quote:Op zondag 11 april 2010 17:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb het helaas zo ver laten komen dat ik mijn huis niet meer uit durf. Ik zit 92 kilo boven mijn ideale gewicht, ik besef dat ik een grote fout in mijn leven heb gemaakt en dat ik doorvoor moet boeten in de vorm van een kort leven. Daarom probeer ik het leven voor zo ver mogelijk nog te plukken.
Mweh.quote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Onzin, genieten houdt in dat je ook dat derde stukje vlees tijdens het diner pakt. Omdat ik geen eten hoef te wijgeren zit ik ook psychisch goed in mijn vel.
Zit je nou te trollen?quote:Op zondag 11 april 2010 17:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb het helaas zo ver laten komen dat ik mijn huis niet meer uit durf. Ik zit 92 kilo boven mijn ideale gewicht, ik besef dat ik een grote fout in mijn leven heb gemaakt en dat ik doorvoor moet boeten in de vorm van een kort leven. Daarom probeer ik het leven voor zo ver mogelijk nog te plukken.
Als dat een serieuze vraag is danquote:Op zondag 11 april 2010 18:01 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen?
Zo nee, naar buiten en rennen met die vette reet van je!
Wel eens getrouwde italiaanse vrouwen gezien?quote:Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daardoor moet hun hart ook 2 keer zo hard werken de hele dag door en zijn ze met een beetje geluk ook 2 keer zo snel dood.![]()
Kwam vorige maand terug uit Italië (), die dames halen het niet in hun hoofd om er zo bij te lopen als die zeugen hier.
Doe mij maar wat Aziatische magere afhaal dan!quote:Op zondag 11 april 2010 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
"pondje meer om van te houwe!"
Die zorgt er wel voor dat ze (en ikquote:Op zondag 11 april 2010 18:56 schreef Garisson72 het volgende:
Laat je bevallige aanstaande het maar niet horen, Adelante.
Wacht maar tot je een jaar getrouwd bent.quote:Op zondag 11 april 2010 18:58 schreef Adelante het volgende:
Die zorgt er wel voor dat ze (en ik) niet te dik wordt
Jij welquote:Op zondag 11 april 2010 17:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
...with a baseball bat.quote:
Ik zou haar wel gevenquote:
Of: ''Het zit in de familie, iedereen heeft een beetje last van extra kilo's.''quote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is de infrastructuur voor die hopen vet van je!
En ze zouden jou onder dwang een pil van Drion moeten toedienen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef PeterLudolf het volgende:
'Vrouwen' van boven de 80kg kunnen een nekschot krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |