quote:
Ja zo'n Camperquote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef starla het volgende:
Ohja, was een keer op tv, dat ie een auto bestuurt ofzo....
baggerfilm....
Stand AKQ '39quote:
quote:
Scarface? Tssssss... Pulp Fiction natuurlijk!quote:
Nee, Reservoir Dogsquote:Op zondag 11 april 2010 12:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Scarface? Tssssss... Pulp Fiction natuurlijk!
quote:
prutsersquote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet die achternaam van Jules ook even niet
quote:Op zondag 11 april 2010 12:49 schreef Yankee het volgende:
Uma Thurman
Harvey Keitel
Quentin Tarantino
Tim Roth
Helemaal goedquote:Op zondag 11 april 2010 13:46 schreef Yankee het volgende:
Parijs - Roubaix, O'grady in 2007?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hint:
.
Stand AKQ '39quote:
Borisquote:Op zondag 11 april 2010 15:50 schreef Burnett het volgende:
Wie won de 2e editie van de Nederlandse Idols?
Stand AKQ '39quote:Op zondag 11 april 2010 16:08 schreef tong80 het volgende:
Wonnen de Ronde van Vlaanderen en paris Roubaix in dezelfde week.
Stand AKQ '39quote:
Het zijn er 'maar' drie...quote:Op zondag 11 april 2010 16:43 schreef starla het volgende:
4 wielrenvragen achtereen....beetje teveel van het goede![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet weg, laat maar zitten, verwacht dat t fout is trouwensMorality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Tuurlijk.quote:
Nijldelta is goedquote:
Stand AKQ '39quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
als ik het me allemaal goed herinner is dit correct!quote:
quote:
Goed geloof ikquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 12:36 schreef Yankee het volgende:
Petra, Jordanie
quote:
Yankee +1quote:Op maandag 12 april 2010 12:54 schreef Yankee het volgende:
San Jose
Ik sla die altijd allemaal door elkaarquote:
reken ik wel goed, Leo de Haasquote:
Pretoria is de bestuurlijke. Kaapstad is goed.quote:
Stand AKQ '39quote:
quote:
Stand AKQ '39quote:Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef nightcowboy het volgende:
Bierkellerputsch
Wat isquote:is een landbouwmethode uit de Middeleeuwen, die door Karel de Grote werd ingevoerd. Hierbij werden de akkergronden of "kouters" in drie stukken verdeeld, in plaats van twee, zoals daarvoor gebruikelijk was. De Coutereel was verantwoordelijk voor de verdeling onder de dorpelingen. Het was een vroege vorm van dorpsgezag. Op een stuk grond werden het ene jaar wintergranen (tarwe of rogge) verbouwd, het jaar erna zomergranen (gerst of haver) en het derde jaar lag het braak. De andere twee stukken grond volgden met steeds een jaar verschil, zodat misoogsten opgevangen konden worden met meer verschillende opbrengsten. Daarnaast waren er nateelten van onder andere groenten, waardoor het menu gevarieerder werd. Ook was het belangrijk voor de bodemvruchtbaarheid, de bodemstructuur en het onderdrukken van onkruid. In later eeuwen werd de vruchtwisseling steeds ingewikkelder, doordat er meer gewassen kwamen en men het land ging bemesten. De bemesting zorgde voor een betere bodemvruchtbaarheid.
Drieslagstelsel.quote:
Ja, en wat lag er aan de basis van?quote:
Financial/Economic Bubble is goedquote:
quote:
quote:is a traditional English dish made with the shallow-fried leftover vegetables from a roast dinner. The chief ingredients are potato and cabbage, but carrots, peas, brussels sprouts, and other vegetables can be added. It is traditionally served with cold meat from the Sunday roast, and pickles.
quote:There are various theories as to the origin of its name one of them being that it is a description of the action and sound made during the cooking process. The nameis used throughout the United Kingdom.
And we have got a winnerquote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef banaantjeEE het volgende:
bubble and squeak?
Nee, maar je zit in de buurtquote:
Stand AKQ '39quote:
Stand AKQ '39quote:
Stand AKQ '39quote:
Stand AKQ '39quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef ScottTracy het volgende:
Kraftwerk
Dikke Theo een baas?!quote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef Neleos het volgende:
Wat een baas. Jammer dat hij er morgen niet bij is.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef Neleos het volgende:
Zweden
Hij speelt wel een puik seizoen. Hoop dat Twente hem heel erg gaat missen morgenquote:
Hij speelt inderdaad prima dit seizoen, wat betreft het tweede ben ik het ook met je eensquote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij speelt wel een puik seizoen. Hoop dat Twente hem heel erg gaat missen morgen
Hoop dat ze hem gaan missen, maar toch nog winnen...quote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij speelt wel een puik seizoen. Hoop dat Twente hem heel erg gaat missen morgen
Stand AKQ '39quote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef ScottTracy het volgende:
Dikke Dennis
En Tokyo Ghetto Pussy en die zangeres van Tokio Hotel.quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef Yankee het volgende:
Tokio?
ik zie lost in translation, wat was dat een tegenvaller![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef Neleos het volgende:
Tokyo
Ja, alleen ze worden wel te snel geraden de laatste tijdquote:Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef Neleos het volgende:
Leuke vragen trouwens. Maak je die zelf?
Meestal als je d'r eentje weet, weet je ook gelijk het antwoord. Maar 't zijn wel leuke vragen. En Lost in translation moet ik misschien nog een keer zien. De eerste keer dat ik hem zag vond ik hem vooral vrij saai.quote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, alleen ze worden wel te snel geraden de laatste tijdEn ik vind Lost in Translation juist een mooie film
Mwoa, nee. Maar hij was wel een hoogwaardigheidsbekleder. Alleen geen officiële. Hij heeft zelf uitgeroepen tot iets. Als iemand weet wat, krijgt die het punt.quote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Eén of andere bekende veldslagheer?
Nope. Het is een functie die niet bestaat in Amerika. Hij was de eerste en de laatste en ook nog eens niet officieel.quote:Op maandag 12 april 2010 17:11 schreef PhysicsRules het volgende:
President van de Confederatie?
Keizer Norton I van de Verenigde Staten, de enige keizer die Amerika ooit rijk is geweest.quote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef tomtomaat het volgende:
keizer van Amerika?
Neleos +1quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef Yankee het volgende:
ik zie lost in translation, wat was dat een tegenvaller![]()
Stand AKQ '39quote:Op maandag 12 april 2010 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
San Francisco?
Stand AKQ '39quote:
quote:
5/6quote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef ScottTracy het volgende:
Goeree Overflakkee (Dit is nog net Zuid-Holland)
Schouwen-Duivenland
Zeeuws Vlaanderen
Walcheren
Noord-Beveland
Zuid-Beveland
Werkeilanden worden buiten beschouwing gelaten. Neeltje Jans behoort tot de gemeente Veere (Walcheren).quote:
Onvoorstelbaar dat Tholen het minst bekende Zeeuwse eiland is.quote:Op maandag 12 april 2010 19:29 schreef nightcowboy het volgende:
Schouwen-Duivenland
Zeeuws Vlaanderen
Walcheren
Noord-Beveland
Zuid-Beveland
Tholen?
Stand AKQ '39quote:
quote:
Wist ik niet (uiteraard).quote:
Ik ken het enkel van de voetbalkampen die daar plaats vindenquote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat Tholen het minst bekende Zeeuwse eiland is.
Technisch gezien de Wikimedia foundation, maar correct.quote:wikipedia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |