te klein, of wil je een patroon dat voor een klein object is geschreven bewerken tot een groter formaat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef _Arual_ het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je een patroon kunt uitvergroten?
Ik heb nu cactusjes van 12 centimeter hoog, iemand vroeg of ik ook grotere kon maken. Ik heb zelf 'min of meer' een patroon, en dat wil ik dus vergroten. Zodat ik een cactus heb van bijvoorbeeld 18 centimeter, maar dan wel met de juiste verhoudingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee? Is het plaatje gewoon te klein, of wil je een patroon dat voor een klein object is geschreven bewerken tot een groter formaat?
Gaaf die cactussen, hoe maak je die met 2 bollen? Is dat aan 1 stuk, of stik je er later zelf een bolletje op?
Mijn negercactusje op de achtergrond is stoer en bloost niet!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:51 schreef mijsje het volgende:leuk Arual! zo gezellig op een rijtje...
(ik ben alleen niet zo van de blosjes, die hadden voor mij niet gehoeven... verder helemaal leuk!)
Anitra, ik vind de achterkant van het kussen ook heel erg leukals ik de voorkant dan even zat ben, kan ik switchen, even omdraaien en het kussen kan weer een tijdje mee...
hint: ze vermenigvuldigen zich in rap tempo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef trui het volgende:
de blosjes voegen in elk geval een spanningsfactor toe. want wat hebben die cactusjes nou toch op hun geweten, dat ze allemaal zo schuldbewust staan te blozen?
wiskunde . Aaaaaaaaaaargh!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef wyccie het volgende:
De basis voor je cactus is toch een cirkel? Magic ring met daarin een aantal vasten?
Een platte cirkel heeft altijd een vaste verhouding, maar hoe dat verticaal werkt weet ik niet precies.
Als je een ronde cactusbol wilt, zou je er wiskundig gezien wel iets mee kunnen. Diameter en pi en zo...
Je kunt natuurlijk ook gewoon een langere arm erop naaien.![]()
Met andere woorden: aan mij heb je niks.
Die is zo simpel! Je houdt 'm gewoon zo vast zoals je het normaal ook doet wanneer je een opzetlus maakt (of misschien doe ik de opzetlus wel fout). Lusje naar binnen halen, 1 losse maar niet aantrekken met je linkerhand waar je het uiteinde hebt, dan de rest gewoon over de twee losse draadjes in je hand heen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik begin overigens met twee lossen, en dan zes vasten in de eerste losse. Magic ring lukt me niet!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hint: ze vermenigvuldigen zich in rap tempo!
Met de nadruk op 'en zo...', hè!quote:
Zonde is dat he?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
bij t wibra garen komt idd bij mij ook altijd de halve bol eruit als ik t beginnetje binnenin zoek. ik haak nu maar gewoon met t garen vanaf de buitenkant... dan rolt de bol wel maar heb ik minder knopen...
Heb ik ook gelezen. Dat als ze naar Maastricht reist, ze een halve omslagdoek verder is.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonde is dat he?
Ik had pas ook dat er 2 draden aan elkaar geknoopt waren in 1 bol![]()
En dat van Karin Bloemen las ik pas ergens.. in Margriet ofzo...
Wel tof!
Ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Dat als ze naar Maastricht reist, ze een halve omslagdoek verder is.
Oh, dat heb ik idd wel vakerquote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonde is dat he?
Ik had pas ook dat er 2 draden aan elkaar geknoopt waren in 1 bol![]()
En dat van Karin Bloemen las ik pas ergens.. in Margriet ofzo...
Wel tof!
Met haken vind ik het niet zo erg, omdat je het dan wel weer ergens weg kunt werken, maar met breien vond ik het een stuk vervelenderquote:Op woensdag 21 april 2010 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik idd wel vaker![]()
Bij mij is Dordrecht-Den Haag precies 1 vis
volgens mij is dat dus standaard wibra garen... bij mij is dat ook zo bij Saskia garen... en knopen ben ik er gelukkig nog niet veel tegengekomen, wel één hele knoop... (wel een kleintje, dus toen ik gewoon doorhaakte, kon je het knoopje niet meer vinden later...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
bij t wibra garen komt idd bij mij ook altijd de halve bol eruit als ik t beginnetje binnenin zoek. ik haak nu maar gewoon met t garen vanaf de buitenkant... dan rolt de bol wel maar heb ik minder knopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |