abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80492339
Oh, wat een lief olifantje!
Misschien leuk voor later.
  maandag 19 april 2010 @ 19:32:44 #227
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_80492798
Ik haak de draadjes tegenwoordig mee, waardoor ik ze alleen maar af hoef te knippen.
En bij de Lavender Bunny's gaat het ook lekker makkelijk gelukkig, want ik heb echt echt echt een hekel aan draadjes wegwerken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_80493118
dat doe ik ook wel eens bij het aanhechten (mits dezelfde kleur, want anders zie je het) maar bij het afkanten ga ik toch met een naald in de weer...
ik ga vanavond even kijken of ik even foto's kan maken, anders morgen...
pi_80493187
Ik ben druk bezig met de mobile, maar het wordt wel een aangepaste versie.
  maandag 19 april 2010 @ 20:26:46 #230
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_80495379
Hier wil het ondanks veel frutten nog niet echt lukken met het gelijk houden van het aantal steken. Ik weet gewoon niet goed waar ik moet beginnen met de eerste steek bij een toer stokjes en waar de laatste steek nou in moet. Ik wilde al foto's maken met pijltjes en het hier voorleggen maar dat zal moeten wachten want de camera is foetsie (manlief is ermee van huis). Ondertussen ga ik weer voor Youtube.
pi_80496697
youtube rocks! steken die ik nog niet weet, en die ik graag wil proberen, doe ik over het algemeen ook via youtube...

ik heb een fotospam van allerlei dingen die ik nog niet had laten zien:
m'n poesie die nog geen oogjes heeft:

m'n bruingroene kussenhoes (waar ik toch nog een ander hoesje voor ga kopen voor erin, die er nu in zit vind ik te licht... ik kan hem dus nog niet dichthaken)

en het project van de vrolijke vierkantjes van summer square garden...

deze is nog niet af hoor, er komen nog randjes omheen tot het de grootte heeft die het moet krijgen. (ik weet nog niet hoe groot het precies moet worden)
maar goed, dit was mijn spammetje van de afgelopen weken...
pi_80497144
Ooook wat een leuke dingen weer. Ik ben helemaal in de tasjes momenteel

Ik werk de losse eindjes ook meestal weg in het haaksel zelf. Alleen het allerlaatste losse draadje en de eerste niet.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_80497570
Hij wordt mooi trui!!
lekker bezig mijsje!

Oh ik kwam net toch weer een leuke site tegen...
http://www.crea-me.nl/Nederlands/Winkel.htm

Staan hele leuke patronen maar niet gratis helaas...

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80498323
dank je Vicky
en wow Vicky, die zijn zeker leuk! heel jammer dat ze niet gratis zijn...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 april 2010 @ 21:36:07 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80498676
hier totaal geen vaart meer in t haakwerk. tas van Isa vordert erg langzaam.

lekker bezig mijsje!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 19 april 2010 @ 21:36:30 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80498686
mijsje wat een leuke kussentjes!!

vicky, ik vind het een beetje enge poppetjes eigenlijk. nou ja eddie eend gaat nog, maar de rest, nee.

ik zit volledig in de knoop met het dichthaken van de tas, heb de verkeerde hexagonnen aan elkaar gehaakt en daarna weer andere losgetrokken. lekkere puinhoop!
in de haak.
pi_80498771
oh wat balen Trui!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80498782
Ik vind die bolle wangetjes/kinnen eigenlijk een beetje eng. (vind ze eerder op een stel billen lijken eigenlijk )
pi_80499014

maandag 19 april 2010 @ 21:46:25 #240
112545 Muck
pi_80499233
ik ben ook niet zo kapot van de poppetjes
pi_80499332
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 19 april 2010 @ 21:53:09 #242
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80499621
Je bent flink bezig geweest trui, met al die hexagonnetjes aan elkaar. Gaat best snel zo.

mijsje, jij bent ook weer goed bezig!

Jojo, we zien elkaar volgende week, ik wil wel proberen of de ene amateur de andere iets uit kan leggen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 19 april 2010 @ 21:57:40 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80499854
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:48 schreef Vicky het volgende:
spookje is lief!
Een soort siamese zaadcel
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_80499957
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

nou, puh ik vind m leuk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 19 april 2010 @ 22:00:59 #245
112545 Muck
pi_80500052
quote:

[..]

En daar ging mijn limonade
  maandag 19 april 2010 @ 22:07:56 #246
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_80500384
Ik vind meestal "mensen"-poppenhaaksels niet zo leuk. Maar Eddie Eend en vooral het spookje vind ik wel snoezig!
Mijsje wat een productie, frisse kleuren ook, maar geen groen dacht ik en bij trui toch ook al geen groen? Is groen niet meer ' hot' of gewoon moeilijk verkrijgbaar (of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook he).

Ik ben nu met een andere omslagdoek/sjaal bezig met echte hele stokjes dit keer (check dubbelcheck).
De stapeltoren is ook nog in wording ik wil weer aan iets anders beginnen als cadeautje. Pff druk druk druk.

Afwerken is ook niet mijn ding, verschikkelijk om al die draadjes weg te werken. Dat is waarschijnlijk de reden dat mijn GS-projectje ook even in de koelkast (of beter diepvries) staat.
klerkje
  maandag 19 april 2010 @ 22:09:23 #247
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_80500458
quote:

[..]

Nou ja zeg!
klerkje
pi_80501317
Mijsje, mooie dingen allemaal hoor!!!
Vicky, ik vind ze niet allemaal even mooi, maar ik vind ze wel erg leuk voor kindertjes en zo... die kunnen er wel leuk mee spelen!
Trui, wat een werk joh die hexagonnetjes...
pi_80502822
bedankt! is ook leuk om te doen en een goed tijdverdrijf als je ziek in bed ligt... (ondertussen weer op en bezig, maar vorige week een paar dagen full-time in bed...)

proest, die siamese zaadcel...
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Spiegelei het volgende:
Ik vind meestal "mensen"-poppenhaaksels niet zo leuk. Maar Eddie Eend en vooral het spookje vind ik wel snoezig!
Mijsje wat een productie, frisse kleuren ook, maar geen groen dacht ik en bij trui toch ook al geen groen? Is groen niet meer ' hot' of gewoon moeilijk verkrijgbaar (of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook he).
Ik ben nu met een andere omslagdoek/sjaal bezig met echte hele stokjes dit keer (check dubbelcheck).
De stapeltoren is ook nog in wording ik wil weer aan iets anders beginnen als cadeautje. Pff druk druk druk.

Afwerken is ook niet mijn ding, verschikkelijk om al die draadjes weg te werken. Dat is waarschijnlijk de reden dat mijn GS-projectje ook even in de koelkast (of beter diepvries) staat.
groen hadden ze niet bij de winkel waar ik was in Den Helder... maar het kan ook zijn dat het tijdelijk was uitverkocht, dat had ik niet gevraagd... maar het was mij ook opgevallen...
ik had trouwens wel groen gekocht bij Wibra (nova) maar die samenstelling is iets anders (helemaal katoen ipv katoen met acryl) en dan is het toch anders qua aanblik en in de was... vandaar dat ik het niet gebruikt heb in de projecten met Balans (=draad)
misschien de volgende keer weer wel groen als ik weer voor kleurige katoentjes ga...
pi_80503052
Mijsje ze zijn mooi! ik vind de achterkant van het kussen zo gaaf

Spiegelei ik vind die popjes ook niet zo, precies wat trui zegt was mijn eerste gedachte.

Balen trui!

Ik heb net zitten bedenken dat alle kleine stukjes die ik over heb van het dekentje, dat ik die aan elkaar ga knopen tot een grote bol en daar dan een lavender bunny van maak. De birdies moet ik ook nog maken dus denk dat ik flink wat te knopen krijg.

Groen komt in de volgende deken. Grasgroen, zeeblauw, oranje, geel en zwart iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')