quote:Op zondag 11 april 2010 17:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb het helaas zo ver laten komen dat ik mijn huis niet meer uit durf. Ik zit 92 kilo boven mijn ideale gewicht, ik besef dat ik een grote fout in mijn leven heb gemaakt en dat ik doorvoor moet boeten in de vorm van een kort leven. Daarom probeer ik het leven voor zo ver mogelijk nog te plukken.
Mweh.quote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Onzin, genieten houdt in dat je ook dat derde stukje vlees tijdens het diner pakt. Omdat ik geen eten hoef te wijgeren zit ik ook psychisch goed in mijn vel.
Zit je nou te trollen?quote:Op zondag 11 april 2010 17:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb het helaas zo ver laten komen dat ik mijn huis niet meer uit durf. Ik zit 92 kilo boven mijn ideale gewicht, ik besef dat ik een grote fout in mijn leven heb gemaakt en dat ik doorvoor moet boeten in de vorm van een kort leven. Daarom probeer ik het leven voor zo ver mogelijk nog te plukken.
Als dat een serieuze vraag is danquote:Op zondag 11 april 2010 18:01 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen?
Zo nee, naar buiten en rennen met die vette reet van je!
Wel eens getrouwde italiaanse vrouwen gezien?quote:Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daardoor moet hun hart ook 2 keer zo hard werken de hele dag door en zijn ze met een beetje geluk ook 2 keer zo snel dood.![]()
Kwam vorige maand terug uit Italië (), die dames halen het niet in hun hoofd om er zo bij te lopen als die zeugen hier.
Doe mij maar wat Aziatische magere afhaal dan!quote:Op zondag 11 april 2010 18:52 schreef Garisson72 het volgende:
"pondje meer om van te houwe!"
Die zorgt er wel voor dat ze (en ikquote:Op zondag 11 april 2010 18:56 schreef Garisson72 het volgende:
Laat je bevallige aanstaande het maar niet horen, Adelante.
Wacht maar tot je een jaar getrouwd bent.quote:Op zondag 11 april 2010 18:58 schreef Adelante het volgende:
Die zorgt er wel voor dat ze (en ik) niet te dik wordt
Jij welquote:Op zondag 11 april 2010 17:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
...with a baseball bat.quote:
Ik zou haar wel gevenquote:
Of: ''Het zit in de familie, iedereen heeft een beetje last van extra kilo's.''quote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is de infrastructuur voor die hopen vet van je!
En ze zouden jou onder dwang een pil van Drion moeten toedienen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef PeterLudolf het volgende:
'Vrouwen' van boven de 80kg kunnen een nekschot krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
quote:Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef RichCalibier het volgende:
Dikke vrouwen zijn gezellig, dat dan weer wel!!
Ze zijn seksueel gefrustreerd en jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak zijn ze juist nog bazig en onvriendelijk ook.quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Rapaille het volgende:
"dikkere mensen zijn wel gezelliger"
Ja trut, jullie moeten wel aardig en gezellig doen anders praat helemaal niemand meer met jullie.
Sowieso oordelen mensen veelte snel op uiterlijk, kijk eens naar het innerlijk van iemand. Mensen willen vaak niet eens met mij praten omdat ik wat meer kilo's bezit, terwijl ik heel aardig kan zijn. Dat vind ik zo zielig.quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit ook wel in de buurt komt van een kilo of 85/90
Soms valt het best mee, en de mensen die het snelst oordelen, durven hun kop en lijf toch niet te laten zien.
Kap met trollen als je er niet goed in bent.quote:Op zondag 11 april 2010 21:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sowieso oordelen mensen veelte snel op uiterlijk, kijk eens naar het innerlijk van iemand. Mensen willen vaak niet eens met mij praten omdat ik wat meer kilo's bezit, terwijl ik heel aardig kan zijn. Dat vind ik zo zielig.
Als zelfs Lamon door je troll heenkijkt is het wel erg slecht jaquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap met trollen als je er niet goed in bent.
Oh, dan is het ineens trollen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap met trollen als je er niet goed in bent.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als zelfs Lamon door je troll heenkijkt is het wel erg slecht ja
quote:
*proest*quote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als zelfs Lamon door je troll heenkijkt is het wel erg slecht ja
Ah dus dát bedoelen ze met maatje meer.quote:Op zondag 11 april 2010 17:14 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meer is mijn maatje en daar ben ik trots op!
Ben daar allang klaar meequote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar als het je een stijve geeft, ga gewoon je gang.
Als ze 2.10m is misschienquote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit ook wel in de buurt komt van een kilo of 85/90
Soms valt het best mee, en de mensen die het snelst oordelen, durven hun kop en lijf toch niet te laten zien.
Reageer niet op Fok! op zo'n manier. Heeft geen enkele zin bij bepaalde droeftoeters.quote:
Allebei prima te doenquote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plus size models
totaal niet relevantquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:02 schreef Smulbaard het volgende:
De beste manier om een BBW vrouw te verslaan is achterop een pickup truck gaan staan die op gelijke snelheid blijft rijden met haar voeten.
Zorg voor een truck met goede vering want de voetval van zo'n GVR (grote vetzuchtige reus) is als een aarbeving en als je met 8 km per uur van zo'n puckup truck afvalt ben je nog niet jarig.
Vervolgens spring je deftig over naar haar enkel en klim je als een luis in de pels via haar dichte beenbeharing omhoog.
Die beharing is overigens altijd aanwezig want dikke vrouwen kunnen niet ver genoeg bukken om hun benen te bereiken.
Zodra je bij de vulva bent aangekomen gebruik je verstelbare stutpalen uit de bouw om de clitoris bereikbaar te maken.
Prik de clit met een speer of zwaard.
Het hambeest zal luid schreeuwend gaan kantelen als de toren van Pisa (maar dan dik) en hier komt je base jump ervaring van pas.
Spring naar beneden en breng jezelf in veiligheid met je parachute vóór de immense monoliet van lillende lipiden je kan verpletteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |