Restantjes zien te regelen, da's een goed idee! Ik gebruik voor mijn cactussen hoofdzakelijk groen, maar de details zijn wel in allerlei kleurtjes, en om daar nu hele bollen voor aan te schaffen...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had via Marktplaats een hele berg restanten van garens bij mensen besteld. Veel katoen in echt allerlei kleurtjes, ik ga ze maar eens goed sorteren en kijken of bepaalde kleuren een fatsoenlijke hoeveelheid zijn voor een ripple-dekentje ooit, in combinatie met mijn matte phildarkatoentjes. En verder verzin ik er wel leuke projectjes voor, het is zo leuk om te combineren en spelen met kleurtjes, ik heb voor jaren genoeg denk ik.
Voor diegene ie niet zo van de glans van Catania katoen houden heeft Pipoos nu ook Durable breikatoen, zelfde dikte, maar dan mat, voor ¤2,75 per bolletje.
Mijn attic24 crochet bag heeft nagenoeg de juiste hoogte, nog een randje denk ik en dan volgende week maar eens beginnen met een schulprandje er aan haken.
graag, want ik kan zelfs na drie keer wachtwoord aanpassen er nog niet inkomenquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef trui het volgende:
wat vreemd. ik wil je het patroon ook wel geven hoor.
Ik heb nog wel animo hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg dames, hoe zit het met het animo voor de haakmeet volgende week zondag?
paar uurtjes. Deze is niet zo moeilijk. Hij is ook erg klein hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:48 schreef YPPY het volgende:
Wat een schatje!Hoe lang ben je daar nou mee bezig?
Wauuwwww ik vind het heel leuk!! Ik ga vandaag maar eens verder studeren op mijn granny squares, ik snap stap 1-3 eindelijk, nu de rest nogquote:Op donderdag 15 april 2010 00:48 schreef kwakz0r het volgende:
de eerste 36 grannies zijn af. kleur is niet goed te zien, donkere kamer met slechte flits, en ze zijn nog niet geblockt/liggen gebobbeld maar je ziet de diepte niet dus op de foto lijken ze scheef... ikmaak morgen wel een betere. ze komen dus per 4 in "big squares" met grannyrandjes eromheen. maar dit is voor het idee:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |