Ik kan nog niet kiezen. Is het als kraamcadeau?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan niet kiezen uit al die leuke projecten, dus ik heb jullie hulp nodig bij mijn keuze
dank, dank... Ti's nog niet veel maar ik probeer het bij te houden nu...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef Wampi het volgende:
Lijnloos, leuk je blog!! Ik heb ook wat van die vierkantjes gehaakt, wel anders dan jij geloof ik.. En hoe doe je dat omzetten in excel? Telt excel ook het aantal vakjes in een bepaalde kleur? Dat zou briljant zijn!!
Vicky, ik vind de Summer Garden Granny's van Attic24 het leukst (en velen met mij, geloof ik)
ik stort mij weer op de bruidstaart die ik aan het maken ben. heb beloofd dat ik er wel 2 puffins op kon boetseren, had ze beter kunnen haken denk ik![]()
Op termijn wel, maar als ik bijvoorbeeld de teckel maak, dan niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan nog niet kiezen. Is het als kraamcadeau?
Dat is heel makkelijk, als je de vertalingen maar weet. Ik zal er eens voor je naar kijken, binnenkortquote:Op woensdag 14 april 2010 20:30 schreef -sabine- het volgende:
Kheb de mobiel gekozen.
Als je het patroon hebt (in het Nederlands, Engels haken kan ik niet) houd ik me aanbevolen.
Ik wil graag iets maken voor mijn zwangere leerling, had een babietje gehaakt maar ben die kwijt.
Die mobiel vind ik super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |