Dat rijmt gastquote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef Mindstate het volgende:
Liever dood in een greppel dan wonen in Meppel
Mja, het ligt er bijna tegenaan. Maar Staphorst zou ik ook niet willen. Daar hebbn ze uut zuunigheid de huizen moar achtermekoar zet.quote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef Jahr00n het volgende:
Meppel.Zou nog liever in Staphorst wonen.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:38 schreef S1nn3rz het volgende:
En vandaag was er een of andere wielertour ofzo. Voor een gedeelte over het industrieterrein en er was geen hond.![]()
Dat zegt genoeg over hoe Meppel op de kaart staat. Dan zijn er ook nog menschen die beweren dat Meppel bij Fryslan hoort.![]()
OMG. Mensen met principes.quote:Op zondag 11 april 2010 17:49 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ik had ooit een scharrel waar absoluut niets op aan te merken was, behalve dat ze in Meppel woonde. Daardoor werd het niks
Nederlandse steden groot noemen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:56 schreef FP128 het volgende:
Wat te denken van mensen die in de provincie wonen?![]()
Wij in de grote stad blijven dat nog altijd als provinciaaltjes'zien
Ik heb er alleen niet bijgezegd dat het vooral de afstand was die het de das omdeed, en niet echt per sé Meppel an sich.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Ik heb er alleen niet bijgezegd dat het vooral de afstand was die het de das omdeed, en niet echt per sé Meppel an sich.
Alhoewel 'bruisend' en 'dynamisch' geen woorden zijn die ik zou gebruiken als ik Meppel moest omschrijvenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |