Vreselijke crap de plaat die net was te horen. Mijn god, wat een druk gedoequote:Op zondag 11 april 2010 17:22 schreef alors het volgende:
Ik vond die andere nummers van Mamas Gun leuker, maar die draaiden ze noooit, behalve Gerard en Rob dan...
Weer iemand van Fok! op 3FM. Stoerquote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Idd over buikdansen, haha! Ze vroegen of ik van t weekend wat leuks had gedaan, en t feest viel wel onder 'iets leuks' vond ik!
En ik zal uiteraard een foto maken, maar t kan ff duren voor-ie er is, ze zijn momenteel op
6u toch?quote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat om 5 uur die Serious blabla awards zouden beginnen
Dat is omdat je maar 1 keer per 3 maanden mee mag doenquote:Op zondag 11 april 2010 17:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Die Joost zei dat ik heel enthousiast moest doen als ik hoorde dat ik die badjas had gewonnen... dus
Tis maar goed dat ik van mezelf vrij enthousiast ben, want anders....Vind t wel leuk om de uitzending binnen te bellen
Ze moesten trouwens echt alles van me weten, incl geboortedatum... waar hebben ze die nou weer voor nodig?![]()
van 6 tot 9quote:
die zal nog met de wintertijd in de war zijnquote:Op zondag 11 april 2010 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar Timur zei 5 uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |