Thnx!! Gelijk ff downloaden.quote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef E.T. het volgende:
Voor de iPhone-bezitters.. De app 'stitches' is tijdelijk gratis.
Grappig dingetje waar veel haaksteken worden uitgelegd
nu ga ik twijfelen of ik het wel goed doe danquote:Op zondag 18 april 2010 15:29 schreef AnitraX het volgende:
Het zit hem in het weer spiegelei
Ik ben dus het hele dekentje al bezig met halve stokjes ipv stokjes
Oh, het is gewoon bij iemand thuis? Ik dacht in een kroegje ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 08:59 schreef trui het volgende:
Inu, vlakbij Den Haag.
kwakz0r, dat lijkt mij ook een prima stokje hoor!
mijsje, dat klinkt weer heel prodoctief, ik ben benieuwd naar je foto's!
lijnloos, dank je wel!! voor de tas put ik uit m'n voorraad katoen van Drops Muskat. hele mooie kleuren, en met wat glans, maar wel vrij snel splijtend.
Ziet er wel zo uit, maar volgens mij ook wel hakend te doen... toch?quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, maar volgens mij is die gebreid.
Nou..eigenlijk nietquote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef trui het volgende:
bij TF thuis wordt vast ook wel alcohol geschonken.
quote:
groen hadden ze niet bij de winkel waar ik was in Den Helder... maar het kan ook zijn dat het tijdelijk was uitverkocht, dat had ik niet gevraagd...quote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Spiegelei het volgende:
Ik vind meestal "mensen"-poppenhaaksels niet zo leuk. Maar Eddie Eend en vooral het spookje vind ik wel snoezig!
Mijsje wat een productie, frisse kleuren ook, maar geen groen dacht ik en bij trui toch ook al geen groen? Is groen niet meer ' hot'of gewoon moeilijk verkrijgbaar (of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook he).
Ik ben nu met een andere omslagdoek/sjaal bezig met echte hele stokjes dit keer (check dubbelcheck).
De stapeltoren is ook nog in wording ik wil weer aan iets anders beginnen als cadeautje. Pff druk druk druk.
Afwerken is ook niet mijn ding, verschikkelijk om al die draadjes weg te werken. Dat is waarschijnlijk de reden dat mijn GS-projectje ook even in de koelkast (of beter diepvries) staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |