abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2010 @ 18:02:31 #101
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_80312794
Ziet er goed uit Lotteu! Lekker rustige, frisse kleuren

En een visjesdeken? Daar ben ik wel benieuwd naar!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_80317355
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan niet kiezen uit al die leuke projecten, dus ik heb jullie hulp nodig bij mijn keuze
Ik kan nog niet kiezen. Is het als kraamcadeau?
pi_80318758
Kheb de mobiel gekozen.
Als je het patroon hebt (in het Nederlands, Engels haken kan ik niet ) houd ik me aanbevolen.
Ik wil graag iets maken voor mijn zwangere leerling, had een babietje gehaakt maar ben die kwijt.
Die mobiel vind ik super.
pi_80320473
mag ik een paar links mag ook via PM naar de grannysquarepatronen die jullie gebruiken?
Vriendinnetje wil een dekentje gaan maken maar ziet door de bomen het bos niet meer geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80321120
Vicky, voor mijn kleine squares heb ik zelf wat uitgevogeld, zie daarvoor mijn blog... Verder heb ik alleen die hexagonnetjes van attic24 en wat simpele gsjes, maar weet niet meer waar ik die vandaan had eigenlijk..
pi_80321288
Ik heb je blog ff doorgestuurd Lijnloos! Thanx!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80322399
Lijnloos, leuk je blog!! Ik heb ook wat van die vierkantjes gehaakt, wel anders dan jij geloof ik.. En hoe doe je dat omzetten in excel? Telt excel ook het aantal vakjes in een bepaalde kleur? Dat zou briljant zijn!!

Vicky, ik vind de Summer Garden Granny's van Attic24 het leukst (en velen met mij, geloof ik)
ik stort mij weer op de bruidstaart die ik aan het maken ben. heb beloofd dat ik er wel 2 puffins op kon boetseren, had ze beter kunnen haken denk ik
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  woensdag 14 april 2010 @ 21:55:48 #108
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80322724
wat zijn puffins??

leuke blog, lijnloos!

[ Bericht 47% gewijzigd door trui op 14-04-2010 22:07:37 ]
in de haak.
  woensdag 14 april 2010 @ 21:59:43 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80322891
vicky, ik zou je ook naar attic24 doorverwijzen. en anders heeft 'theroyalsisters.blogspot.com' ook een leuke tutorial (met fotootjes) momenteel.

m'n blommenkussen is af!

voor:

achter:

bonte verzameling: (inclusief streepjes-tas-in-wording)

[ Bericht 32% gewijzigd door trui op 16-04-2010 11:23:03 ]
in de haak.
pi_80323594
Mijn Nijntje is af!

Tussendoor had k nog een aantal gsm-zakjes gemaakt :-)

Waar halen jullie eigenlijk jullie garen? Ik moet hier moeite doen om het te vinden en via koekeridoo is het echt duur om op te sturen naar BE.. Nuja, mijn zoektocht blijft verder gaan ;-) (Veritas heeft het nu wel, maar ik vind het vrij duur)
pi_80323627
Trui wat gaaf!!!
  woensdag 14 april 2010 @ 22:14:51 #112
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80323693
stefanie, je bent de oogjes vergeten! maar lief nijntje zeg!

ik bestel vaak online garen ('t trendje, hobbydoos, hobbygigant), maar koop ook wel es wat in Utrecht, bij Modilaine.
in de haak.
pi_80323724
Ik vind die granny's trouwens zo cool! Wil ook een kussen maken maar weet helemaal niet hoe er aan te beginnen (mijn haken beperkt zich momenteel tot cirkels en rondjes vrees ik )
pi_80323760
Trui ik weet het, moet er morgen ofzo halen in de winkel als k er vind. Ik heb enkel van die berenogen liggen momenteel dus ik moet nog gaan kijken ;-)
  woensdag 14 april 2010 @ 22:17:00 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80323794
stefanie, als je zo'n konijn kunt haken dan zijn granny squares echt een makkie voor je! alleen even wat oefenen met stokjes, maar als je die eenmaal gewend bent is dat juist erg fijn want dat schiet veel harder op dan vasten.
in de haak.
pi_80323856
Oooh dan ga ik morgen even zien hoe ik stokjes maak :-) Moet me lukken zeker (als dat konijn me al lukt ;-) )
pi_80323869
wow Trui mooI!!
Stefanie, ik haal mijn katoen bij de 2 winkeltjes hier. Bol Catania kost hier 2 euro.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 14 april 2010 @ 22:26:57 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80324315
dankjullie!

stefanie, ik zag bijvoorbeeld www.wolwinkel.be, waar ze dit garen hebben. half wol, half acryl, mooie kleuren, kost 2,59 per bol.
in de haak.
pi_80324549
trui, leuke verzameling!!! tas is gaaf en dat de achterkant van je kussen een Giant Granny Square is (een puffin is een papegaaiduiker, n vogel )

stefanie, lief je nijntje! en wat trui zegt: als je een nijn kan haken dan kan je zeker ook een GS!! even oefenen en hoppakee, je hebt er voor je het weet een paar gemaakt!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  woensdag 14 april 2010 @ 22:33:38 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80324707
tjee een vogel. (zelfs twee dus) die zou ik ook liever haken dan knutselen op een taart.... succes!
in de haak.
pi_80325956
Trui de achterkant is ook zo leuk! Ik word helemaal vrolijk van al die kleurtjes dat ik blijf kijken

Dat nijntje is lief.

Hebben jullie het ook wel eens dat ondanks je hetzelfde garen hebt, maar een andere kleur of bol, dat die anders aanvoelt? Wit is bv veel stugger.
pi_80326707
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:48 schreef Wampi het volgende:
Lijnloos, leuk je blog!! Ik heb ook wat van die vierkantjes gehaakt, wel anders dan jij geloof ik.. En hoe doe je dat omzetten in excel? Telt excel ook het aantal vakjes in een bepaalde kleur? Dat zou briljant zijn!!

Vicky, ik vind de Summer Garden Granny's van Attic24 het leukst (en velen met mij, geloof ik)
ik stort mij weer op de bruidstaart die ik aan het maken ben. heb beloofd dat ik er wel 2 puffins op kon boetseren, had ze beter kunnen haken denk ik
dank, dank... Ti's nog niet veel maar ik probeer het bij te houden nu...

Excelrekent het niet zelf door helaas, gewoon ouderwets tellen dus... Wellicht zou het wel kunnen, zal eens kijken of ik zoiets voor elkaar krijg.

Toffe Nijntje!!! (minke is Nijntje fan dus ik ook)

trui je kussen zijn echt heel gaaf en kleurig geworden!
pi_80326892
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:59 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik kan nog niet kiezen. Is het als kraamcadeau?
Op termijn wel, maar als ik bijvoorbeeld de teckel maak, dan niet.
De beide dames zijn pas in respectievelijk juni en augustus uitgerekend en voor juni heb ik al wat (die schildpad en het mutsje)
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:30 schreef -sabine- het volgende:
Kheb de mobiel gekozen.
Als je het patroon hebt (in het Nederlands, Engels haken kan ik niet ) houd ik me aanbevolen.
Ik wil graag iets maken voor mijn zwangere leerling, had een babietje gehaakt maar ben die kwijt.
Die mobiel vind ik super.
Dat is heel makkelijk, als je de vertalingen maar weet. Ik zal er eens voor je naar kijken, binnenkort
pi_80327011
De mobile staat trouwens voor, want ik had ook per ongeluk gestemd - op de bever
pi_80330225
de eerste 36 grannies zijn af. kleur is niet goed te zien, donkere kamer met slechte flits, en ze zijn nog niet geblockt/liggen gebobbeld maar je ziet de diepte niet dus op de foto lijken ze scheef... ikmaak morgen wel een betere. ze komen dus per 4 in "big squares" met grannyrandjes eromheen. maar dit is voor het idee:

Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')