Nee, maar je zit in de buurtquote:
Stand AKQ '39quote:
Stand AKQ '39quote:
Stand AKQ '39quote:
Stand AKQ '39quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef ScottTracy het volgende:
Kraftwerk
Dikke Theo een baas?!quote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef Neleos het volgende:
Wat een baas. Jammer dat hij er morgen niet bij is.
quote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef Neleos het volgende:
Zweden
Hij speelt wel een puik seizoen. Hoop dat Twente hem heel erg gaat missen morgenquote:
Hij speelt inderdaad prima dit seizoen, wat betreft het tweede ben ik het ook met je eensquote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij speelt wel een puik seizoen. Hoop dat Twente hem heel erg gaat missen morgen
Hoop dat ze hem gaan missen, maar toch nog winnen...quote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij speelt wel een puik seizoen. Hoop dat Twente hem heel erg gaat missen morgen
Stand AKQ '39quote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef ScottTracy het volgende:
Dikke Dennis
En Tokyo Ghetto Pussy en die zangeres van Tokio Hotel.quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef Yankee het volgende:
Tokio?
ik zie lost in translation, wat was dat een tegenvaller![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef Neleos het volgende:
Tokyo
Ja, alleen ze worden wel te snel geraden de laatste tijdquote:Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef Neleos het volgende:
Leuke vragen trouwens. Maak je die zelf?
Meestal als je d'r eentje weet, weet je ook gelijk het antwoord. Maar 't zijn wel leuke vragen. En Lost in translation moet ik misschien nog een keer zien. De eerste keer dat ik hem zag vond ik hem vooral vrij saai.quote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, alleen ze worden wel te snel geraden de laatste tijdEn ik vind Lost in Translation juist een mooie film
Mwoa, nee. Maar hij was wel een hoogwaardigheidsbekleder. Alleen geen officiële. Hij heeft zelf uitgeroepen tot iets. Als iemand weet wat, krijgt die het punt.quote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Eén of andere bekende veldslagheer?
Nope. Het is een functie die niet bestaat in Amerika. Hij was de eerste en de laatste en ook nog eens niet officieel.quote:Op maandag 12 april 2010 17:11 schreef PhysicsRules het volgende:
President van de Confederatie?
Keizer Norton I van de Verenigde Staten, de enige keizer die Amerika ooit rijk is geweest.quote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef tomtomaat het volgende:
keizer van Amerika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |