okquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgt.
Kwam op #1 binnen in de UK toen onze zoon Axel werd geborenquote:
list?quote:
quote:
Dacht het wel iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, princes superstar vs mason right?
Heb je er al aan gedacht om de stekker in het stopcontact te doen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef gerbenp het volgende:
Ik wil m'n ThinkCentre A55 weer tot leven hebben
Wat doet ' ie niet dan??quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef gerbenp het volgende:
Ik wil m'n ThinkCentre A55 weer tot leven hebben
Start niet meer op, maakt lawaai net een straaljager, laat geen powerlampje zien, maar blijft wel lawaai maken, heb m'n jumper al verzet, bios batterij eruit gehad. Dus dat wordt een leuk uit het raam item?quote:
Vrees idd dat je 'm kan inzetten als uit het raam itemquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Start niet meer op, maakt lawaai net een straaljager, laat geen powerlampje zien, maar blijft wel lawaai maken, heb m'n jumper al verzet, bios batterij eruit gehad. Dus dat wordt een leuk uit het raam item?
quote:22:38| Audio Bullys - Only Man
22:37| Audio Bullys - Only Man
22:36| Audio Bullys - Only Man
22:33| D.H.S - House Of God
22:32| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:31| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:30| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:29| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
quote:Op zondag 11 april 2010 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schandalig hoeveel reclame voor die kutawards wordt gemaakt![]()
![]()
.
Er zitten knoppen op de radio.quote:Op zondag 11 april 2010 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schandalig hoeveel reclame voor die kutawards wordt gemaakt![]()
![]()
.
Roel !quote:
Ik ga nu zelf maar es een rondje rennenquote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zitten knoppen op de radio.
Momenteel kijk ik naar de Marathon van Rotterdam.
Succesquote:Op zondag 11 april 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga nu zelf maar es een rondje rennen.
Erg prettig inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 11:14 schreef Againzender het volgende:
Carly Simon! Fijn!
Ik stapte m'n bed uit, zette de radio aan, en dit was het eerste wat ik hoordequote:
Chinees gegeten?quote:Op zondag 11 april 2010 11:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg prettig inderdaad> Jeetje, wat een harde wind!
Ejquote:Op zondag 11 april 2010 11:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik stapte m'n bed uit, zette de radio aan, en dit was het eerste wat ik hoorde![]()
Goodmorning
kil inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2010 11:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe nee joh. Harde wind buiten en wederom uit het Noorden dus echt warm voelt het niet aan
Al breekt de zon hier heel langzaam wel door. Die was er gisteren pas rond 17:00.. Gisteren vond ik hetquote:
Precies de reden waarom ik de plaat zo haat. Heb de radio toen ook maar even uitgezet.quote:Op zondag 11 april 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Oh dit plaatjeKijk mij eens goed acapella kunnen zingen
en vroegah was alles beter want toen was ik er nog niet, daarom weet ik dat
![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil het ook graag weten.quote:Op zondag 11 april 2010 12:43 schreef alors het volgende:
Wat is dit? Ik heb het begin gemist omdat ik dat vreselijke Carolina Liar moest muten.
ik hoorde het, lief liedjequote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag weten.
-edit: Sneakerfreak, met School, dus.
Das altijd. Sowieso neemt TImur heel veel op.quote:Op zondag 11 april 2010 12:47 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu de webcam en realiseer me nu pas dat de uitslag van de Flirt niet live is.
Dus degene die wil flirten is ook niet live op de radio?quote:Op zondag 11 april 2010 12:47 schreef alors het volgende:
[..]
Das altijd. Sowieso neemt TImur heel veel op.
Het was vorige week geloof ik wel live omdat het meisje in het buitenland zat. Ik denk dat ze het ook doen omdat anders degene het op de radio kan horen en niet meer opneemt.quote:Op zondag 11 april 2010 12:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus degene die wil flirten is ook niet live op de radio?
En de Appelsap ook niet?
Bestaat Sinterklaas überhaupt, want als we nu toch dromen aan het verbrijzelen zijn.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:14 schreef Civilian het volgende:
Muse19 Juni op kosten van 3FM naar hun optreden
quote:
Bij Sander Guis dan zeker?quote:Op zondag 11 april 2010 13:23 schreef Civilian het volgende:
[..]Terwijl ik 't met een hele flauw prijsvraag had gewonnen
Ze geven een antwoord, 'Carnaval' en daar moest ik 'n vraag bij verzinnen.. Kom ik met "Hoe noem je het restafval bij 't maken van karnemelk..'
Zo suf..
Ja, was ook op 'n zondagavondquote:
Tof !quote:Op zondag 11 april 2010 13:14 schreef Civilian het volgende:
Muse19 Juni op kosten van 3FM naar hun optreden
Niet om aan te horen iddquote:Op zondag 11 april 2010 13:53 schreef Civilian het volgende:
Ik vind die nieuwe zanger van Direct echt 3x niks.. Z'n Engelse articulatie is werkelijk bagger.
Had je dan niet beter een foto kunnen nemen van die chick ipv die voertuigen?quote:Op zondag 11 april 2010 14:19 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Op de Vismarkt staan vandaag allemaal oude legervoertuigen en er kwamen net een boel langs. Bovenstaande was wel grappig want er stond een jonge studentenchick (ze zag er mooi uit) naast de kant. Nou, die kreeg van de figuren in de auto dat ook wel te horen. Mooie was dat er een sirene op de auto zit en die ging dan ook aan toen ze bij haar in de buurt kwamen
. Dubbelklik op de foto voor een groter formaat.
Precies, dan hadden wij er ook wat aan gehadquote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een foto kunnen nemen van die chick ipv die voertuigen?
Mee eensquote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een foto kunnen nemen van die chick ipv die voertuigen?
Ja, maak ons nog wat lekkerder, Hans!quote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eensgemiste kans eigenlijk
Ze was blond, 1, 76 ongeveer en had een mooi lichaam
quote:Op zondag 11 april 2010 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maak ons nog wat lekkerder, Hans!
quote:Op zondag 11 april 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
Tango: goedkope benzine actie, 1 euro 16 per liter!
OMGquote:Op zondag 11 april 2010 16:41 schreef borisz het volgende:
Tango: goedkope benzine actie, 1 euro 16 per liter!
Janneke !!!!!!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 17:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, let op, ik zit zo in de uitzending!
Jaaaaaquote:Op zondag 11 april 2010 17:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Badjas gewonnenquote:Op zondag 11 april 2010 17:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Vreselijke crap de plaat die net was te horen. Mijn god, wat een druk gedoequote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef alors het volgende:
Ik vond die andere nummers van Mamas Gun leuker, maar die draaiden ze noooit, behalve Gerard en Rob dan...
Weer iemand van Fok! op 3FM. Stoerquote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Idd over buikdansen, haha! Ze vroegen of ik van t weekend wat leuks had gedaan, en t feest viel wel onder 'iets leuks' vond ik!
En ik zal uiteraard een foto maken, maar t kan ff duren voor-ie er is, ze zijn momenteel op
6u toch?quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat om 5 uur die Serious blabla awards zouden beginnen
Dat is omdat je maar 1 keer per 3 maanden mee mag doenquote:Op zondag 11 april 2010 17:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Die Joost zei dat ik heel enthousiast moest doen als ik hoorde dat ik die badjas had gewonnen... dus
Tis maar goed dat ik van mezelf vrij enthousiast ben, want anders....Vind t wel leuk om de uitzending binnen te bellen
Ze moesten trouwens echt alles van me weten, incl geboortedatum... waar hebben ze die nou weer voor nodig?![]()
van 6 tot 9quote:
die zal nog met de wintertijd in de war zijnquote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar Timur zei 5 uur...
Ja, dat weet ik, maar dat zien ze toch ook aan mn telefoonnummer?quote:Op zondag 11 april 2010 17:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is omdat je maar 1 keer per 3 maanden mee mag doen
Dan zouden mensen steeds vanaf andere nummers kunnen bellenquote:Op zondag 11 april 2010 18:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dat zien ze toch ook aan mn telefoonnummer?
Mn oude adres stond nog in de computer trouwens, van bij mn ouders!
staat aan, maar ben aan het opruimen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:46 schreef alors het volgende:
Luistert er echt niemand? Dit is toch 8000 keer leuker dan Bring it on?
* Ofyles2 luistert eigenlijk al vanaf 18:00, maar was druk bezig met iets anders...quote:Op zondag 11 april 2010 19:46 schreef alors het volgende:
Luistert er echt niemand? Dit is toch 8000 keer leuker dan Bring it on?
Zoiets verbaast me niet.quote:Op zondag 11 april 2010 18:33 schreef -Hans- het volgende:
Serious Talent Awards van Nederland, maar op de playlist staan atm vooral Engels georiënteerde platen. Grappig..
Misschien moet 3fm nu haar nieuwe plaat 'A night like this' eens draaien..quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien moet 3fm nu haar nieuwe plaat 'A night like this' eens draaien..
Weinig gehoord nog op de Nederlandse radio.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verrassende winnaar!!!11!1!1!!!!!
*Proeft de sarcasmequote:Op zondag 11 april 2010 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik sta nog bij te komen!quote:Op zondag 11 april 2010 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vóór november had niemand van haar gehoord en daarna zijn twee nummers dik 600 keer de 3FM ether ingeknald. Dus ja, wat dat betreft terecht ja.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sta nog bij te komen!
maar wel terecht toch? heeft aardig wat gedaan afgelopen jaar.
VARA. 'Nuff said.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jamaarjamaar, de VARA gids van boris zegt dat!
Nog meer hypen? Kan dat?quote:Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vóór november had niemand van haar gehoord en daarna zijn twee nummers dik 600 keer de 3FM ether ingeknald. Dus ja, wat dat betreft terecht ja.
Nu gaat ze nóg meer gehypet worden.. Ik denk niet dat ze dat allemaal gaat waarmaken.
En bovendien vind ik Caro Emerald iets speciaals hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sta nog bij te komen!
Yup, en die echt alleen maar ¤¤¤¤, dus die blijven lekker hetzelfde doen. En da's nou net de valkuil. Na een paar van dit soort singles heb je het vernieuwende wel gehoord.quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nog meer hypen? Kan dat?
Ze kan goed zingen, maar is nu heeeel erg afhankelijk van de producers volgens mij.
Dat vind ik een gevaarlijke ontwikkeling.quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nog meer hypen? Kan dat?
Ze kan goed zingen, maar is nu heeeel erg afhankelijk van de producers volgens mij.
Amen. Daarnaast isquote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vrijwillig naar zoiets luisteren
Wat is er inderdaad over gebleven van alle sterren van Stock, Aitken & Waterman vraag ik mij af nu...quote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en die echt alleen maar ¤¤¤¤, dus die blijven lekker hetzelfde doen. En da's nou net de valkuil. Na een paar van dit soort singles heb je het vernieuwende wel gehoord.
Als er 1 had moeten winnen dan was zij dat. Caro gaat het helemaal makenquote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sta nog bij te komen!
Ze is live idd verschrikkelijk goed, maar het is niet haar eigen werk. Daar kan de valkuil ziten.quote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als er 1 had moeten winnen dan was zij dat. Caro gaat het helemaal maken. Live is ze ge-wel-dig! En hetgeen wat ze aan singles al heeft gemaakt (naast de bekende liedjes die op de radio vaak zijn te horen) is ook prima aan te horen. Ik ben absoluut fan van haar geworden na haar optreden @ Noorderslag. Caro is cool mensen!
quote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Amen. Daarnaast isVan Moskou tot Moermansk
toch echt wat boeiender dan zo'n award-show (imho).
Ach, hopen op een periode van meer dan 5 jaar in de spotlights is leuk, maar dat is niet veel artiesten gegeven. Of je nou zelf je materiaal schrijft of niet. Voordeel is dat wat ze nu uitbrengt een zeer breed publiek trekt, zeg van 8 tot 80, dus daar kan ze het wel een tijdje mee uitzingen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze is live idd verschrikkelijk goed, maar het is niet haar eigen werk. Daar kan de valkuil ziten.
Helaas de treurige realiteit.quote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en die echt alleen maar ¤¤¤¤, dus die blijven lekker hetzelfde doen. En da's nou net de valkuil. Na een paar van dit soort singles heb je het vernieuwende wel gehoord.
Caro zou haar energie niet moeten verspillen aan musicals, dan dreig je niet meer serieus te worden genomen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, hopen op een periode van meer dan 5 jaar in de spotlights is leuk, maar dat is niet veel artiesten gegeven. Of je nou zelf je materiaal schrijft of niet. Voordeel is dat wat ze nu uitbrengt een zeer breed publiek trekt, zeg van 8 tot 80, dus daar kan ze het wel een tijdje mee uitzingen.
Wat ik overigens niet hoop, want van dit soort semi-jazz krijg ik jeuk op plekken waar ik nèt niet bij kan.Overigens gun ik haar alle succes, want het lijkt me geen vervelend mens, maar laat dat a.u.b. in de musicalwereld of de echte jazz-hoek zijn, want dan heb ik er geen last van.
Het programma daarna is ook het kijken waard. Beaglequote:Op zondag 11 april 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Een van de beste docuseries die ik ib tijden gevolgd heb
.
Dat van die zwerfhonden had ik al een tijdje geleden meegekregen, daar ik ook een vaste lezer van Dagblad De Pers ben.quote:Op zondag 11 april 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaas de treurige realiteit.
Andere vraag: heb je interesse John Cooper Clarke te imiteren? Ik zie parallellen tussen die punkdichter en jou, ik zou ervan genieten.
Nogal pessimistisch, maar dan op een manier dat ik me kan amuseren.quote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ken de beste man niet. Wat is de link tussen hem en mij?
Jij bent nogal punk. Dat is het.quote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ken de beste man niet. Wat is de link tussen hem en mij?
quote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nogal pessimistisch, maar dan op een manier dat ik me kan amuseren.
Ik ben overigens op Cooper Clarke gekomen door een topic te openen over grofgebekte songteksten. Hier één van zijn kneiters:
Helemaal mee eens. Jammer dat vandaag de laatste aflevering wasquote:Op zondag 11 april 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Yep.quote:Op zondag 11 april 2010 22:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Heeft Caro Emerald de STA gewonnen..![]()
Je bent gewoon een soort van Kees de Kort.quote:Op zondag 11 april 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik noem 't vooral realistisch
![]()
.
Zal es wat van hem bekijken.
Als het goed is zou dit een livestream zijn: http://www.vshare.tv/live/222590/RACING/1quote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Mooi man. Start de MotoGP weer en blijkt dus dat RTL7 / Eurosport het niet meer uitzenden. Kudzooi!
Blijkt hele docu-soap omtrent de rechten http://www.motor.nl/nieuws/12015-geen-motogp-op-carchannel.htmlquote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef -Hans- het volgende:
Mooi man. Start de MotoGP weer en blijkt dus dat RTL7 / Eurosport het niet meer uitzenden. Kudzooi!
Tnx, maar op een of andere manier werken die streams niet bij mij. Wsl. overbelast, oid.quote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als het goed is zou dit een livestream zijn: http://www.vshare.tv/live/222590/RACING/1
Heb het allemaal niet zo gevolgd, maar echt te bizar dat de liefhebbers/fans hier nou weer de dupe van moeten worden. Hoop dat ze dit snel oplossen..quote:Op zondag 11 april 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Blijkt hele docu-soap omtrent de rechten http://www.motor.nl/nieuws/12015-geen-motogp-op-carchannel.html
Op BBC3 was het live. Na het golf is het op BBC2.quote:Op zondag 11 april 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het allemaal niet zo gevolgd, maar echt te bizar dat de liefhebbers/fans hier nou weer de dupe van moeten worden. Hoop dat ze dit snel oplossen..
Laat ik die nou net niet hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op BBC3 was het live. Na het golf is het op BBC2.
quote:Op maandag 12 april 2010 10:00 schreef alors het volgende:
Ekdom in de backstage nu
tevens goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |