Ik kan nog niet kiezen. Is het als kraamcadeau?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan niet kiezen uit al die leuke projecten, dus ik heb jullie hulp nodig bij mijn keuze
dank, dank... Ti's nog niet veel maar ik probeer het bij te houden nu...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef Wampi het volgende:
Lijnloos, leuk je blog!! Ik heb ook wat van die vierkantjes gehaakt, wel anders dan jij geloof ik.. En hoe doe je dat omzetten in excel? Telt excel ook het aantal vakjes in een bepaalde kleur? Dat zou briljant zijn!!
Vicky, ik vind de Summer Garden Granny's van Attic24 het leukst (en velen met mij, geloof ik)
ik stort mij weer op de bruidstaart die ik aan het maken ben. heb beloofd dat ik er wel 2 puffins op kon boetseren, had ze beter kunnen haken denk ik![]()
Op termijn wel, maar als ik bijvoorbeeld de teckel maak, dan niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan nog niet kiezen. Is het als kraamcadeau?
Dat is heel makkelijk, als je de vertalingen maar weet. Ik zal er eens voor je naar kijken, binnenkortquote:Op woensdag 14 april 2010 20:30 schreef -sabine- het volgende:
Kheb de mobiel gekozen.
Als je het patroon hebt (in het Nederlands, Engels haken kan ik niet) houd ik me aanbevolen.
Ik wil graag iets maken voor mijn zwangere leerling, had een babietje gehaakt maar ben die kwijt.
Die mobiel vind ik super.
Wat een enorm lief nijntje!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef StefanieV het volgende:
Mijn Nijntje is af!
[ afbeelding ]
Tussendoor had k nog een aantal gsm-zakjes gemaakt :-)
Waar halen jullie eigenlijk jullie garen? Ik moet hier moeite doen om het te vinden en via koekeridoo is het echt duur om op te sturen naar BE.. Nuja, mijn zoektocht blijft verder gaan ;-) (Veritas heeft het nu wel, maar ik vind het vrij duur)
Dat is hier op mn werk vaste prik bij de haakstersquote:Op woensdag 14 april 2010 18:02 schreef Muck het volgende:
Ziet er goed uit Lotteu! Lekker rustige, frisse kleuren
En een visjesdeken? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Inderdaad ja, best tof! Maar flink werkje ook lijkt me.. maak je dan al die visjes apart en haakje ze later aan elkaar?quote:
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Inderdaad ja, best tof! Maar flink werkje ook lijkt me.. maak je dan al die visjes apart en haakje ze later aan elkaar?
Gaaaf! Heb je het patroon hiervoor ergens online staan???quote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is hier op mn werk vaste prik bij de haaksters
[ afbeelding ]
De mijne is grover en heeft minder kleuren en niet de opstaande vinnetjes
Wow wat mooi! Is daar een patroon van? Ik vind dat randje ook heel mooi gehaakt zeg!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is hier op mn werk vaste prik bij de haaksters
[ afbeelding ]
De mijne is grover en heeft minder kleuren en niet de opstaande vinnetjes
Oooh, dankje! Ik stond net op het punt om het bij de pipoos te kopen voor 11 euro!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:47 schreef cropje het volgende:
[..]
Gaaaf! Heb je het patroon hiervoor ergens online staan???
Helaas niet mijn deken hequote:Op donderdag 15 april 2010 18:56 schreef StefanieV het volgende:
lnu wat mooi zeg!
Ik heb vandaag geen oogjes gescoord, morgen nieuwe kans en anders volgende week ;-)
Ik twijfelde tussen de teckel en de mobile.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:15 schreef B.ertha het volgende:
Op termijn wel, maar als ik bijvoorbeeld de teckel maak, dan niet.
De beide dames zijn pas in respectievelijk juni en augustus uitgerekend en voor juni heb ik al wat (die schildpad en het mutsje)
Ohhh die is leuk!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie was er nou eens op zoek naar het patroon voor een jasbeschermer? Hier staat wel een leuke
ik vind t wel mooi, als t even vaak terugkomt als de andere kleuren zeg maar, dan lijkt t niet alsof t een "foutje" is maar hoort het er gewoon echt bij.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:45 schreef trui het volgende:
ik zit ook in dubio over dat multicolourgaren. ben er geen fan van maar zag het een keer in een dergelijk patroon verwerkt en toen vond ik het wel aardig. en ik heb 't nou eenmaal liggen.maar ik heb nog wat tijd om erover te beslissen.
Restantjes zien te regelen, da's een goed idee! Ik gebruik voor mijn cactussen hoofdzakelijk groen, maar de details zijn wel in allerlei kleurtjes, en om daar nu hele bollen voor aan te schaffen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had via Marktplaats een hele berg restanten van garens bij mensen besteld. Veel katoen in echt allerlei kleurtjes, ik ga ze maar eens goed sorteren en kijken of bepaalde kleuren een fatsoenlijke hoeveelheid zijn voor een ripple-dekentje ooit, in combinatie met mijn matte phildarkatoentjes. En verder verzin ik er wel leuke projectjes voor, het is zo leuk om te combineren en spelen met kleurtjes, ik heb voor jaren genoeg denk ik.
Voor diegene ie niet zo van de glans van Catania katoen houden heeft Pipoos nu ook Durable breikatoen, zelfde dikte, maar dan mat, voor ¤2,75 per bolletje.
Mijn attic24 crochet bag heeft nagenoeg de juiste hoogte, nog een randje denk ik en dan volgende week maar eens beginnen met een schulprandje er aan haken.
graag, want ik kan zelfs na drie keer wachtwoord aanpassen er nog niet inkomenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef trui het volgende:
wat vreemd. ik wil je het patroon ook wel geven hoor.
Ik heb nog wel animo hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg dames, hoe zit het met het animo voor de haakmeet volgende week zondag?
paar uurtjes. Deze is niet zo moeilijk. Hij is ook erg klein hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:48 schreef YPPY het volgende:
Wat een schatje!Hoe lang ben je daar nou mee bezig?
Wauuwwww ik vind het heel leuk!! Ik ga vandaag maar eens verder studeren op mijn granny squares, ik snap stap 1-3 eindelijk, nu de rest nogquote:Op donderdag 15 april 2010 00:48 schreef kwakz0r het volgende:
de eerste 36 grannies zijn af. kleur is niet goed te zien, donkere kamer met slechte flits, en ze zijn nog niet geblockt/liggen gebobbeld maar je ziet de diepte niet dus op de foto lijken ze scheef... ikmaak morgen wel een betere. ze komen dus per 4 in "big squares" met grannyrandjes eromheen. maar dit is voor het idee:
[ afbeelding ]
jahoor!quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Kun je op de haak-meet ook een live demonstratie krijgen van hoe het nu precies moet? Want dan wil ik ook wel komen
Ik weet niet wat stokjes zijn, maar doe het nu van een engelse site, en nummer 1 is gelukt!! In het midden zit nog een foutje, maar kon daar omheen corrigeren. Foto van mijn trotse eerste haaksel volgtquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:28 schreef trui het volgende:
[..]
jahoor!
en die squares beginnen ook als rondjes. pas als je er hoeken in gaat maken (dus 2 clusters van 3 stokjes met een paar lossen ertussen begint het op een vierkant (of meerkant, ligt maar net aan 't aantal hoeken dat je maakt) te lijken.
Hoeraquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:15 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij weet ik al wat ik fout heb gedaan. Er stond dat je met 2 lossen moest beginnen en dat heb ik bij elke steek gedaan, maar dat moet dus alleen bij de eerste steek van je toer. En verder ben ik ook op het verkeerde punt begonnen met insteken bij die eerste steek geloof ik. Straks ff uithalen en dan nog een keer proberen. Lang leve Youtube trouwens![]()
Yup, ik kom zeker, ik pik trui onderweg op en heb nog 2 plaatsen over in de auto vanaf Utrecht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef trui het volgende:
meeting bij TF, 25 april
van plan er te zijn:
TF
trui
doedezemaar (toch?)
eensquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Dat eendje is ook erg schattig zeg!
En eigenlijk alle dingen, wauw!
Van wat ik hier eerder gelezen heb, is dat beslist mogelijk (ben zelf nog niet geweest).quote:Kun je op de haak-meet ook een live demonstratie krijgen van hoe het nu precies moet? Want dan wil ik ook wel komen
Zou graag komen maar kan deze keer niet. Ben overigens nog steeds aan het breien, mijn haakwerk (tas) ligt nog in de kast.quote:
Ziet er fleurig uit, Trui!quote:ik ben gisteravond vooral bezig geweest met het aan elkaar haken van de zeshoekjes. aan de achterkant, met halve vasten oftewel slipstitches. ze zitten nog niet allemaal aan elkaar, en ik moet er ook nog een paar bij haken, maar toch. work in progress! beter zo he, zonder de regenboogstukjes.
[ afbeelding ]
ik denk dat ik er ook nog een paar halve hexagonnen bij haak, zodat de tas een mooie rechte bovenrand krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |