Die is zo simpel! Je houdt 'm gewoon zo vast zoals je het normaal ook doet wanneer je een opzetlus maakt (of misschien doe ik de opzetlus wel fout). Lusje naar binnen halen, 1 losse maar niet aantrekken met je linkerhand waar je het uiteinde hebt, dan de rest gewoon over de twee losse draadjes in je hand heen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik begin overigens met twee lossen, en dan zes vasten in de eerste losse. Magic ring lukt me niet!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
hint: ze vermenigvuldigen zich in rap tempo!
Met de nadruk op 'en zo...', hè!quote:
Zonde is dat he?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
bij t wibra garen komt idd bij mij ook altijd de halve bol eruit als ik t beginnetje binnenin zoek. ik haak nu maar gewoon met t garen vanaf de buitenkant... dan rolt de bol wel maar heb ik minder knopen...
Heb ik ook gelezen. Dat als ze naar Maastricht reist, ze een halve omslagdoek verder is.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonde is dat he?
Ik had pas ook dat er 2 draden aan elkaar geknoopt waren in 1 bol![]()
En dat van Karin Bloemen las ik pas ergens.. in Margriet ofzo...
Wel tof!
Ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Dat als ze naar Maastricht reist, ze een halve omslagdoek verder is.
Oh, dat heb ik idd wel vakerquote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonde is dat he?
Ik had pas ook dat er 2 draden aan elkaar geknoopt waren in 1 bol![]()
En dat van Karin Bloemen las ik pas ergens.. in Margriet ofzo...
Wel tof!
Met haken vind ik het niet zo erg, omdat je het dan wel weer ergens weg kunt werken, maar met breien vond ik het een stuk vervelenderquote:Op woensdag 21 april 2010 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik idd wel vaker![]()
Bij mij is Dordrecht-Den Haag precies 1 vis
volgens mij is dat dus standaard wibra garen... bij mij is dat ook zo bij Saskia garen... en knopen ben ik er gelukkig nog niet veel tegengekomen, wel één hele knoop... (wel een kleintje, dus toen ik gewoon doorhaakte, kon je het knoopje niet meer vinden later...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
bij t wibra garen komt idd bij mij ook altijd de halve bol eruit als ik t beginnetje binnenin zoek. ik haak nu maar gewoon met t garen vanaf de buitenkant... dan rolt de bol wel maar heb ik minder knopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |