quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:59 schreef wonderer het volgende:
Mike, ga eens het eerste hoofdstuk (nou ja, de eerste tien pagina's) van Dubbel Leven lezen nu
Zo veel gezopen?quote:
nee, ik denk mannenpapquote:
Nee, serieus, door die post over dat meisje... je moet echt even de eerste paar pagina's lezen nuquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik ben nog een beetje brak van gisteren. Trouwens, wil in het vliegtuig eraan beginnen.
goed, dat zei ik ook van de vorige keren.
vanmiddag gedaan hi hiquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:59 schreef wonderer het volgende:
Mike, ga eens het eerste hoofdstuk (nou ja, de eerste tien pagina's) van Dubbel Leven lezen nu
over dat meisje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, serieus, door die post over dat meisje... je moet echt even de eerste paar pagina's lezen nu
ja Mieke lezen nu !quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, serieus, door die post over dat meisje... je moet echt even de eerste paar pagina's lezen nu
Mieke, Mikequote:
Ja, toffe film (keer of vijf gezien of zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mieke, Mike
doet me denken aan de film Eurotrip, kinda sorta![]()
De Amerikaanse tiener Scott heeft een online-vriendinnetje in Duitsland. Haar naam is Mieke, wat Scott dus uitspreekt als Mike. Aangezien hij Mieke als jongen aanziet, schrikt hij wanneer zij vraagt of ze langs mag komen. Als hij dit niet accepteert, wil Mieke niks meer met hem te maken hebben. Maar dan komt Scott erachter dat Mieke eigenlijk een bloedmooi meisje is. Samen met drie vrienden gaat hij op vakantie naar Europa.
Ik zag zo'n ding ook rondrijden in het centrum van E.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
bierfiets, jolijt
De homo's hebben een rose-fiets?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zag zo'n ding ook rondrijden in het centrum van E.
Stomme hetero's
Morgen nog een kans, 40 km door de duinen lopen, start in Kijkduin: http://duinenmars.nl/quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
Ik had moeten lopen vandaag. Keukenhoftocht, maar we gingen pas om 7 uur s ochtends slapen. Teveel cognac natuurlijk.
Lag ook nog met een meisje in bed en ze wilde wel, maar ik niet. Teveel gedronken natuurlijk. Maar ik geloof dat ik nu wel helemaal gay ben.
Waren ze met hun toverstafje aan het zwaaien?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:31 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk tref ik fokkers in eindhoven bij ah op afdeling toverrijst
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:31 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk tref ik fokkers in eindhoven bij ah op afdeling toverrijst
dat ding staat nu bij de effenaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zag zo'n ding ook rondrijden in het centrum van E.
Stomme hetero's
Leuke foto's!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:14 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=74
Eindelijk foto's van de boekpresentatie
Die pop leek heel erg op Arthur dus iedereen wilde met Arthur op de fotoquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuke foto's!
Waren jullie melig aan het doen met die politiepop, of snap ik ff iets niet?
foto's? (A)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef TheVulture het volgende:
26-jarige scheidsrechter moet invallen bij Twente... wat een lekker ding
?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef TheVulture het volgende:
26-jarige scheidsrechter moet invallen bij Twente... wat een lekker ding
En "wel oké" is niet wat ik er van verwacht had.quote:
Ik had niet al te hoge verwachtingen omdat ie bij iedereen die ik sprak blijkbaar al tegenviel. Ik vond een aantal dingen leuk gedaan, subtiele humordingetje. Alleen de acteerprestaties van Alice lieten wel wat te wensen over, en sommige stukjes dat ik "mja...".quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En "wel oké" is niet wat ik er van verwacht had.
Dus het viel mij tegen.
Oh.. slapen dan!quote:Op zondag 11 april 2010 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Nee, morgen om 9:30 op de studio zijn. Optreden
Mensen doen af en toe ook eens iets anders dan daten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
date?
inderdaad, best leuk...quote:
Irritant?quote:Op zondag 11 april 2010 01:06 schreef Burner82 het volgende:
pff, die yvon is irritant, maar ze stelt wel heel erg goede vragen :S
Misschien dat ik haar irritant vind door haar a-tact af en toe. Maar ik denk dat wij te tactisch worden voor dit soort dingen. Ik heb het ook van redelijk dicht bij meegemaakt, en vond mijzelf ook tactloos achteraf, maar op dat moment, past het gewoon (ook zoals je bent). Het was raarder geweest waarschijnlijk, als je het niet gevraagd had....quote:Op zondag 11 april 2010 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Irritant?
Ik heb echt een heel diep respect voor haar en de wijze waarop ze met de verschillende situaties omgaat!
Ze is zo betrokken. Al reageert ze af en toe wat onhandig, maar dat is volgens mij onzekerheid.
Ze stelt ook echt veel vragen trouwens die ik zelf ook heb als ik kijk...
Dat vond ik zo'n lambalquote:
Ik hoop dat je niet teveel sketches hebt op een avondquote:Op zondag 11 april 2010 01:56 schreef creno het volgende:
Mijn halve hoofd is nu gescalpeerd ofzo, ik moet een pruik op, nou ja, een kale kop, en die word dus gedeeltelijk vastgeplakt en dit keer zat ie erg vast... maar die moet dus ook weer af voor de volgende sketch en dat is dus: auw !
stuk of 6, maar 2 waar ik kaal ben, aan het begin en aan het eind van de voorstelling.quote:Op zondag 11 april 2010 02:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet teveel sketches hebt op een avond
Nah zo valt ie wel weer tegen... ziet er ook ouder uit dan 26quote:
Zoals mijn vader zou zeggen "mooi van verre, maar verre van mooi".quote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nah zo valt ie wel weer tegen... ziet er ook ouder uit dan 26
Ik heb geen katerquote:Op zondag 11 april 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zal vast leuk geweest zijn in combinatie met je kater.
quote:Op zondag 11 april 2010 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals mijn vader zou zeggen "mooi van verre, maar verre van mooi".
Ik wil hem ook zien, al was het alleen maar omdat wij tijdens de opnames van de film op Tenerife waren, daar werd een groot deel opgenomen.quote:Op zondag 11 april 2010 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Clash of the Titans was trouwens een erg coole film... en die hoofdrolspeler Sam Worthington
[ afbeelding ]
Af en toe best leukquote:
Ik ga er vanaaf heen, maar heb weinig verwachting.quote:Op zondag 11 april 2010 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Clash of the Titans was trouwens een erg coole film... en die hoofdrolspeler Sam Worthington
[ afbeelding ]
[mikemodus]quote:Op zondag 11 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, optreden met een minstens 30koppige harmonie band achter je is toch wel IETS vetter dan da ik van te voren had gedacht. Compleet met dirigent, piano, drum, klarinet, saxofoon, trompet,tuba, fagot, althoorn, gitaar weet ik 't allemaal. Wat een power heb je dan achter je staan als je staat te dansen.... met een live zangeres in ons middenHet was vet
Neequote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikemodus]
Die stonden toch voor op het podium
[/mikemodus]
Verstand op nul en gaan gewoon.quote:Op zondag 11 april 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er vanaaf heen, maar heb weinig verwachting.
De recensies zijn echt bagger slecht, qua film, kostuums en qua 3D.
Verstand op 0 en kijken maar! (wat lastig is, want heb het origineel 3x gezien)
hadden we nou, achteraf bekeken het toch gehaald om om 16:15 uur naar clash of the titans te gaan? ga je pas na de film naar de danssalon? zo direct solomon kane, ben stiekem toch wel benieuwd hoe slecht die daadwerkelijk zal zijnquote:
Ja, dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 11 april 2010 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
Wonderer, leuke foto's! Iedereen met die pop![]()
o, ik heb nog niet het eerste hoofdstuk gelezen, maar al wel de eerste paar regels. Dat een meisje met zijn snikkel aan het spelen was. De toon is gezet, dacht ik.
wat voor project was dit?quote:Op zondag 11 april 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Ze speelden een jazz nummer, een opera stuk, een koor stuk, een trance stuk (met dikke vette beat, DJ Tiesto - Silence), een nr van Trijntje en ... dinges met zanger en zangeres, een nr met de zanger alleen en een nr met de zangeres en ons.
Ik voelde me wel een beetje als ene danser op het ESF zo rond die zangeres
En draai draai draai, kick. Klap klap klap, publiek opzwepen en Hoppaaaa
o, je doelde op die scene?quote:Op zondag 11 april 2010 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dusVond het grappig.
Ja, min of meer. Ik ben nog even aan het bijkomen van mijn verkoudheid, maar morgen kan ik wel weer gaan trainen denk ik... Dinsdag eerste shot, daar moet ik natuurlijk wel meteen gebruik van makenquote:Op zondag 11 april 2010 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je doelde op die scene?![]()
hoe is het voor de rest? Weer in het dagelijkse gareel?
Train je nog?
O, geweldig!quote:Op zondag 11 april 2010 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, min of meer. Ik ben nog even aan het bijkomen van mijn verkoudheid, maar morgen kan ik wel weer gaan trainen denk ik... Dinsdag eerste shot, daar moet ik natuurlijk wel meteen gebruik van maken
ja, appartement gaat door.quote:Op zondag 11 april 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
Tweewekelijks, tenzij ik te veel pieken en dalen krijg, dan wordt het aangepast naar frequenter.
Dus het gaat allemaal door met dat appartement? Wel tof. De reden dat je terugmoet natuurlijk niet zo, maar het is wel lekker als je daar gewoon terecht kunt natuurlijk.
Ja, voor onbepaalde tijd, in Amsterdam.quote:
Omdat homo's MOOIE mannen zijn?quote:Op zondag 11 april 2010 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Zucht.... waarom is William Spaaij toch geen homo
William is cutequote:
Studententijd? Decadente trutquote:Op zondag 11 april 2010 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, appartement gaat door.Tis niet echt groot. rond de 60m2 maar goed, voor in je uppie is dat wel voldoende. Doet me denken aan mijn studententijd.
Ik denk dat ie bedoelt "in z'n eentje op kamers", niet dat ie in zijn studententijd een kamer had van 60m2quote:
quote:
juist, tijdens mijn studies woonde ik nog thuis. Ik woonde vlakbij Amsterdam dus dat was makkelijk te doen met openbaar vervoer. Ik heb nooit in een studentenhuis gezeten. Vrienden van mij wel, was er altijd smerig etc. hetero's, he...quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt "in z'n eentje op kamers", niet dat ie in zijn studententijd een kamer had van 60m2
met die 5 o'clock shadow ziet ie er ouder uit. Terwijl ie 33 jaar is.quote:
als je dat frequent doet dan bouw je vanzelf conditie op. Ik merk het zelf ook met hardlopen als ik dat een tijdje niet heb gedaan.quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef Peter het volgende:
vandaag zo'n 35 km gefietst.. tegen de wind in, duin op, duin af.. Ging wel maar ik mag wel wat meer conditie opbouwen
Echt waar? ik dacht dat je veel meer had a.d.h.v. die foto's die je postte. dat was jij toch?quote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook ja! Jezus... ik zit op 55m2!
55m2 maarquote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook ja! Jezus... ik zit op 55m2!
Je bent een verwende kut.quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Echt waar? ik dacht dat je veel meer had a.d.h.v. die foto's die je postte. dat was jij toch?
Ik heb maar een grote slaapkamer, woonkamer, en een smalle maar diepe keuken (ik kook toch nooit) en een fucked up balkon waar geen zon op staat. O ja, en ik sta me te douchen in een grote inloopkast.dat is omgebouwd tot douche. Ja, oude huisjes in Amsterdam.
Ik las het alsof je je neus ophaalde voor de oppervlakte van je huisje... alsof het je te min was en je zoiets met je studententijd nog had...quote:
Ach, je gaat wel vaker in en uit de kast, dus da's geen puuuuunt!quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Echt waar? ik dacht dat je veel meer had a.d.h.v. die foto's die je postte. dat was jij toch?
Ik heb maar een grote slaapkamer, woonkamer, en een smalle maar diepe keuken (ik kook toch nooit) en een fucked up balkon waar geen zon op staat. O ja, en ik sta me te douchen in een grote inloopkast.dat is omgebouwd tot douche. Ja, oude huisjes in Amsterdam.
Ik was een verwende kut met mijn 2 verdiepingen van 13 bij 8quote:
Ja maar ik hou al van jou. Dan kan je geen verwende kut meer zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was een verwende kut met mijn 2 verdiepingen van 13 bij 8
Ik heb ook 2/3 in moeten leveren ongeveer, dus dat zet je weer op de grondquote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ik hou al van jou. Dan kan je geen verwende kut meer zijn.
Ik zit tenminste wel in het centrum van een grote stad, en niet in een appartement inquote:
Hoeveel m2 heb jij dan? Rond de 60 a 70 ofzo?quote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook 2/3 in moeten leveren ongeveer, dus dat zet je weer op de grond
Maar wel hartje centrum in de leukste wijk van Eindhoven PO+
quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit tenminste wel in het centrum van een grote stad, en niet in een appartement inHengelo
verwend?quote:
grapjasquote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, je gaat wel vaker in en uit de kast, dus da's geen puuuuunt!
je bent een verwende hondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
waarom zou je willen?quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een mooi groot huis, en dat zou ik zo ruilen voor een meterkast in amsterdam
ik heb een groot huis, maar in een dorp, mijn hart ligt in amsterdamquote:Op zondag 11 april 2010 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je willen?
Heb je een huis of appartement?
En wat houd je tegen? Kom je btw uit Amsterdam? ben je daar opgegroeid o.i.d.?quote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb een groot huis, maar in een dorp, mijn hart ligt in amsterdam
ik woon nog steeds in het dorp waar ik geboren ben, als het goed is studeer ik af in november, daarna wil actief iets zoeken in amstetdam, werk en woonruimte die bij mijn budget pastquote:Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wat houd je tegen? Kom je btw uit Amsterdam? ben je daar opgegroeid o.i.d.?
Mag je wel ruim van te voren gaan zoeken. Helemaal als je ook werkruimte wilt hebben. Ik weet dat ze bij het Centraal Station in de buurt een oud gebouw hebben die ze verhuren aan jonge artists etc.quote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik woon nog steeds in het dorp waar ik geboren ben, als het goed is studeer ik af in november, daarna wil actief iets zoeken in amstetdam, werk en woonruimte die bij mijn budget past
quote:
quote:
ik heb sterke polsenquote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
krijg je geen gebroken pols met al dat gezwaai?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent een verwende hondUh-huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:
En E. is nog altijd beter dan Rotterdam.quote:Op zondag 11 april 2010 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook 2/3 in moeten leveren ongeveer, dus dat zet je weer op de grond
Maar wel hartje centrum in de leukste wijk van Eindhoven PO+
Niet echt???quote:Op zondag 11 april 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nando![]()
maar je weet toch wel dat als ikpost ik niet echt zwaai maar alleen de computer is
quote:
Ik vind Rotterdam wel mooi met al die nieuwe sky rises.quote:Op zondag 11 april 2010 21:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En E. is nog altijd beter dan Rotterdam.
boven de 600 euro vind ik al te veel ik ga zoeken, ik zie wel, ik heb geduldquote:Op zondag 11 april 2010 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mag je wel ruim van te voren gaan zoeken. Helemaal als je ook werkruimte wilt hebben. Ik weet dat ze bij het Centraal Station in de buurt een oud gebouw hebben die ze verhuren aan jonge artists etc.
Woonruimte heb je er wel, maar veelal vrije sector. Boven de 1000 euro is niet ongewoon. Ik betaal gelukkig 750 euro (kaal)
no shit...quote:Op zondag 11 april 2010 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nando![]()
maar je weet toch wel dat als ikpost ik niet echt zwaai maar alleen de computer is
he jongenquote:Op zondag 11 april 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Mike je gaat in Amsterdam wonen? Tof! heb je al een woonruimte?
pas 26 hoorquote:Op zondag 11 april 2010 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
no shit...![]()
nando.. die is toch in de 30?toch geen daddy complex?
das wel weinig als dat ook incl. werkruimte is.quote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
boven de 600 euro vind ik al te veel ik ga zoeken, ik zie wel, ik heb geduld
o o.k. my fault.quote:
hebben we dat niet allemaal?quote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij heb jij hier gewoon de daddycomplex
Ha dat is vlakbij mijquote:Op zondag 11 april 2010 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongendas lang geleden..
ja, ik ga achter het Haarlemmermeerstation wonen. Eigenlijk tussen Haarlemmermeerstation en Hoofddorpplein in. Ga er pas tegen de zomer in, maar ben nu al een beetje aan het opknappen zodat ik er meteen in kan.
if you say soquote:Op zondag 11 april 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hebben we dat niet allemaal?
dan mag ik wel in het bejaardenhuis gaan zoeken.
Nee, ik heb 'vriendjes' gehad jong en oud dus die vlieger gaat niet op.
o god ja, woon je nog steeds op die woonboot? hebben die bitches nog steeds ruzie?quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha dat is vlakbij mijhoe heb je je crib gevonden?
grapjasquote:
wat is flink?quote:Op zondag 11 april 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
grapjas![]()
waren al jouw neukertjes niet flink ouder dan dat jij bent?
quote:
Die bitches hebben tegenwoordig minder ruzie, dus het gaat wel okay. Wil even lekker de zomermaanden hier meemaken, maar vanaf september wil ik toch echt zelfstandig gaan wonen. So if you know something, let me know! ik ben slapen, trustennnquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, woon je nog steeds op die woonboot? hebben die bitches nog steeds ruzie?![]()
Ik heb die via via gekregen. Het hele pand is van een tante van een vriendin van mij.
hoeveel jaar moet ik denken dan?quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
fors, groot, aanzienlijk etc..
nee, niet zo..
slaapsequote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die bitches hebben tegenwoordig minder ruzie, dus het gaat wel okay. Wil even lekker de zomermaanden hier meemaken, maar vanaf september wil ik toch echt zelfstandig gaan wonen. So if you know something, let me know! ik ben slapen, trustennn
LOL grapjas, i don't even know you dus waarom zou ik voor jou moeten gaan zoeken...quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die bitches hebben tegenwoordig minder ruzie, dus het gaat wel okay. Wil even lekker de zomermaanden hier meemaken, maar vanaf september wil ik toch echt zelfstandig gaan wonen. So if you know something, let me know! ik ben slapen, trustennn
o dat bedoelde je..quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoeveel jaar moet ik denken dan?
ik ook niet over die van mijquote:
ik moet R. ophalen vannachtquote:Op zondag 11 april 2010 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
morgen vroeg op? of was er niks aan?
ach en nu? ontwenningsverschijnselen?quote:
nee verlangen naarquote:Op zondag 11 april 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ach en nu? ontwenningsverschijnselen?
zolang het maar geld oplevert hequote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat is de 3D in Clash of the Titans rommelig slecht zeg
Ja zoietsquote:Op zondag 11 april 2010 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoeveel m2 heb jij dan? Rond de 60 a 70 ofzo?
Het had niet veel toegevoegde waarde nee...quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Wie was dat in de film? Ik heb alleen maar naar Perseus zitten gapenquote:Op maandag 12 april 2010 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is nicolas hoult toch een ongelofelijk lekker ding, hij maakt clash of the titans tot een adembenemend schouwspel, hij en hij alleen, verder was het niet veel soeps
ik weet niet waar jij op basseert dat ik iets met werkruimte zoek, ik ben al blij met een kamer, desnoods hoogslapertje met pc er onder, ik weet dat ik voor dat geld weinig eisen kan stellen, en een kleine kamer verhinderd dat je alleen maar binnen zit. ik werk op locatie, studio's en ruimtes van groepen die mij inhuren, en misschien moet ik wel eerst een hele tijd vakkenvullen bij een supermarkt voordat ik een beetje naam heb gemaakt in de scene daar en het me werk opleverd, we zien wel, ik leef vandaagquote:Op zondag 11 april 2010 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das wel weinig als dat ook incl. werkruimte is.
Maar goed, je moet het in de gaten houden wat ze met lege kantoorpanden gaan doen and shit. Je zal dan moeten zoeken in Oost of West. Misschien zien we elkaar nog weleens ooit.
ja maar het is wel om 2 uur vannacht em ik moet morgen vroeg werken. Ja mijn fout ik dacht dat het vroeger was. Maar nu dus geen slaap vanachtquote:
etc etc wat een copa de merdequote:Op maandag 12 april 2010 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij op basseert etc
Het is ook niet in 3D gefilmd...quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
euh...hello...u dipshit...quote:Op maandag 12 april 2010 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij op basseert dat ik iets met werkruimte zoek, ik ben al blij met een kamer, desnoods hoogslapertje met pc er onder, ik weet dat ik voor dat geld weinig eisen kan stellen, en een kleine kamer verhinderd dat je alleen maar binnen zit. ik werk op locatie, studio's en ruimtes van groepen die mij inhuren, en misschien moet ik wel eerst een hele tijd vakkenvullen bij een supermarkt voordat ik een beetje naam heb gemaakt in de scene daar en het me werk opleverd, we zien wel, ik leef vandaag
thank youquote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik woon nog steeds in het dorp waar ik geboren ben, als het goed is studeer ik af in november, daarna wil actief iets zoeken in amstetdam, werk en woonruimte die bij mijn budget past
Een middelmatige zangeres uit Girls Aloud. Die haar status ook te danken heeft aan haar (mislukte) huwelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Cheryl Cole bij X-Factor is toch best erg goed live
komt ie eindelijk over...quote:
achja nachtje doorhalen overleef je toch welquote:Op maandag 12 april 2010 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar het is wel om 2 uur vannacht em ik moet morgen vroeg werken. Ja mijn fout ik dacht dat het vroeger was. Maar nu dus geen slaap vanacht
zelfs ik kan dat en ik ben antiek.quote:Op maandag 12 april 2010 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja nachtje doorhalen overleef je toch wel
echt niet, you cradle robberquote:Op maandag 12 april 2010 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is nicolas hoult toch een ongelofelijk lekker ding, hij maakt clash of the titans tot een adembenemend schouwspel, hij en hij alleen, verder was het niet veel soeps
ja eindelijk weer eens een keer, o filho de p....nee hoor dit meen ik nietquote:
met sex ahahah dat wordt moeilijkquote:Op maandag 12 april 2010 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja nachtje doorhalen overleef je toch wel
quote:
hier in Nederland spreken we nNderlands, als je iets over of tegen me zegt doe dat dan ook in het Nederlands, dit was brandpunt, goedenavond....quote:
daar had vast een komma tussen gemoeten daarmee bedoel ik dus, dat ik daar eerst werk moet vinden en dan een woonruimte die daar dan bij past wat budget betreftquote:Op maandag 12 april 2010 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...hello...u dipshit...![]()
[..]
thank you
tja dat kun je vinden, en als dat zo is bergrijp ik dat The vulture zo lang bij mijn buren is gebleven, ik lijk daar namenlijk best wel niet opquote:Op maandag 12 april 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, you cradle robber![]()
die hoofdrolspeler is a hot fuck.
ik ben een gramaticaal wangedrochtquote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier in Nederland spreken we nNderlands, als je iets over of tegen me zegt doe dat dan ook in het Nederlands, dit was brandpunt, goedenavond....
Wat Wilderesk uit jouw mondquote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier in Nederland spreken we nNderlands, als je iets over of tegen me zegt doe dat dan ook in het Nederlands, dit was brandpunt, goedenavond....
Dat was Alice ook niet, en daar zweefde ook niet de achterkant van het hoofd in een andere dimensie dan de rest van het mannetjequote:
Dat irriteerde mij ook mateloos... ik dacht dat ik dronken wasquote:Op maandag 12 april 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was Alice ook niet, en daar zweefde ook niet de achterkant van het hoofd in een andere dimensie dan de rest van het mannetjeMijn God dat was de slechtste 3D die ik óóit gezien heb! Pandadome is nog beter!
Het klinkt allemaal een beetje alsof dat hele 3d-gedoe bij die film er op het laatste moment opgegooid is "omdat het kan". En dat lijkt me niet helemaal de bedoelingquote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Echt he?Ik dacht ook: Ligt dat nou ana mijn ogen? Is mijn brilletje stuk?
Dat ZIE je als filmmaker toch dat ej 3D uiterst crap is? Lijkt mij dat dat niet het allerduurste is om dat nog ff recht te zetten van die hoofden.
Dit deed echt afbreuk aan de film, zoiets slordigs.
Niet dat de film zelf zo'n enorm juweeltje was, maar hij was niet baggerstorendslecht.... die 3D was dat echt wel.
dat hele 3d gedoe kan voor mij achterwege blijven, voor mij voegt het toch niets toequote:Op maandag 12 april 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind 3D uberhaupt weinig toevoegen tot op heden... in geen enkele film
Avatar. Absoluut wel.quote:Op maandag 12 april 2010 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind 3D uberhaupt weinig toevoegen tot op heden... in geen enkele film
voor jullie wel, maar voor mij dus niet, daarvoor lijkt ik te veel op Guido Weijers, of heb je mij daarvoor nog nooit diep genoeg in de ogen gekeken ?quote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil is dan ook dat die OPGENOMEN is in 3D en bij de ander 3D is toegevoegd.
Die heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil is dan ook dat die OPGENOMEN is in 3D en bij de ander 3D is toegevoegd.
Dan kan ik me voorstellen dat je 3D niets toe vind voegen.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 08:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben een gramaticaal wangedrocht
quote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en, heb je met klussen al op je duim geslagen met de hamer ?
Zoveel hoef je daar toch niet aan te veranderen, gewoon de sling installeren is toch al genoeg ?quote:Op maandag 12 april 2010 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet. Maar ik ga niet echt grootschalig verbouwen aangezien ik er niet permanent blijf wonen. Aan de andere kant, is het toch best wel handig om een stekkie hier te hebben. Ik kan de expats uit dat andere huis er wel uitgooien, maar dan heb ik helemaal geen geld meer. keuzes, keuzes...
4 gaten boren,quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zoveel hoef je daar toch niet aan te veranderen, gewoon de sling installeren is toch al genoeg ?
Een sling? ben geen fister.quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zoveel hoef je daar toch niet aan te veranderen, gewoon de sling installeren is toch al genoeg ?
Ik vond het wel leuk, ook bij How to train a dragon. Toevoegen... neu, maar het maakt het voor mij wel net iets leuker om naar te kijken.quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je 3D niets toe vind voegen.
De gemiddelde 3D film is een CGI cartoon en daar voeegt het niete cht iets toe.... al vind ik het niet vervelend.
Alice... mja ach, soms wel grappig. Maar bij slechte 3D zoals Clash kun je het echt beter weglaten.
Ah, jij hebt er ervaring mee. En hoe bevalt ie?quote:Op maandag 12 april 2010 15:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
4 gaten boren,
4 buttpluggen erin..................
klaar
quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt er ervaring mee. En hoe bevalt ie?
Op je gemak met je benen wijd liggen? Lijkt me wel. Moet alleen wel iemand bij zijn om de baby op te vangen.quote:
En dan niet te vergeten dat we al weken idd ruzie hadden! Dit was gewoon de druppel..quote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Deceit het volgende:
Hmmja wel meer dan alleen issues! En had zeg maar woensdag tot en met vrijdag niks van m gehoord en hij was niet bereikbaar.. en toen weer ruzie.. ik zaterdag naar rdam.. en ik zondag om 11 uur terug.. was hij niet thuis gaan slapen.. en niet te bereiken. Telefoon uit.. terwijl hij een bruiloft had.. aja dat was voor mij mij de druppel! Heb me spullen gepakt en weggegaan.. en nog niks van m gehoord.. enige teken van leven is dat hij me verwijdert heeft uit zijn hyves..
Nu toch weer wel?quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Deceit het volgende:
Hoooooi mensen. Officially single again! Ofja ook wel blij op zich.
Wie wil dr daten?
jij zat in zijn apartement en hij bleef weg?quote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Deceit het volgende:
Hmmja wel meer dan alleen issues! En had zeg maar woensdag tot en met vrijdag niks van m gehoord en hij was niet bereikbaar.. en toen weer ruzie.. ik zaterdag naar rdam.. en ik zondag om 11 uur terug.. was hij niet thuis gaan slapen.. en niet te bereiken. Telefoon uit.. terwijl hij een bruiloft had.. aja dat was voor mij mij de druppel! Heb me spullen gepakt en weggegaan.. en nog niks van m gehoord.. enige teken van leven is dat hij me verwijdert heeft uit zijn hyves..
quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, jij hebt er ervaring mee. En hoe bevalt ie?
Woonden in principe vanaf januari samen.. maar was er niet ingeschreven.. dus ik ben diegene die weg kanquote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij zat in zijn apartement en hij bleef weg?
hoe lang had je daar kunnen zitten voordat hij de confrontatie aan ging?
Ooooooo je zit er niet zo mee.quote:Op maandag 12 april 2010 17:57 schreef Deceit het volgende:
Ja thanks allen maar eh da heurt bij het leven!
Nu kan ik weer stappen zonder grenzen.. whehe
Ahh ja ik hoopte alleen maar dat hij contact met me nam en zei dat er aan wordt gewerkt en dat we snel met elkaar afspreken.. maar dat zal nie zo zijn! dus kan moeilijk ofja ik probeer nie te zeuren! En gewoon doorgaan met een andere banaan ofso :Squote:Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooooo je zit er niet zo mee.
Nah, feesten dan
Sammmm, slutty Christina is terug hequote:Op maandag 12 april 2010 20:42 schreef samjustme het volgende:
Wat een verhaal zeg deceit, sterkte.
ze klinkt net als MJ
Neej dat zat ik me ook al te bedenkenquote:Op maandag 12 april 2010 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Je komt niet echt over alsof je er kapot van bent Deceit...
I knowquote:Op maandag 12 april 2010 22:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sammmm, slutty Christina is terug he
quote:Op maandag 12 april 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
Heeft ie je al gevraagd voor een date?
De ironie.quote:Op maandag 12 april 2010 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik zit The world fastest Indian te kijken... Ik hou van Anthony Hopkins maar het is zooo fucking traag
De kans om eenquote:Op maandag 12 april 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej dat zat ik me ook al te bedenken
Heeft ie je al gevraagd voor een date?
Ja, best wel he?quote:
Wie zijn die 5 dan?quote:Op maandag 12 april 2010 23:12 schreef oinaru_isan het volgende:
*telt hardop*
Vijf relaties die nog steeds voortduren, en dan nog een handvol stukgelopen relaties?
geloof hem maar niet, er komen hier alleen maar eenzame verbitterde nerdsquote:
*doet vinger snel naar beneden*quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof hem maar niet, er komen hier alleen maar eenzame verbitterde nerds
En ben je het niet, dan word je het wel.quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof hem maar niet, er komen hier alleen maar eenzame verbitterde nerds
als we zo hip en cute zouden zijn, dan zouden we hier niet komen dan hadden we 'echte' sociale contacten, een overvolle agenda en iedere avond sex met nog mooiere hippere mensenquote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 12 april 2010 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als we zo hip en cute zouden zijn, dan zouden we hier niet komen dan hadden we 'echte' sociale contacten, een overvolle agenda en iedere avond sex met nog mooiere hippere mensen
Into the wildquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Wat een mini-Parijs avond, schrijvend aan de Dommel-waterkant.
Had het ff nodig na het zien van Into the wild.
Jah. De soundtrack en de herinnering die het oproepte was voor Eef de push om te vertrekken. Ze heeft haar ouders de film laten zien en gezegd "Daarom wil ik gaan". Heb dus net de film gezien. Janken janken, en ik moest ook ff mini-gaan. Dus met kladblok en pen in de hand, fever ray op de oren de deur dichtgetrokken en gelopen. Het voelde als Parijs daar aan de Dommel ineens. Zelfde soort gevoel als in September. Met Eef gebeld op 't bankje... en 't was goed.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. De soundtrack en de herinnering die het oproepte was voor Eef de push om te vertrekken. Ze heeft haar ouders de film laten zien en gezegd "Daarom wil ik gaan". Heb dus net de film gezien. Janken janken, en ik moest ook ff mini-gaan. Dus met kladblok en pen in de hand, fever ray op de oren de deur dichtgetrokken en gelopen. Het voelde als Parijs daar aan de Dommel ineens. Zelfde soort gevoel als in September. Met Eef gebeld op 't bankje... en 't was goed.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. De soundtrack en de herinnering die het oproepte was voor Eef de push om te vertrekken. Ze heeft haar ouders de film laten zien en gezegd "Daarom wil ik gaan". Heb dus net de film gezien. Janken janken, en ik moest ook ff mini-gaan. Dus met kladblok en pen in de hand, fever ray op de oren de deur dichtgetrokken en gelopen. Het voelde als Parijs daar aan de Dommel ineens. Zelfde soort gevoel als in September. Met Eef gebeld op 't bankje... en 't was goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |