Dat rijmt gastquote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef Mindstate het volgende:
Liever dood in een greppel dan wonen in Meppel
Mja, het ligt er bijna tegenaan. Maar Staphorst zou ik ook niet willen. Daar hebbn ze uut zuunigheid de huizen moar achtermekoar zet.quote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef Jahr00n het volgende:
Meppel.Zou nog liever in Staphorst wonen.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:38 schreef S1nn3rz het volgende:
En vandaag was er een of andere wielertour ofzo. Voor een gedeelte over het industrieterrein en er was geen hond.![]()
Dat zegt genoeg over hoe Meppel op de kaart staat. Dan zijn er ook nog menschen die beweren dat Meppel bij Fryslan hoort.![]()
OMG. Mensen met principes.quote:Op zondag 11 april 2010 17:49 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ik had ooit een scharrel waar absoluut niets op aan te merken was, behalve dat ze in Meppel woonde. Daardoor werd het niks
Nederlandse steden groot noemen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:56 schreef FP128 het volgende:
Wat te denken van mensen die in de provincie wonen?![]()
Wij in de grote stad blijven dat nog altijd als provinciaaltjes'zien
Ik heb er alleen niet bijgezegd dat het vooral de afstand was die het de das omdeed, en niet echt per sé Meppel an sich.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Ik heb er alleen niet bijgezegd dat het vooral de afstand was die het de das omdeed, en niet echt per sé Meppel an sich.
Alhoewel 'bruisend' en 'dynamisch' geen woorden zijn die ik zou gebruiken als ik Meppel moest omschrijvenquote:
Is ook niet alles, daarom woon ik al 7 jaar in Assenquote:Op zondag 11 april 2010 22:26 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat is alleen maar toe te juichen! Praat gewoon Nederlands!![]()
En alsjeblieft zeg, Hoogeveen![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 18:58 schreef EvanStone het volgende:
In Meppel kan je lekker eten als je goed kan koken.
de kabel van die lichtreclame is mooi weggewerkt zeg.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 18:58 schreef EvanStone het volgende:
In Meppel kan je lekker eten als je goed kan koken.
Jij komt sowieso toch niet buiten, jouw leven speelt zich binnen de muren van het fok serverpark af.quote:
bestaat dat danquote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef PICHT het volgende:
We hebben hier tenminste wel 120Mbit Ziggo
Ik ben heel vaak in Meppel geweest jongequote:Op maandag 12 april 2010 11:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij komt sowieso toch niet buiten, jouw leven speelt zich binnen de muren van het fok serverpark af.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
hoogste snelheid die ik kan vinden is 25 mb/s
Klopt als 'n bus, dat is echt smerig. Sommige ochtenden is het ook bijna kotsen geblazen als je de deur uitstapt.quote:Op maandag 12 april 2010 12:16 schreef hornage het volgende:
Al heel wat "sterke" argumenten gezien, maar niemand die doorheeft dat het gewoon stinkt in Meppel naar varkensvoer? Echt, erg onaangename lucht van Agrifirm waardoor de hele "stad" stinkt als de wind verkeerd staat. Bah
Gewoon door blijven rijden. Zodra het begint te stinken => Meppelquote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef Intrepidity het volgende:
Hoe kom je daar eigenlijk?Zodra je ten noorden van Zwolle komt val je toch van de wereld af?
jij hebt ook alleen maar wat te zeiken héquote:Op zondag 11 april 2010 17:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Wat een vreselijk gehucht is dat zeg.![]()
![]()
Een paar huizen met industrie eromheen, dat er nog mensen zijn die daar willen wonen. Als ik zou moeten kiezen tussen een wijk in Rotterdam tussen de allochtonen en pvda-stemmers of een vrijstaand huis in Meppel zou ik voor het eerste kiezen.
Mocht ik eens pijnlijk verongelukken op de snelweg dan hoop ik dat het niet bij Meppel zal zijn, zelfs de snelwegen zijn kut bij Meppel.
Dat een genie als Cerror daar dan nog woont is me een groot raadsel, misschien wel het grootste obstakel dat hij niet world famous is. Immers, je kunt als celeb toch niet zeggen dat je uit Meppel komt?![]()
![]()
Meppel.
En jij bent?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
jij hebt ook alleen maar wat te zeiken hé
quote:
Ja, ik ben een vrindelijk mens.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wat boeit dat nou, of ga je iedereen die hier post eerst vragen wie hij is?
een echte kapitein heeft geen vaarbewijsquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, ik ben een vrindelijk mens.
Oh zie het al, jij bent die kapitein die altijd vanaf land staat te roepen en zelf geen vaarbewijs heeft.
Van Hoogeveen naar Assen dat is van niks naar net niksquote:Op zondag 11 april 2010 22:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is ook niet alles, daarom woon ik al 7 jaar in Assen
Ik ontken iedere betrokkenheid daarbijquote:Op maandag 12 april 2010 10:21 schreef cerror het volgende:
'T is de laatste maanden wel een beerput geworden ja. Alles ligt open.
Normaal gezien is het wel okay heur voor een klein stadje.
Hoogeveen is een lieflijk stadje.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef PLAE@ het volgende:
TS is zeker nog nooit in Hoogeveen geweest.
Dat is nog veuuuuul erger
Krijg enorm jeuk aan je huig ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef PLAE@ het volgende:
TS is zeker nog nooit in Hoogeveen geweest.
Dat is nog veuuuuul erger
Oh dat sowieso.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef DumDaDum het volgende:
Overigens is Meppel m.i. ook te verkiezen boven Hoogeveen, Steenwijk of Zwolle. Laat staan Emmen of Assen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:34 schreef DumDaDum het volgende:
Overigens is Meppel m.i. ook te verkiezen boven Hoogeveen, Steenwijk of Zwolle. Laat staan Emmen of Assen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef cookiebakerf het volgende:
Meppel
Steenwijk
Waarom woon ik daar.
Alsof het zo'n harde grens isquote:Op donderdag 29 april 2010 01:32 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
De Nederlandse biblebelt stopt juist onder Meppel. Staphorst doet uiteraard wel mee
[ afbeelding ]
Helaas is dat een fabeltje en is het in het noorden des lands minstens net zo verpauperd als in de rest van Nederland. Was 10 jaar geleden misschien waar, maar nu zeker niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:52 schreef RegularExpression het volgende:
Meppelwaar je tenminste nog rustig door de stad kan lopen zonder lastig gevallen te worden.
Drenthe![]()
![]()
waar je tenminste nog rustig kan wonen met nog ruimte om je kont te keren. Waar je elkaar nog kan vertrouwen en waar ze elkaar nog kan helpen. Waar je je niet druk hoeft te maken of je huis wel helemaal pot dicht zit maar gewoon de deur van de knip kan laten en waar het niet nodig is je auto op slot te doen.
Alles onder Meppel
Bron?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Helaas is dat een fabeltje en is het in het noorden des lands minstens net zo verpauperd als in de rest van Nederland. Was 10 jaar geleden misschien waar, maar nu zeker niet meer.
In Drenthe en noordelijke heerst wat mij betreft een gebrek aan beschaving. Waar men een enkele boerderij al een dorp noemt, en als er ook nog een schuur naast staat is het meteen een stad. Met Groningen als positieve uitzondering overigens.
Vanuit alleen jouw perspectief, juist.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zorgvuldige observatie der noorderlingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |