Heb je er al aan gedacht om de stekker in het stopcontact te doen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef gerbenp het volgende:
Ik wil m'n ThinkCentre A55 weer tot leven hebben
Wat doet ' ie niet dan??quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:21 schreef gerbenp het volgende:
Ik wil m'n ThinkCentre A55 weer tot leven hebben
Start niet meer op, maakt lawaai net een straaljager, laat geen powerlampje zien, maar blijft wel lawaai maken, heb m'n jumper al verzet, bios batterij eruit gehad. Dus dat wordt een leuk uit het raam item?quote:
Vrees idd dat je 'm kan inzetten als uit het raam itemquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Start niet meer op, maakt lawaai net een straaljager, laat geen powerlampje zien, maar blijft wel lawaai maken, heb m'n jumper al verzet, bios batterij eruit gehad. Dus dat wordt een leuk uit het raam item?
quote:22:38| Audio Bullys - Only Man
22:37| Audio Bullys - Only Man
22:36| Audio Bullys - Only Man
22:33| D.H.S - House Of God
22:32| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:31| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:30| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
22:29| Lcd Soundsystem - Drunk Girls
quote:Op zondag 11 april 2010 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schandalig hoeveel reclame voor die kutawards wordt gemaakt![]()
![]()
.
Er zitten knoppen op de radio.quote:Op zondag 11 april 2010 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schandalig hoeveel reclame voor die kutawards wordt gemaakt![]()
![]()
.
Roel !quote:
Ik ga nu zelf maar es een rondje rennenquote:Op zondag 11 april 2010 11:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zitten knoppen op de radio.
Momenteel kijk ik naar de Marathon van Rotterdam.
Succesquote:Op zondag 11 april 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga nu zelf maar es een rondje rennen.
Erg prettig inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 11:14 schreef Againzender het volgende:
Carly Simon! Fijn!
Ik stapte m'n bed uit, zette de radio aan, en dit was het eerste wat ik hoordequote:
Chinees gegeten?quote:Op zondag 11 april 2010 11:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg prettig inderdaad> Jeetje, wat een harde wind!
Ejquote:Op zondag 11 april 2010 11:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik stapte m'n bed uit, zette de radio aan, en dit was het eerste wat ik hoorde![]()
Goodmorning
kil inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2010 11:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe nee joh. Harde wind buiten en wederom uit het Noorden dus echt warm voelt het niet aan
Al breekt de zon hier heel langzaam wel door. Die was er gisteren pas rond 17:00.. Gisteren vond ik hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |